כתב נושא: 'מסורת אהבת הארץ תימשך לעד'-יש קטע וידאו  (נקרא 1479 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק אֵיתָן

  • מנהל הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
'מסורת אהבת הארץ תימשך לעד'-יש קטע וידאו
« ב- : אוקטובר 11, 2007, 17:46:37 »
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/167426

'מסורת אהבת הארץ תימשך לעד'
בהר הרצל התקיים אחר הצהריים טקס אזכרה במלאת שש שנים לרצח השר רחבעם זאבי. הבן: אין לשנות את עמדנו הנחרצות בזכותינו על הארץ.
חזקי עזרא




במעמד נשיא המדינה שמעון פרס התקיים אחרי הצהריים בהר הרצל טקס הזיכרון לציון יום השנה השיש לזכרו של שר התיירות, האלוף רחבעם זאבי גנדי הי"ד.

בין הנואמים בטקס נשא דברים נוקבים בנו פלמח שתקף את מדיניות הממשלה, החל מימי הסכם ואוסלו ועד ימנו. בפנותו לנשיא המדינה תקף פלמח את תפיסת עולמו של פרס לפיה עדין לא ניתן לבחון את פרות הסכם אוסלו וכי תחלופנה שנים עד שההסכם ישא פרי. פלמח קבע כי מדובר בהונאה הגדולה ביותר בהסטוריה ותהה כיצד זה גם היום למרות כשלונות העבר מוסרת ממשלת ישראל נשק לרוצחים.

פלמח ציטט מדברי אביו כי הערבים לא ישתנו והאיסלם לא ישתנה ועל כן אין לשנות את עמדנו הנחרצות בזכותינו על הארץ. בלעג אמר פלמח, כי אהוד ברק העלה את חלוקת הארץ כולה על שולחן הדיונים ולא שאל מה השתנה. רבין החייה את ערפאת והביא אותו לישראל מגלותו בטוניס ולא שאל מה השתנה. אולמרט מחייה את אבו מאזן ולא שואל מה השתנה. פלמח מזכיר כי תוצאות המעשים האלה בעבר היו רצח וטרור עקובים מדם.

בדבריו תקף פלמח גם את שרת החינוך ואמר כי לו היה בה מעט מאהבת הארץ, אותה ביטא גנדי באומרו כי בשבילי הארץ יש ללכת יחפים כי דורכים על צוקים, היה מצב המציאות שונה בתכלית. "מבין 120 חברי הכנסת בחרו הרוצחים דווקא באבא", אמר פלמח וקבע "הם ידעו למה פגעו דווקא בו אבל לא ידעו כי בשבט הלא נכון". פלמח ציין בגאווה כי שבט זאבי, כלשונו, מעמיד בימים אלה שלושה קצינים בצה"ל שימשיכו את מסורת אהבת הארץ שעליה גדל הוא עצמו.

נשיא המדינה, שמעון פרס אמר בטקס כי גנדי נותר עד אחרון ימיו איש אהוב ומוערך, חרף עמדותיו הבלתי-קבילות. "לא סברתי שאשמת הגזענות שניסו לתלות בו, היתה ראויה", אמר פרס.

"במישור האישי והאנושי הוא כיבד את ערביי הארץ והכיר היטב את תרבותם, את שפתם, את אורחם ורבעם. היו לו שם ידידים בלב ובנפש. במישור הלאומי, טענתו שארץ ישראל השלמה נחלת-עד היא לעם ישראל, ואין היא ניתנת לחלוקה, וייקוב הדין את ההר לא זכתה לתמיכה רבתית. אני עצמי הייתי כידוע מתנגד לו ובר-פלוגתא שלו, ולא אחת גם מטרה לחיצי לשונו העברית המושחזת, העשירה, והעריבה לאוזן, גם בשיא חריפותה. חלקתי עליו ללא סייג, אבל מעולם לא המעטתי בערכו", אמר פרס.

"הסיפור על אהבתו לארץ ישראל, הקדומה והחדשה, נכתב ביד אמן מאוהב. שיר של שירים לישראל אהובתו. "גנדי" נרצח בידי בני עוולה, רוצחים אלה יישארו רוצחים בעינינו לתמיד ולעולם לא יסולח להם . חסרונו ניכר בנוף הציבורי והפוליטי שלנו. בבואנו לפקוד היום את חלקת קברו נתעַלֶּה מעל מחלוקת רעיונית ונזכור אותו כמי שהקדיש מנעוריו את חייו להגנת העם, לביטחון המדינה, ולשליחות ציבורית על פי דרכו. נוקיר את שקיפותו, את עקביותו, את עמידתו על דעתו גם בבדידות מזהירה. וגם אם ניצב בקצה הקשת, צבעו העז מעולם לא הוּעַם ולא נבלע. דמותו התמירה, הגאה, המיוחדת כל-כך, תוותר חקוקה בלבבות רבים בהערכה ובגעגועים", אמר הנשיא.

"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"


מנותק IRON_MAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 12823
  • L.F בשטח הערבים במתח
'מסורת אהבת הארץ תימשך לעד'-יש קטע וידאו
« להגיב #1 ב- : אוקטובר 11, 2007, 22:06:14 »
גנדי אתה חסר לנו :'(
השם יקום-דמו!!!!!!!!!
ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל.

ערבים לערב,סודנים לסודן,שמאלנים לאירופה!