כתב נושא: הבוקר: שתי רקטות קסאם נחתו בנגב  (נקרא 2740 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
הבוקר: שתי רקטות קסאם נחתו בנגב
« ב- : ינואר 16, 2007, 10:40:06 »
חמושים פלסטינים שיגרו רקטה שנחתה מדרום לאשקלון. שעתיים לאחר מכן נורתה רקטה נוספת לעבר יישובי הנגב המערבי. בשני המקרים לא היו נפגעים. מאז שהפסקת האש נכנסה לתוקף נורו יותר מ-100 רקטות.


גם היום התעוררו תושבי היישובים הסמוכים לרצועת עזה לקול נפץ. חמושים פלסטינים ירו הבוקר (יום ג') רקטת קסאם מצפון רצועת עזה לשטח ישראל. הרקטה נחתה בשטח פתוח מדרום לאשקלון. לא דווח על נפגעים ולא נגרם נזק. שעתיים לאחר מכן נורתה רקטה נוספת שנחתה בשטח המועצה האזורית שער הנגב. גם במקרה הזה לא היו נפגעים.


תלמידים בבתי ספר בשדרות סיפרו כי הם לא שמעו את מערכת ההתרעה לפני נפילת הרקטה השנייה, אבל הזמזמים שהותקנו בכיתות הלימוד הופעלו, דבר שגרם לבילבול בקרב התלמידים. אחת התלמידות סיפרה ל-ynet: "תלמידים צעקו, ועד שהגענו למרחב המוגן אמרו לנו שאפשר לחזור לכיתות הלא ממוגנות. היתה לנו בכיתה מורה מחליפה חדשה שזו הפעם הראשונה שהיא נתקלה במצב כזה. היא פשוט נכנסה לפאניקה.


"יש לנו בכיתה תלמידה המרותקת לכיסא גלגלים והיא ניסתה להביא אותה למקום המוגן, אבל מרוב פאניקה היא לא הצליחה להגיע איתה לפתח ופשוט יצאה ללובי ועזבה אותה. אנחנו, התלמידים האחרים בכיתה, עזרנו לאותה תלמידה להגיע ללובי הממוגן. באותו זמן היתה בבית הספר גם מפקחת של משרד החינוך, שתוך כדי שיחה איתנו שמעה את ההתרעה, התחילה לרעוד מרוב פאניקה, לקח לה הרבה זמן להתאושש מהחוויה הזו".


אתמול ירו הפלסטינים בשעות הצהריים רקטת קסאם לעבר ישראל. הרקטה נחתה בשטח פתוח באזור שדרות, לא דווח על נפגעים או על נזק. מאז שהפסקת האש נכנסה לתוקף לפני כחודש וחצי נורו יותר ממאה רקטות קסאם לעבר ישראל.


נושא ירי רקטות הקסאם לעבר אשקלון, שדרות ויישובי הנגב המערבי עלה ביום ראשון בישיבת הממשלה . השר אביגדור ליברמן תבע פעולה מתוכננת ונרחבת של צה"ל שבעקבותיה - תצטרך אירופה להביא 30 אלף חיילי נאט"ו שישמרו על הישגי המבצע.


ראש הממשלה וסגן התמ"ת, אלי ישי, אמר לפני הישיבה: "מבקשים מאיתנו להמתין ולהמתין ולהמתין ובסופו של דבר אנחנו נשלם על זה את המחיר. המשמעות היא לחזור על מה שהיה בלבנון, שם המתנו מספר שנים ונתנו לחיזבאללה זמן. גם פה יקרה אותו דבר - ימשיכו לחפור מנהרות, להבריח תחמושת ולהתארגן. אין הפסקת אש ואנו מתעלמים. בחרנו בשקט מדומה כשאנו טוענים שתגובה עלולה להחריף את המצב. זה דבר לא נכון. אני מעריך שבסופו של דבר נפעל ובקרוב תיפול החלטה. ההמתנה הזאת, האדישות הזאת, מאפשרת להם להתארגן ולהתחמש כדי לפגוע ביישובי עוטף עזה".
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i