בס"ד
1. למה אדם שאינו יהודי דתי מאמין כלומר רוב תושבי המדינה שלנו, יעצב את השקפת עולמו בדומה לך - אך ורק לפי התורה?
2. כלומר, אתה מצדיק את השימוש בטיהורים אתניים לפי ציווי מהתורה.
הגדרות של מושגים חשובות לא רק במדעים המדוייקים אלא גם בתאולוגיה. מושגים כמו "יהודי", "אמונה", "מוסר", ו"צדק" מוגדרות בכתבי הקודש של עמנו, התנ"ך. אחת המחלוקות הקשות ביותר בין יהודים אמוניים וחילוניים היא למי יש את הזכות להגדיר מיהו יהודי. האם לאדם עצמו יש זכות להגדיר את עצמו כיהודי, ולא משנה מהו אורח חייו, או שההגדרה היא אובייקטיבית ואין לאדם כל שליטה עליה? האם החוק התורני הוא מעל האדם, או שהאדם מעל החוק התורני? אלו שאלות רטוריות, מכיוון שאני יודע את התשובה שלך, בדיוק כפי שאתה יודע את התשובה שלי. אחד מאיתנו מקבל עול מלכות שמיים, והשני מסרב לקבל עול מלכות שמיים ומגדיר לעצמו מהי יהדות ומיהו יהודי כפי שנוח לו.
ההגדרה של יהדות ויהודי היא כדלהלן:
יהודי מאמין שיש א-להים אחד, והוא ברא את עולמנו.
הקב"ה נגלה למשה בהר סיני וכל עם ישראל היו נוכחים ועדים להתגלות.
הקב"ה הכתיב למשה את התורה.
על הר סיני משה קיבל לא רק את התורה אלא גם את התורה שבעל-פה (הלכה).
הקב"ה בחר בעם ישראל להיות נציגו הבלעדי בעולמו, להיות ממלכת כהנים וגוי קדוש, אור לגוים.
אם אתה לא מסכים אפילו עם אחד מהמשפטים שלמעלה, הרי שעבור יהודי אמוני אתה בגדר "יהודי תועה", "תינוק שנשבה", וכו'. לא רשע שדינו מוות, אלא יהודי שפשוט סטה מהדרך הישרה, או שמעולם לא היה על הדרך הישרה מלכתחילה.
אתה יכול כמובן לתת הגדרה משלך ליהדות ולחיות על-פיה (ומן הסתם, בדיוק כך אתה ורבים אחרים במדינת ישראל חיים). אבל זה לא כדאי, בדיוק כמו שזה לא כדאי לתת הגדרה משלך לקבוצה (המושג המתמטי) ששונה מההגדרה המקובלת, שכן זה יוביל לסתירות פנימיות במתמטיקה.
האם אני מצדיק שימוש בטיהורים אתניים לפי ציווי מהתורה? ועוד איך! "והורשתם את כל יושבי הארץ מפניכם". רש"י מפרש, "והורשתם - וגרשתם". פרוש די מתון, ומקביל למושג החילוני של "חילופי אוכלוסין". השלב הראשון הסתיים כאשר מדינות ערב גרשו 800,000 יהודים בתש"ח. עלינו לסיים את השלב השני---הם העבירו לנו יהודים מארצות ערב (ללא כל פיצויים עבור הרכוש היהודי שהוחרם), ואנו נעביר להם את ערביי ישראל. זה עבד עבור הפולנים והצ'כים שגרשו עשרות מליוני גרמנים (בהסכמה מלאה של האו"ם), זה עבד עבור היוונים שגרשו תורכים, זה עבד עבור הודו שגירשה עשרות מליוני מוסלמים לפקיסטן, וזה יעבוד גם במקרה שלנו.
שאני אבין, יש לך רב שהוציא "צו הלכה" בנושא או שאתה כולה כותב כאן את דעתך שלך וזהו? אני רק שואל כדי שאוכל לתבוע אותו בבית דין על הסטה פרועה לרצח עם, זה הכול ...
כל מה שאני כותב כאן הוא דעתי האישית בלבד, ואינו משקף את מצע ארגון הימין האמיתי ודעותיו של מקימו, חיים בן-פסח. רצח עם? כלל וכלל לא. מדובר בסיום תהליך חילופי אוכלוסין בין מדינת ישראל ומדינות ערב, למען שלום צודק ובר-קיימא. בנוגע לפסיקה: כיום לא פוסקים בהסתמך אך ורק על התורה, אלא בהסתמך על הלכה שכבר פסוקה, וגם זאת ניתן אך ורק לרבנים מסויימים שמוסמכים לפסוק.
זה שאתה חוגג את ניצחונם של המכבים על המתיוונים לא אומר ששאר העם היהודי שחי במדינה הזו וברחבי התפוצות חוגג באותו האופן. זה גם לא אומר שרוב הרבנים היהודים האורטודוקסים תומכים בקביעה שלך שעל היהודים לחגוג את חג החנוכה לזכר מלחמת האזרחים וההוצאה להורג של המתיוונים. לי זכור וידוע דברים שונים לחלוטין על חג החנוכה "משום מה".
הוא שאמרתי, שאתה עם הארץ מוחלט כשזה מגיע לתורה והלכה, בדיוק כמו שאני הייתי פעם, וכמו שרבי עקיבא היה עד גיל 40. אנחנו לא חוגגים ושמחים שהחשמונאים הרגו יהודים מלשינים ובוגדים, אלא אנחנו שמחים שבאופן כללי אויבי ה' הובסו וחילול השם של עם ישראל שחי תחת מרותו של שלטון זר שמנע מאבותינו קיום מצוות מרכזיות כמו שבת, מילה וקידוש הלבנה הוסר והובס
בע"ה. שפלותו של עם ישראל היא שפלותו של הקב"ה לעיני הגוים ומהווה חילול השם, מכיוון שאנו הנציג הבלעדי של הקב"ה בעולמו. כל נסיון למחוק את חילול השם או לקדש שם שמיים תוך מסירות נפש הוא המדרגה הגבוהה ביותר שאליה יכול להגיע יהודי או יהודיה.
1. שיהיה לך ולכל מי שקורא ברור שאני לא אחד מאלה.
2. האם לאלמנטים האלה יש כוח משמעותי בחברה שלנו? ואם כן, היכן ההוכחות החותכות שלך?
3. אני מאוד אשמח לקרוא את "הצהרת המלחמה" הזו שלהם,
האם יש להם כח משמעותי? ועוד איך! הם יושבים בבג"ץ. הם יושבים בכנסת ובממשלה. הם קצינים בכירים בצה"ל. הם אנשי עסקים בעלי השפעה. הם אנשי תקשורת, מרצים באוניברסיטה, ומורים בבתי-ספר. הצהרת המלחמה שלהם היא סדרה בהמשכים שהחלה בכתביהם ובדבריהם של
ברנר ("האם לא יציפו את רחובותינו עכשיו פרצופים ידועים מכל הגטאות, חלאת המין האנושי?")
וייצמן (יהדות אירופה היא אבק על גלגלי ההסטוריה),
הרצל ("ואני מחולל תנועה כבירה בין היהודים שיעברו באופן חופשי וגאה לנצרות"),
גרינבוים ("כששאלו אותי, הלא תוכלו לתת מכספי קרן היסוד להצלת היהודים בארצות הגולה אמרתי - לא!! ואני אומר עוד פעם לא!!"),
הזז ("אין הציונות והיהדות דבר אחד, אלא שני דברים השונים זה מזה, בודאי שני דברים הסותרים זה את זה! כשאדם אינו יכול להיות יהודי, הוא נעשה ציוני. הציונות מתחילה ממקום הריסת היהדות, ממקום שתש כוחו של העם...דבר אחד ברור הציונות לא המשך, לא רפואה למכה, והיא עקירה והריסה."),
בן-גוריון, אוסישקין, ועוד רבים ו"טובים";
ממשיכי דרכם הם
רבין ("דפקנו את האנשים שנותרו על הסיפון ודפקנו את האנשים שקפצו למים ושחו לחוף")
שמעון פרסקי ("היום היהודים ניצחו והישראלים הפסידו"),
מאיר שלו ("כשאתה רואה את הצבא הישראלי המתוחכם, המצויד, הנועז, עם מסוקי הקרב ועם ה"תבור" החדש ועם ה"מרכבה" החדשה – אתה מבין שרק כלי-נשק אחד חסר בכל הארסנל המופלא הזה, והוא "
התותח הקדוש". אותו תותח שדה פשוט ומיושן, שעמד על החוף בתל-אביב וירה בספינה "אלטלנה". ולמען העמד את הדברים על דיוקם, אומר שלא הירי מעורר בי געגועים, אלא האנשים שעמדו מאחוריו, ולהבדיל מעלובי הנפש של הממשלה הזאת, היה להם השכל להבין והעוז להחליט."),
עמוס עוז ("אם צריך אני מוכן לירות למתנחל בין העיניים"),
שטרנהאל ("לעלות עם טנקים על עפרה"),
חיים ברעם ("הסוחרים בדם"..."סרסורי הגזענות"..."פרצופיהם המעוותים של האספסוף"---כינויי גנאי ליהודים דתיים ליד מקום פיגוע),
וילן ("לשתק אותם! לרסס אותם! ולהרוג את כולם! וזה לא נחשב להרוג בני-אדם... רק חיסול עשבים שוטים"),
ירון לונדון ("לנפץ ראשיהם של מתנחלים"),
ועוד רבים ו"טובים".
יש לך קישור בבקשה?
יש גוגל.
אין לי בעיה אם זה שאתה מאמין שזה פרט משמעותי מאוד ושזו זכותך המלאה להאמין באמונה שלמה במה שאתה רוצה - זו מדינה דמוקרטית חופשית למרות דעתך הרעה עליה. אבל, אם אתה מאמין שזה פרט שצריך להשפיע באיזושהי מידה על הדיון שלנו או על דעתי שלי - אז יש לי בעיה.
[בתגובה על הסיפור על פנחס בן אלעזר בן אהרן הכהן שהרג את זמרי] כל פרט ופרט, כל מלה, כל אות בתורה הקדושה משמעותית עבורי, והיתה משמעותית עבור סבא של סבא שלך. אבותיך מתהפכים בקברם בידיעה שיש להם כזה צאצא בור ועם הארץ שמבייש אותם. עדיין לא מאוחר עבורך להתחיל ללמוד תורה, ללמוד את מה שאבותיך למדו, ואת מה שבגללו סבלו רדיפות ופוגרומים, ולמרות כל הנסיונות לא כפרו באמונה.
נראה אם הצלחתי להבין אותך נכון: אתה משתמש ברצח של יגאל אמיר כדי לטעון שמותר לעבור על חוקי מדינת ישראל ולרצוח אדם אם מאמינים באמת ובתמים שהרצח יקדש שם שמיים ויציל חיי יהודים, הבנתי אותך נכון?
רבין לא נרצח אלא נהרג. אם יגאל עמיר אכן היה זה שלחץ על ההדק שירה את הכדור שהרג את רבין, הוא
עדיין אינו אשם, משום שהמדינה (באמצעות השב"כ ואבישי רביב) הסיתה אותו לעבור על חוקיה ולהרוג את רבין. בכל מדינה מתוקנת, הסתה כזאת בלתי-חוקית, והקורבן (כן, יגאל עמיר הוא ה
קורבן בכל הסיפור הזה) זכאי מכל אשמה.
הדת היהודית ידעה יפה מאוד להתקדם עם הזמן ולעדכן את עצמה על מצוותיה. היום יש מי שהמציאו את הדמוקרטיה ושוויון הזכויות: לא מערכת מושלמת זו לשון המעטה ובהגזמה, אבל דיקטטורה עדיפה בעינך? אולי קומוניזם נשמע לך טוב?
יש לי (ולכל יהודי אמוני) בעיה עם נתינת דמוקרטיה נוסח המערב ונתינת שוויון זכויות לערבים. ביהדות
כבר יש דמוקרטיה עבור אנשים
שקיבלו על עצמם את מסגרת ההלכה---הסנהדרין פוסק באופן דמוקרטי (הצבעה). בסנהדרין ישבו, ובעתיד ישבו, אך ורק רבנים, ולא פוליטיקאים מתבוללים ושונאי ישראל כמו טומי לפיד, אהוד אולמרט, צפורה שפיצר, ודומיהם. דיקטטורה פסולה מפני שאפילו מלך חייב להיות כפוף לחוקי התורה. קומוניזם גם כן פסול.
לפיכך - לעולם לא תמצא רוב שיתנגד למצוות "ואהבת לרעך כמוך": לא חרדי, לא דתי ולא חילוני, עכשיו נראה אותך משיג רוב כלשהו! ל2 המצוות האחרות שהעלית, מתורגמות ומובנות באופן הדברים כפי שהם מובאים כאן בפורום. (האם-אמא של הקיצוניות היהודית). אין לך סיכוי ואתה יודע את זה!
הבעיה היא בהגדרה של "רעך". תמיד מפליאים אותי מחדש הנחישות והבטחון העצמי של עמי הארץ שמעולם לא קראו פרוש של אור החיים, או תנחומא, או רש"י, או רמב"ם, או רמב"ן, או ספורנו, או רבינו תם, או הגאון מוילנא, או הרב כהנא, ובכל זאת מרגישים מוסמכים להסביר את משמעותם של פסוקים מן התורה. לידיעתך, "רעך" אינו כולל את שונאי ישראל, ובטח שלא גוים. לא אכפת לי מ"סיכויים" ואני לא צריך שרוב עמי הארץ הבורים, התנוקות שנשבו התועים והטועים, יסכימו אתי. הסכמתם או אי-הסכמתם לא משנה את האמת. אתה יכול להתעקש מהיום ועד סוף ימיך ש 1+1 זה 3, אבל זה לא ישנה לעולם את האמת המתמטית.
הנה הציטוט עליו כתבתי, שוב:
אנו נמצאים היום בשפל המדרגה, נאמני העם והארץ מדוכאים על ידי האוליגרכיה השלטת (נוסח "1984") המוכרת את עמנו וארצנו למפלצת האיסלמית, שלטונה של האוליגרכיה הזו כלפי פנים הוא אבסולוטי. שלטון ביד ברזל, וכלפי חוץ הם חבורת מלחכי פנכה, יהודונים כפופי גוו המהווים יודנראט אולטימטיבי הלוקח את קהילתו אלי שאול ואבדון."
1. כשקראתי את "אנו" הבנתי את זה כ:"אנו כולנו - חרדים, דתיים, חילונים = יהודים בארץ ישראל". אם הכותב התכוון רק ל"אנו" - החרדים/דתיים הקיצונים, אתקן עצמי ואגיד שאתה צודק והוא לא הכליל.
2. להכליל על כל העומדים בשלטון שהם X או Y - זו הכללה פרועה. הגם נתניהו, שנוא נפשם של התשקורת הסהרורית, הגם הוא בין מלחכי הפנכה? גם בני איילון ואריה אלדד? גם ליברמן? גם זבולון אורלב?
3. נשמע לך נכון לכנות קבוצה שלמה בעם בשם הנבזה "יהודון כפוף גוו"?
1. הכותב התכוון ליהודים שיש להם לפחות כבוד לאומי, כבוד למסורת ולמורשת היהודית, ושנאה לאויבים חיצוניים (הערבים)---היינו, יהודים אמוניים, יהודים חילוניים "ימניים" או שפויים במרכז. למי אתה מתכוון כשאתה כותב "קיצוניים"? בתורה, אין כזה דבר "קיצוניות". יש קטנות אמונה ולעומתה יש מסירות נפש ואידאליזם, והם נחשבים למדרגה הגבוהה ביותר שאליה יש לשאוף.
2. נראה שלא שמת לב שהכותב דיבר על ה"אוליגרכיה השלטת". לא כל מי שיושב בכנסת, לא כל איש עסקים, לא כל מי שעובד בתקשורת הוא חלק מהאוליגרכיה השלטת. לגבי הפוליטיקאים שהזכרת: נתניהו וליברמן חלשים, הם כלים ביד האולגרכיה השלטת. אריה אלדד הוא גיבור ואידאליסט. בני איילון וזבולון אורלב---לא יודע מספיק עליהם כדי לחוות דעה.
3. "יהודון כפוף גו" הוא כינוי מדוייק ליהודים מסויימים בעמנו. אהוד אולמרט, שמעון פרסקי, יוסי שריד, טומי לפיד, שולמית אלוני ודומיהם. כינויים יותר מסורתיים ופחות מלוכלכים שאנשים אמוניים היו עושים בהם שימוש הם "מלשין", "מוסר", "שונא ישראל".
ובלי קשר: לא מספיק לנו אנטישמיות מבחוץ צריך לשמוע את אותם ביטויים מגעילים גם מבית?
האנטישמים האמיתיים הם מנוולים כמו שמעון פרסקי, טומי לפיד, עמוס עוז, א.ב. יהושע, חיים ברעם, ירון לונדון, שולמית אלוני, יוסי שריד, דדי צוקר ודומיהם, דור ההמשך של הקאפוים והיודנראט משתפי הפעולה של הנאצים במלחה"ע השניה, וחלק מחברי ההגנה (כמו טדי קולק שר"י) משתפי הפעולה של הבריטים בתקופת המנדט.
ערבים רוצים "פלשתין" שילכו לגור בירדן. כאן זה מדינת היהודים היא מדינת ישראל.
נ-ק-ו-ד-ה.
וואו! אני בטוח שעמדה תקיפה זו תשכנע את החמאס למתן את עמדותיו... כל זה סתם דיבורים של מישהו שיושב נינוח בביתו ומתפלסף, ובינתיים המתנחלים הם שמפגינים גבורה ומסירות נפש וקובעים עובדות בשטח.
שוויון זכויות כולל בתוכו שוויון הזדמנויות ובלי אפליה, בטח ובטח שלא על רקע לאומני או דתי.
מה בקשר לאפשרות שהערבים יהפכו לרוב בדרכי שלום (ע"י ילודה מואצת), ואז באופן דמוקרטי יהפכו את מדינת ישראל למדינת "פלשתין", יבטלו את ההמנון "התקוה" ואת חגיגות יום העצמאות (שעבורם הוא יום אבל לאומי שמזכיר את תבוסתם ואת ה"נכ'בה" של תש"ח)? הרחם של האשה הערביה מהווה איום דמוגרפי הרבה יותר חמור מכדורים או חגורות נפץ. איך אתה מציע למנוע זאת?
פשוט: ציונות ודמוקרטיה נוסח היהודים: בדיוק מה שמתקיים כאן היום.
מה שמתקיים כאן היום זה פולחן סגידה יהודוני "ציוני" למדינה ולצבא שנועדו מלכתחילה להחליף את היהדות האמיתית (ראה למעלה ציטוטים של הרצל, ברנר, וייצמן, וכו'). דמוקרטיה? לעג לרש. על איזה דמוקרטיה אתה מדבר כאשר אולמרט נשאר במשרתו במשך חודשים רבים עם 3% תמיכה? מה בקשר לפסילת תנועת כ"ך?
ופעם אחרונה שאני קראתי, יש יותר יהודים ויהיו יותר יהודים: הילודה של הפלישתים פחותה היום מבעבר ולחרדים דווקא יש את מספר הילדים הגדול ביותר, כך שאני ממש לא מודאג מדמוגרפיה.
אין יותר כזה עם "פלשתים". אני מניח שהתכוונת לערבים שמכונים בטעות ע"י רוב העולם "פלשתינאים".
נכון: לחגוג את ניצחון חופש הדת והפולחן. את ניצחון אוהבי החיים על שונאי ישראל.
לא נכון: לחגוג בפה מלא מלחמת אחים או ללמד ולחנך שלהרוג יהודים מותר.
אתה מציג את שונאי ישראל כאילו הם אוהבי מוות. למה? ברור שביניהם היו וישנם יהודונים אוהבי חיים, אוהבים לבלות, לשמוח. הבעיה היא לא השנאה שלהם ליהדות, אלא השאיפה שלהם
לשנות (
לסלף!) את היהדות. הם התנהגו כמו כופרים והסיתו אחרים לכפור, ובו-זמנית התעקשו להמשיך להיקרא יהודים. בימים ההם, בזמן הזה. ישנם יהודונים כמו קספר וואינברגר שר"י, שר ההגנה לשעבר של נשיא ארה"ב רייגן. אותו קספר וואינברגר כל כך התבייש מיהדותו, שבכל פעם שהיה מציג את עצמו, היה לוחץ ידיים ומצהיר, "שלום. שמי קספר וואינברגר ואני לא יהודי." (סיפור אמיתי.) כזה יהודון לא מהווה איום על היהדות, הוא לא שונא ישראל. אבל יהודונים שנלחמים באופן אקטיבי בכל החזיתות נגד יהודים אמוניים, נגד הדת היהודית, הם "שונאי ישראל" ומהווים איום מסוכן. הדעה האישית שלך וה"פרושים" שלך לגבי "מלחמת אחים" והריגה של יהודונים שונאי ישראל לא משנה את משמעותם האמיתית של כתבי הקודש שלנו, שנלמדים
כיאות בכל הישיבות בארץ ובחו"ל.
לא סתם החוק שלנו בארץ לא מאפשר הוצאות להורג.
ממש לא סתם.
אני מקווה שתשנה את דעתך בגלל שתחכים ותתבגר, ולא בגלל שחס ושלום אמך או אחותך יאנסו אונס קבוצתי ויומתו במיתה משונה ע"י כנופיה של ערבים. אגב, מה דעתך על ארה"ב הנאורה והמתקדמת שממיתה רוצחים?
זה הפירוש האישי שלך לנושא.
ממש שאני יודע שנאת חינם, כלומר, שנאה לשם שנאה ובעיקר שנאה לאחים שלך בדם - היא שהביאה להרס והחורבן. אם אני טועה, יצטט נא כבודו מדבריו של רב או מקובל/בעל אוטוריטה אחר, בתודה מראש.
חפש בגוגל את כתביו של הגאון מוילנא.
אתה בוחר לפרש את המציאות של היום לפי הפרמטרים הקיצוניים שלך. זכותך. אך במחילה ממך, אל נא תחשוב לרגע שזכותך להחיל את דעתך הקיצונית עליי ללא רצוני.
לא עליי ולא על רוב היהודים היושבים הארץ שלנו.
מקווה שאנחנו מבינים אחד את השני.
הפרמטרים ה"קיצוניים" שלי הם אותם פרמטרים שהיו לסבא של סבא שלך שלמד ב"חדר" וידע תורה והלכה על בוריים. אין לי שום כוונה להחיל עליך את דעתי ה"קיצונית". כל מה שאני יכול לעשות זה ללמד ולחנך, לחשוף יותר יהודים לאמת. מה אתה תעשה עם האמת הזאת---זה כבר עניינך.
אז הם נשלטו בידיי אימפריה אוטוקרטית לא שלטון דמוקרטי.
אז זה לא היום.
ילמד נא כבודו את ההבדלים - ויכבדם.
"אז זה לא היום". המשפט הזה נאמר ע"י בורים בכל דור ודור, בכל אומה. "המלחמה האחרונה שעברנו היתה כל כך נוראה, לא יכול להיות שתהיה עוד מלחמת עולם". זה התאור שניתן למלחה"ע הראשונה, "המלחמה שמהווה סוף לכל המלחמות", ע"י טפשים שלא יודעים היסטוריה ולא יודעים לקשר בין העבר להווה. אתה רצית דוגמה לקיצוניות באופן כללי, וקיבלת אותה. עכשיו אתה מתעקש שלמעשה התכוונת לדוגמה של קיצוניות נגד דמוקרטיה. בסדר, הנה: היוונים, כמו הרומאים וכמו ארה"ב של היום, התעקשו להפיץ את תרבותם בכל רחבי האימפריה שלהם. תרבותם כללה דמוקרטיה. אז למה החשמונאים דחו את הדמוקרטיה ובכל זאת נלחמו בהם ובמשת"פים היהודונים המתיוונים שלהם? מפני שהדמוקרטיה הזאת היתה עולה במחיר מצוות שבת, מילה וקידוש הלבנה. אז במקום לחגוג את חג החנוכה, אני מציע לך להחליף אותו בשמונה ימי אבל לזכר הדמוקרטיה היוונית שהיינו יכולים לקבל ואיבדנו בגלל הקיצוניות של החשמונאים.
הם הגנו על אמונתם. מעולם לא איימתי על אמונתך.
היחידים שמאיימים כאן זה אתם... או שאני טועה?
אתה יכול להירגע, אף אחד לא מאיים עליך. אם אתה רוצה ביום הכיפורים לזלול פיתות וצלי חזיר, לצפות בטלוויזיה, ולקיים יחסי-מין עם אשה שאינה נשואה לך ושיש לה מחזור---זכותך. אף אחד לא ירגום אותך באבנים. ישראל זה לא אירן. אבל אם אתה מכנה את הרמב"ם "נאצי" ומנסה לשכנע יהודים שתורת ישראל שקרית, אחראי לגרוש יהודים מאדמתם והריסת בתים של יהודים, אז אתה
שונא ישראל, על כל המשתמע מכך.
כלומר: לרצוח יהודים "לשם שמיים" מותר היום, למרות שעברו 2,000 שנה מאז ועד היום, אני צודק?
לרצוח אסור. נקודה. לא יהודים ולא גוים.
הריגה --- סיפור אחר. חשוב לעשות הבדלה בין השניים ולא להתבלבל.
ושוב - יש לך רב בעל סמכות שמלמד את הדברים האלה או שאתה פשוט כותב את דעתך האישית ? (הלגיטימית)
כל מה שאני כותב הוא אך ורק דעתי האישית, ואינו משקף את מצע ארגון הימין האמיתי ו/או את דעותיו של מקימו, חיים בן-פסח.הייתי שמח להמשיך את הדיון המרתק, אבל זה גוזל יותר מדי מזמני, כך שלתגובתך הבאה לא אוכל להגיב, לצערי.
כל טוב.