כתב נושא: אחרית הימים , כדאי להכנס .  (נקרא 1900 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק נאור

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 387
אחרית הימים , כדאי להכנס .
« ב- : דצמבר 03, 2007, 23:32:55 »
נבואות אחרית הימים , זה דבר שאותי אישית מעניין מאוד . דברים שחז"ל ישבו לפני אלי שנים וניבאו 1:1 את כל מה שאנחנו , הדור האחרון חווים היום .


אומר הנביא ישעיה ב' : " והיה באחרית הימים נכון יהיה הר בית ה' בראש ההרים " . בן-אדם שעיניו בראשו יראה , כמו כולנו שהר ה' הוא לא הר גבוה במיוחד , יש הרים בעולם שהרבה יותר גבוהים ממנו . כותב הנביא זכריה יד' : " ונבקע הר הזיתים ונסתם כאשר נסתם מפני הרעש בימי עוזיהו מלך יהודה " - אומר הנביא זכריה שהר הזיתים יבקע לשתיים . בן-אדם שעיניו בראשו , יכול להגיד לי כיצד תהליך של מה שאומרים חכמינו נביאנו ישעיה וזכריה יכול להתרחש ?

בהתחלה זה 'עקבתא דמשיחא' , עקבות משיח , שזה התהליך שכיום אנו נמצאים בו . לאחר מכן יבוא גוג-ומגוג . לאחר גוג-ומגוג יבואו משיח בן דוד צידקנו ואליהו הנביא שנאמר במלאכי(פרק ג' פסוק כ"ג): " הִנֵּה אָנכִי שׁלֵחַ לָכֶם אֵת אֵלִיָּה הַנָּבִיא לִפְנֵי בּוֹא יוֹם ה' הַגָּדוֹל וְהַנּוֹרָא " . לאחר-מכן תבוא תחיית המתים , לאחר מכן יום הדין הגדול לכל באי העולם ע"י בורא עולם ואז בעזרת-ה'-יתברך עולם הבא שהלוואי ונעבוד קשה ונזכה לקבל זאת .

כל יום , 3 פעמים ביום אנחנו מתפללים לבורא עולם . בסוף כל תפילה יש 'עלינו לשבח לאדון הכל לתת גדולה...' - גם שם ובעצם בכל מקום מרמזים לנו על אחרית הימים ועל גאולת ישראל ועל ביאת המשיח והיום בו הקב"ה יהיה אחד ושמו אחד . אם תקראו במטרה להבין מה אתם קוראים , אתם תראו את זה בצורה הכי פשוטה שיכולה להיות : על כן נקווה לך ה' אלוקינו לראות מהרה בתפארת עוזך ,להעביר גילולים מן הארץ והאלילים כרות יכרתון , לתקן עולם במלכות שדי וכל בני בשר יקראו בשמך . להפנות אליך כל רשעי-ארץ . יכירו ידעו כל יושבי תבל כי לך תכרע כל ברך ,תשבע כל לשון . לפניך ה' יכרעו ויפלו , ולכבוד שמך יקר ייתנו , ויקבלו כולם את עול מלכותך ותמלוך עליהם מהרה לעולם ועד כי המלכות שלך היא , ולעולמי-עד תמלוך בכבוד , ככתוב בתורך : ה' ימלוך לעולם ועד : ונאמר : והיה ה' למלך על כל הארץ . ביום ההוא יהיה ה' אחד ושמו אחד :
 

הנביא צפניה זכותו יגן עלינו ועל כל ישראל אמן סלה , כותב בנבואותיו על אחרית הימים והימים האחרונים :

יד' - קָרוֹב יוֹם-ה' הַגָּדוֹל קָרוֹב וּמַהֵר מְאד קוֹל יוֹם ה' מַר צרֵחַ שָׁם גִּבּוֹר:

טו' - יוֹם עֶבְרָה הַיּוֹם הַהוּא יוֹם צָרָה וּמְצוּקָה יוֹם שׁאָה וּמְשׁוֹאָה יוֹם חֹשֶׁךְ וַאֲפֵלָה יוֹם עָנָן וַעֲרָפֶל:

טז' - יוֹם שׁוֹפָר וּתְרוּעָה עַל הֶעָרִים הַבְּצֻרת וְעַל הַפִּנּוֹת הַגְּבהוֹת:

יז' - וַהֲצֵרתִי לָאָדָם וְהָלְכוּ כַּעִוְרִים כִּי לַה' חָטָאוּ וְשֻׁפַּךְ דָּמָם כֶּעָפָר וּלְחֻמָּם כַּגְּלָלִים:

יח' - גַּם-כַּסְפָּם גַּם-זְהָבָם לֹא-יוּכַל לְהַצִּילָם בְּיוֹם עֶבְרַת ה' וּבְאֵשׁ קִנְאָתוֹ תֵּאָכֵל כָּל-הָאָרֶץ כִּי כָלָה אַךְ-נִבְהָלָה יַעֲשֶׂה אֵת כָּל- ישְׁבֵי הָאָרֶץ:


ביום הגעתו של בורא עולם , הוא יתגלה לעיני כל תבל . התורה אומרת , הנביאים אומרים , חז"ל אומרים , הגמרא אומרת . העולם ימלך ע"י האחד והיחיד בורא עולם בכבודו ובעצמו . רשום בפירוש : ביום ההוא , יהיה ה' אחד ושמו אחד ! .

מנותק dan0541

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 102
  • הקדוש ברוך הוא אנחנו אוהבים אותך !
אחרית הימים , כדאי להכנס .
« להגיב #1 ב- : דצמבר 04, 2007, 02:29:07 »
הכול אמת ..יישר כוח תודה

מנותק סבבתיק

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1548
  • שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד
אחרית הימים , כדאי להכנס .
« להגיב #2 ב- : דצמבר 04, 2007, 14:49:11 »
כזכור לי אליהו יבוא ב"ה לפני המשיח... ויום הדין זה לא מתי שהמשיח מגיע ב"ה?
אל תירא ישראל אל תירא
כי גור אריה הלא אתה
ואריה אם יישאג,מי לא יירא,מי לא יירא?