כתב נושא: עצומה: מאה גולים מאיראן נגד מכחישי השואה  (נקרא 2415 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
אישי ציבור ואקדמאים שגולים מארצם, יוצאים נגד "כנס מכחישי השואה" שהתקיים בטהרן בחודש שעבר ומזהירים מהמשטר הטוטאליטרי של נשיא איראן.

כ-100 אנשי ציבור ואקדמאים איראנים מרחבי העולם חתמו על מסמך המגנה את הוועידה להכחשת השואה שהתקיימה בטהרן בחודש שעבר, והאשימו את ממשלת איראן ב"עיוות עובדות היסטוריות". כך פורסם הבוקר (יום ו').


בנוסף, הביעו החתומים על המסמך את הוקרתם לקורבנות השואה, יהודים ולא יהודים, וציינו כי חתמו על העצומה "למרות השקפתם השונה אודות הסכסוך הישראלי-פלסטיני".
העצומה היא פרי יוזמתו של פעיל זכויות האדם לאדן בורומנד, והיא עומדת להתפרסם בשבוע הבא בכתב עת ניו יורקי. לדבריו, "הכוח שעל פיו הם מתיימרים לקבוע מה האמת ומה לא - הוא בדיוק המקום ממנו הטוטאליטריזם שואב את כוחו". עוד הוסיף: "המטרה של הפצת העצומה היא לומר את האמת".


כנס מכחישי השואה שנערך בטהרן עורר הדים רבים.
בכנס השתתפו מכחישי שואה מפורסמים שטענו כי מעשיהם של הנאצים לא היו כה איומים כפי שנהוג לחשוב. נשיא איראן, מחמוד אחמדי-נג'אד כיבד את הכנס בנוכחותו וטען כי השואה היא "מיתוס שנועד לערער את כוחה של איראן באזור".


גם נציגים של נטורי קרתא נטלו חלק בארוע , וטענו כי "משום שהאו"ם הסכים להקים מדינה בגלל השואה, האיראנים טוענים דבר מאוד הגיוני. הם לא אומרים שלא הייתה שואה, אבל מי עשה את השואה? הנאצים, הגרמנים. אז לפחות שהם ישלמו את הפיצוי לעם היהודי ויקימו מדינה בתוך גרמניה ולא בתוך ארץ ישראל, ששייכת לפלסטינים
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i