בס"ד
גם אני מנגן בעוד!!!
אין ספק,כלי מדהים.
בעיקר אני אוהב לנגן את מנגיתיו של עבדל וואהב ופריד אל אטרש המכונה הקלפן,עם מילות קודש והלל.
ד"א,לכל מנגני העוד,טיפ לאיך ליפותו,אני על שלי רשמתי:"אשירה לה'".
בס''ד
אודה לך אם תוסיף תגובות בפליקס וביוטוב על-מנת לקדם את הסרטון , אנו מפיצים מסר חשוב מאד כנגד שטיפת המוח שעושה השמאל הציוני הבולשביקי לעמנו היושב בתוך ארץ-הקודש ומחוצה לה , האינטרנט הינו אחד האמצעים החשובים להפצת המסרים האמיתיים שאנו מנסים להביאם לכל עם-ישראל , והנגינה והשירה הינם אמצעי פני'ה חשוב לדעת הקהל , כפי שעושה השמאל הציוני הבולשביקי בפרסומי הלעג שלו שנכנסו לתודעה של המסכנים שנישבו ברשתם , לכן עלינו להשתמש בין השאר גם באמצעים אלו ועל-ידי פרסומם להגיע לכל אחינו בית-ישראל באשר הם.
ואשר לנגינה --הנגינה המצרית של שנות השישים והשבעים שחלק מהאמנים שעיצבו אותה הינך מזכיר כאן ,איננה אלא שבב קטן מהמוסיקה התורכית העות'מאנית ששלטה בכל האזור של המזרח התיכון ואף מעבר לו , טרם השלטון המנדטורי של ארופה שבא לאחר הכיבוש המנדטורי בשנות הארבעים , לכן מומלץ מאד לאדם שחובב מוסיקה זו להתמקד בשורשיה , למרות שאני מתענה בשמעי כיום לחנים של אמנים אוייבים של מצרים של שנות השישים והשבעים שקודמו על-ידי הצורר ג'מאל עבד-אננאצר יש''ו --ושם רשעים ירקב , הדבר נבע מההיצמדות לכלי התקשורת של אז , שבה הושמעו שירים אלו שוב ושוב , אולם תכנם של החיבורים התורכיים העתיקים כגון , פאשראוו , סאז-סמאעיזי ( סמאעי ) , סירטו , לונגה , ועוד..אלו קטעים קלאסיים של המוסיקה השורשית של המזרח התיכון של ימי השלטון התורכי העות'מאני העשירים מאד בתוכן מלודי ( מעברי נעימות המבוססים על המקאם הקדום) , ומשקלים ומקצבים שונים , ודי לנו בהסבר קצר זה.
ואשר לציוריך על כלי הנגינה , הדבר פוגע באיכות הכלי מכיוון שהינך משתמש בחומרים זרים הסותמים את נקבוביות העץ ממנו הוא עשוי, כל כל-נגינה יפה כשלעצמו מטבע בנייתו , ואין צורך לפגוע בו על-ידי קישוטים ( זהו כלי נגינה ולא לוח-מודעות) , האם ראית פעם כלי נגינה בתזמורת של קונצרט שנכתבו עליו כרזות? -כמובן שלא . לכן הפשטות של כלי הנגינה עם הבני'ה הבסיסית , היא היופי שלו .
נאחל לך שתזכה לשמח את כל עם ישראל בחנוכת בית מקדשנו ותפארתנו שייבנה במהרה , ונזכה בביאת גואל-צדק בב''א .
הגולה בארץ