כתב נושא: דחלאן על ירי הקסאמים - "מעשה פחדני"  (נקרא 2564 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
דחלאן על ירי הקסאמים - "מעשה פחדני"
« ב- : ינואר 20, 2007, 10:20:20 »
בראיון לתחנת טלוויזיה פלשתינית תקף חבר המועצה המחוקקת מטעם הפת"ח, מוחמד דחלאן, את חמאס ואת ירי הקסאמים וטען כי הירי חושף את הפלשתינים ל-"אש הכיבוש", כהגדרתו.



יו"ר הרשות הפלשתינית, אבו-מאזן, גינה לא פעם את ירי הרקטות לעבר ישראל, וכעת מצטרף אליו גם מקורבו, חבר המועצה המחוקקת מטעם הפת"ח, מוחמד דחלאן. "ירי הרקטות מבתיהם של אזרחים הוא מעשה פחדני", אמר דחלאן בראיון לתחנת הטלוויזיה הפלשתינית "מען".
בראיון תקף דחלאן בחריפות את ירי הרקטות מרצועת עזה לעבר ישראל ואמר כי הירי חושף את האזרחים, שמבתיהם נורות הרקטות, לתגובה ישראלית. "ירי רקטות מבתי האזרחים הפלשתינים, שחושף את רכושם ואת ילדיהם לאש הכיבוש ולתותחים שלו ללא אחריות הוא מעשה פחדני", אמר. לדבריו, אסור לאדם מהפכן לברוח מאחריותו התמידית כלפי האזרחים.

דחלאן תקף גם גורמים בחמאס והאשים אותם ברצח אנשי פת"ח. הוא הזכיר כי הכיר מקרוב את בכיר החמאס עבד אל-עזיז רנטיסי, שחוסל בידי ישראל, ואף ציין כי "גדל בביתו", אך הוסיף כי "יש זרם של דמים ששולט כעת בחמאס והוא לא מהסס לרצוח אנשי פת"ח ולהוציא אותם להורג בדם קר".

במקביל למתקפה המילולית החריפה על חמאס, הביע דחלאן אופטימיות באשר לפגישתו הצפויה של אבו-מאזן עם ראש הלשכה המדינית של החמאס, ח'אלד משעל. "אני מקווה שהאח ח'אלד משעל יוכל להיענות לדרישות האחדות הלאומית ושנגיע לממשלת אחדות לאומית", אמר.
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i