כתב נושא: נפלתי קורבן לשמאלניזם!  (נקרא 12070 פעמים)

0 משתמשים ו- 2 אורחים נמצאים בנושא זה.

מנותק נאור

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 387
נפלתי קורבן לשמאלניזם!
« להגיב #50 ב- : אוקטובר 12, 2007, 12:28:09 »
עוץ לי גוץ לי ,
אני עדיין מחכה לתשובות לשאלות שלי מהעמ' הקודם .

תודה-רבה.

מנותק אֵיתָן

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
נפלתי קורבן לשמאלניזם!
« להגיב #51 ב- : אוקטובר 12, 2007, 12:29:47 »
עוץ לי גוץ לי ,
אני עדיין מחכה לתשובות לשאלות שלי מהעמ' הקודם .

תודה-רבה.
כן,גם אני,אבל אצלי ההתעלמות ממנו היא באופן קבוע.
"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"


מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
נפלתי קורבן לשמאלניזם!
« להגיב #52 ב- : אוקטובר 12, 2007, 12:34:22 »
כרגיל אתם מרשים לעצמכם לזרוק "עובדות" ולהאמין בהן בצורה שבטית...

אני לא אנרכיסט נץ, מה אתה מקשקש? העניינים המדיניים הם עניינכם? זהו? בלבד? כלכלה, חינוך, חברה, לא מעניין אתכם? איזה עומק בתנועה הכהניסטית... ובכלל כל שקל שנשפך על הכיבוש, ה"ביטחון" (500 מיליון ש"חעבור יום הפצצות בלבנון), הוא כסף שצומח על העצים? אתה יודע מה זה משחק סכום אפס? זה כסף שנגרע מחינוך, בריאות, רווחה, ורק מעמיק את ההרג והשינאה בין שני העמים.

דוגמאות כלכליות נפסדות שאבד עליהן הכלח? כל ילד שלישי יהודי ושני ערבי עניים זה תעודת כבוד לשיטה הכלכלית הנוכחית? ואני ביקורתי לחלוטין כלפי ברית המועצות, ושאר משטרים סוציאליסטים מהעבר וההווה, אין לי "מודל".

מה למשל עם מדיניות רווחה צפון אירופית? האם מדינות סקנדינביה המפותחות הן לא דוגמא בשבילך? (ואני לא סוציאל דמוקרט, אלא שמאלה מזה, אבל הנה ראה איך צפון אירופה פורחת).
הכל אצלך שחור ולבן - כלכלה אמריקאית קפיטליסטית להחריד או סטאלין וגולאגים. מחשבה פוליטית מאוד מעמיקה ובוגרת יש לך...
תלמד לקרוא, אמרתי "משהו בתווך שבין אנרכיסט לקומוניסט"- הבנת הנקרא לא תזיק!
והאמת כן, אם תנבור היטב בפורום, תראה הרבה אשכולות הדנים  בכלכלה, בחינוך  ובחברה, אבל זה כנראה לא באמת מטריד אותך, העיקר לשגר מנטרות שחוקות מהמותן, אבל האמת היא שאכן הרוב הגדול מכוון לעניין צבא-בטחון-פוליטיקה-יחסי חוץ כי בסופו של דבר זה לצערי עניין של להיות או לחדול, ויש להם השפעה אדירה, ואף פטאלית על שאר העיניינים.
הכסף שנשפך על ה"כיבוש"? מה עם הכסף שנשפך על המהלכים המדיניים ההזויים שאתה תומך בהם? מה עם הכסף שנשפך על הקיבוצים? מה עם הכסף שנשפך על הערבים ועל כל הפרות החוק הברבריות שלהם חדשות לבקרים הרבה מעבר לגודלם היחסי באוכלוסיה, הרבה יותר מעבר לכל מגזר עוני אחר,
הכסף לא צומח על העצים, אבל הערבים עושים הכל בכדי לגדוע אותו, ואני היטב יודע מה זה משחק סכום אפס.
"ורק מעמיק את ההרג והשינאה בין שני העמים"- אתה מאוד משעשע, אני מציע לך לחזור לקרוא את הקוראן והחדית' בכדי להבין מאיפה השנאה צומחת, ואין כאן עניין של שני עמים בכלל, כי הם לא עם בפני עצמו, אלא דת שהרימה ידה על עם שהוא דת, ודת שהיא עם, דהיינו העם היהודי, הם האיסלם, וזה כל הסיפור.
לגבי העוני אצל היהודים, א.) יש גם משהו שנקרא מדד עוני יחסי, אז נא כך כל דבר בפרופורציה לפני שאתה זועק חמס, ב.) העוני אצל הערבים הוא עוד סיבה משכנעת למה מאוד לא רצוי להשאיר אותם פה, כי הם גורמים להאטת הצמיחה ופוגעים באושיות המדינה וקיומה, ומונעים הזרמת כספים לחינוך, לרווחת יהודים קשי יום, לניצולי שואה, לאיכות הסביבה, לביטחון, וכו'.
השיטה יחסית טובה, לא שהיא לא חפה מליקויים, אבל אם תוציא את הערבים מהמשוואה, וגם את החרדים שברובם בוחרים במודע באורח חיים שכזה, תקבל תמונה הרבה יותר מאוזנת.
אז לצווח מספרים זו סתם דמגוגיה זולה.
צפון אירופה (סקנדינביה) היא לא דוגמא, הם לא שקועים בבעיות בטחון, ולא מוקפים באויבים הקוראים להשמידם מעל פני האדמה, מאידך הם כן הולכים ומוצפים בזוהמה האיסלמית דרך הגירה ההולכת להציף אותם דמוגרפית, והם בליברליותם, ואווילותם, הולכים לרדת איתם שאולה.
ידידי המחשבה הפוליטית שלי הרבה יותר בוגרת משלך  ולבטח יותר מעמיקה,  ואם אתה שואל אותי מהו הדוגמה הכלכלית שלי, היית מגלה משהו הרבה יותר אפור מאשר שתי הדוגמות שאתה העלת, אבל זה אכן נוטה יותר לכיוון הקפיטליסטי, (ע"ע שביל הזהב להרמב"ם).
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק עוץ לי גוץ לי

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 198
נפלתי קורבן לשמאלניזם!
« להגיב #53 ב- : אוקטובר 12, 2007, 12:47:09 »
שבת שלום לכל חברי הימין האמיתי. אני נאלץ לצאת כרגע. אשתדל לענות לכל מי שלא הספקתי בתחילת השבוע.

מנותק hebraic

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 575
נפלתי קורבן לשמאלניזם!
« להגיב #54 ב- : אוקטובר 13, 2007, 19:22:19 »
עוץ - מה הקשר לדיקטטורת הון ?

חלק מאנשי ההון , הם דווקא אנשים מאסכולות ימניות\יהודיות , וזה לא עוזר להם מי יודע מה להציג את דעותיהם, להפך, מצנזרים אותם

יש כאן משטר טוטאליטרי לכל הדעות במסווה של דמוקרטיה מערבית, אבל גם הוא כפוף, לחונטה הדיקטטורית השמאלנית שנקראת בג"ץ .

הבעייה שלך עם אותה חונטה , היא רק משום שהיא לא מספיק שמאלנית לדעתך ...
עצם מהותם הוא , לתת לאנשים לבלוע את החוצפה שלהם במנות קטנות, אותו עיקרון עם המדיה, לו הם היו מתנהגים כפי שהם מתנהגים בצורה מוגזמת,הרי ללא ספק הם לא יכלו לשבת בכיסא השן שלהם אפילו יום אחד

על ידי השתלטות איטית על מוקדי מפתח , הם מצליחים לשלוט בממשלה , למרות שמספרם באוכלוסיה הוא זעום מאד .

בדמוקרטיה יש ממשל , יש משטר , והמשטר הזה אחראי על פירוק הפגנות, זה שפוצצו לך את הצורה בהפגנה , לא אומר שזה לא ממשל דמוקרטי

הפואנטה שלנו היא לא לטובת הדמוקרטיה , אלא רק להראות שמה שהם טוענים שהם, דמוקרטיה , זה לא באמת דמוקרטיה ,אלא שלטון טוטאליטרי לא סובלני כלפי דעות שונות , שבוחר בעצמו מי רשאי להבחר , ובקיצור , הם נותנים לעם אשליה של בחירות, ו"מרגיעים" את עצמם, על ידי בחירת המועמדים , כדי ש"חלילה חלילה" לא יבחר מישהו שלא רוצה כאן "אמריקה דוברת עברית"
ויתחיל באמת להפוך את המדינה ליהודית ...


"בתוכניות שינאה רוויות גזענות, סילופים, גוזמאות ורבעי אמיתות, כאילו הדברים היו תורה מסיני."

תוכיח שיש בהם גוזמאות סילופים ורבעי אמיתות ...

חח ההגדרות שלך לגזענות הם קונספט שאתה קיבלת על עצמך
אנחנו לא דרוויניסטים, אין מבחינתנו גזעים , אם אנחנו שונאים מישהו, זה בגלל הצורה שהוא מתנהג , לא בגלל שהוא נולד עם צבע עור שונה .

מזה זכות , אתה בא למעוז כהניסטים, הוא שייך לכאן , אתה בא לכאן כדי להתווכח
עצם זה שאנחנו מתירים לך את זה , זה כבר הרבה יותר ממה שמוכנים שמאלנים לעשות במעוזיהם

לא זכור לי אפילו פעם אחת שהיה פורום שמאלני מובהק שנתן זכות תגובה לאנשי כהנא , לעומת זאת, בדרך כלל, שמאלנים תמיד מוזמנים להתווכח איתנו בצורה פומבית...
LIONS OF JUDAH ARE AWAKEN , EAGER TO SPILL OUR ENEMIES BLOOD

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
נפלתי קורבן לשמאלניזם!
« להגיב #55 ב- : אוקטובר 13, 2007, 20:03:28 »
מה יהיה "הגולה בארץ"? אני מביא לך את המצב היום, ואתה מקשקש על ימי הקיבוצים, שמלכתחילה היו בועה סוציאליסטית במשק קפיטליסטי ולכן נדונו לכישלון, ואגב כבר מופרטים מזה שנים רבות - חלאס, אין קיבוצים. ואתה אף מרחיק לכת עד ימי מפא"י ההיסטורית (בן גוריון הוא ממש לא המודל שלי אם כבר).

יש לך משהו ענייני ורלוונטי לומר, או שתמשיך לקשקש תעמולת נהגי מוניות קשישים ימנים על מפא"י והקיבוצים?
בס''ד

ישמעו אוזניך מה שפיך מדבר !! --וכנראה שאינך יודע על ''העמותות של המתים הבולשביקים '' שגוזלות כספי מדינה שאמורים להיות מופנים לאזרחים החלשים  כגון '' עמותת בן -גוריון '',  '' עמותת בר-לב '' , '' עמותת גולדה מאיר '' וכ''ו ......ועוד היד נטויה , אלו שגזלו בחייהם ממשיכה השושלת הבולשביקית לגזול בשמם גם במותם !!---ואם תראה את דו''ח ההון של המדינה ,שתגלה כמה גרעונות עדיין יש לקיבוצים שממשיכים לחלוב את קופת האוצר , וברישיון !!--ומי הם בעלי ההון שמתחרים על כספים אלו ? --הרי הם שמאלמרט וחבריו, וכל מפלגות השמאלנים הבולשביקים , ומפלגות הימין המדומה !!--כפי שאתה אומר זהו קפיטליזם העושק את החלשים ומתחזה לסוציאליזם !!!--רק שכיום ההסוואה הרבה יותר מתוחכמת, היא השתכללה עם השנים !!, ואנשים כמו זילכה  שניסו לחשוף זאת  , הודחו מתפקידם בשיטתיות ,  כך '' מצנזרים '' את האמת !! --כמנהג השמאל הבולשביקי הנתעב !!--כך גם פסלו את מפלגת כ''ך בראשותו של גדול דורנו כמוהרר''ר מאיר דוד כהנא זצוק''ל הי''ד  , מכיוון שהוא חשף את האמת על השמאל הבולשביקי הנתעב !!--אם כבר מדובר על קפיטליזם אז שיפסיקו לגבות מיסים מהחלשים שבקושי יש להם כסף כדי מחייתם , ואם סוציאליזם אזי שלא יעשקו את אלה שאינם מסוגלים להשיג כסף כדי מחייתם ויתנו להם סיוע שבו יוכלו להתקיים בכבוד !!--אלא שכאן מי שמקורב לשמאל הבולשביקי העושק , הרי שישובץ במשרה שבה יקבל משכורת גבוהה מאד על חשבון הציבור , ומי שאיננו מקורב ,הרי שיתנו לו קיצבה זעומה וגם ממנה יגבו דמי-ביטוח וביטוח-בריאות , --וכך מתנהל שלטון המאפיה הבולשביקית מאז קום המדינה !!--כמובן שכיום מנסה השמאל הבולשביקי לגייס את האויב הערבי  יש''ו לשורותיו , וזאת מכיוון שלא מוצא עוד יהודים מזוייפים לתת להם תעודות-זהות בכדי לשמור על האופי החילוני שמאלני בולשביקי של המדינה , מכיוון שאט אט מוצאים האזרחים במדינת השמאל הבולשביקי הנתעב את האמת ומתייהדים ואף הופכים לשומרי תורה ומצוות ב''ה , והאויב הערבי הנאצי יש''ו מנצל זאת ונטמע כאזרחים מן השורה בתוך המדינה והורס אותה מבפנים !!--זוהי מחלת הסרטן הממארת שמתפשטת כרגע במדינה , וכאשר המצב הגיע ל ''נמק '' כמו במקרה הגרוש הנורא מחבל גוש-קטיף ושאר היישובים , אזי נאלצים לכרות אברים נגועים בכדי להבריא את החולה , דהיינו שהדרך היחידה לרפא את המדינה מחולי'ה היא , שלטון ימין אמיתי והגירה של האויב הערבי הנאצי מארץ הקודש !!--הקב''ה יסייע בעדנו לעשות זאת , ונזכה בביאת גואל -צדק במהרה בימנו אכי''ר .

                                                                           הגולה בארץ  :smil037:
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''