כתב נושא: רב העיר צפת מחפש אמיצים "לחזור לגוש קטיף"  (נקרא 2083 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
הרב שמואל אליהו, חשף יותר מטפח מרעיונותיו לגבי ההתנתקות, מחולליה וכיצד יש להשיב את הגלגל לאחור. הרב - האהוד במיוחד בקרב בני נוער - קרא לגיוס לצורך יישוב גוש קטיף מחדש: "מובן שנבוא עם נשק ותחמושת"


(הרב אליהו. "נבוא עם נשק ותחמושת")

"צריך להציל את מדינת ישראל מהמושחתים, תלמידיו של אריאל שרון... צריכים להחליף את כיוון התנועה. צריכים לחזור לגוש קטיף. אנחנו צריכים 100 אמיצים שיבואו עם ציוד ושקי שינה. נעלה לנווה דקלים או ליישוב אחר. זה שלנו. גורשנו בתואנות שקר, וצריך להחזיר את האמת למקומה" - כך אומר הרב שמואל אליהו, רב העיר צפת. 


בעלון "מעייני הישועה" שחולק בסוף השבוע בבתי הכנסת ברחבי ישראל פורסם מאמר שכתב הרב שמואל אליהו תחת הכותרת "חוזרים לקטיף". הרב אליהו הוא בנו של הרב מרדכי אליהו, לשעבר הרב הראשי הספרדי, בכיר רבני הציונות הדתית. הרב שמואל אליהו זוכה לאהדה רבה, בעיקר בקרב בני נוער.


(היישוב קטיף בתקופת ההתנתקות. "גורשנו בתואנת שקר")

בין היתר כתב הרב אליהו במאמר: "אם יספרו לכם מחר כי ביסוד ההחלטה של אולמרט להתגייס לטובת 'ההתנתקות' עמד כסף - הרבה כסף שהגיע אליו מתחת לשולחן - האם תיפלו מהכיסא? כנראה שלא. ואם יספרו לכם שהכסף הזה אירופי, שמקורו בארגונים אנטישמיים או ערביים, זה לא יהיה פלא גדול.

 

"למה אני מערב אותם בכל הרעל הזה? כי צריך להציל את מדינת ישראל מהמושחתים, תלמידיו של שרון. הם אולי לא מומרים להכעיס הרוצים בהשמדת המדינה כמו ואנונו וחסידיו השחורים, אבל הם בהחלט מומרים לתיאבון שעוצמים עיניים, וכבר למדנו שהשוחד יעוור עיני חכמים ויסלף דברי צדיקים, אפילו אם הם דתיים".


הרב אליהו הוסיף: "צריך לנקוט יוזמה, צריך לחזור לגוש קטיף. מה יקרה? יזרקו אותנו משם? נחזור עוד פעם ועוד שבע פעמים... יכול להיות שהתקשורת תציג אותנו כהזויים, אבל בסוף הם יבינו שאין לנו דרך אחרת. בסופו של דבר האמת תורה דרכה".


עוד כתב הרב אליהו: "כבר עברנו כאן פעמיים חורבן בעקבות הנהגה של מושחתים - בית ראשון ובית שני - לא צריך חורבן בית שלישי! צריך להפוך את כיוון נסיעתה של העגלה. לדעתו של אולמרט וחבריו המושחתים מקדימה (שר המשפטים ושר האוצר, רשות המיסים והמשטרה ועוד ועוד), צריך להמשיך עם עקירת יישובים, ולפחות עם עקירת מאחזים. לחלק נשק לרוצחים ולתת כסף למצרים. לבטל מחסומים ולגעור במפקדי הצבא שמסכנים את חייהם.


"מובן שנבוא עם נשק ותחמושת, אבל אל תדאגו - צה"ל יאלץ לאבטח אותנו וזה יעשה לו רק טוב. נעלה לנווה דקלים וליישוב אחר. זה שלנו, גורשנו בתואנת שקר וצריך להחזיר את האמת למקומה. מי מתגייס?".

הרב אליהו מסכם וכותב: "זה רעיון שצריך להקים אותו ולהרחיב אותו בכל יישוב ויישוב מחדש. שהמדינה תתחיל להתעסק עם שבי נצרים ושבי כפר דרום, שבי בדולח ושבי ניסנית".
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i