כתב נושא: נתניהו: אנחנו נקבע כמה עונש יקבל מידה אבנים, לא הבגץ  (נקרא 1815 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק Torah

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 912
בפתח ישיבת הממשלה התייחס נתניהו ליוזמה להחלת עונשי מינימום על מיידי אבנים ותקף במרומז את המערכת המשפטית. "לא נקבל עיקרון שאנשים מארגנים טרור עממי", אמר, "את הנורמה הזאת אנחנו מבקשים להנחיל לכל אזרחי ישראל ולכל שופטי ישראל"

גל הטרור העממי בירושלים: ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ראשון) ליוזמת החקיקה שהוא מקדם להחמרת הענישה על מיידי אבנים ובקבוקי תבערה שיגר ביקורת מרומזת לעבר מערכת המשפט. "עם כל ההערכה לבית המשפט, זכותנו וחובתנו לקבוע עונשי מינימום", אמר נתניהו בפתח ישיבת הממשלה.

אנחנו לא יכולים לקבל את העיקרון שאנשים יארגנו טרור עממי ויתחילו לזרוק בקבוקים על מכוניות עוברות ושבות או אבנים שרוצחות אנשים", אמר נתניהו. "הנורמה הזאת לא תתקבע כאן, תתקבע נורמה הפוכה - אנחנו נסכל אתכם תוך כדי פעולה ונעניש אתכם במלוא חומרת הדין אחרי הפעולה. את הנורמה הזאת אנחנו מבקשים להנחיל לכל אזרחי ישראל ולכל שופטי ישראל".

"אבנים ובקבוקי תבערה הם נשק קטלני, ולכן בימים האחרונים שינינו את הוראות הפתיחה באש לשוטרים בירושלים", הוסיף. "היום נאפשר הרחבה נוספת של יכולת הפעולה של שוטרים בסיכול יידוי אבנים ובקבוקי תבערה ונוסיף כוחות כדי לפגוע בפורעים".



נתניהו הביע הערכה לפעילות המשטרה והתייחס גם להתפרעויות במהלך החג בהר הבית. "ישראל תשמור על הסטטוס קוו ותפעל באחריות אבל בנחישות כדי להבטיח שהסידורים הקיימים יישמרו", אמר. "אין לנו כוונה לשנות אותם אבל אין לנו כוונה לתת למישהו לדרדר את הסידורים על הר הבית לאלימות נפיצה ונפוצה".

בשעות הצהריים נפצע חייל צה"ל מרגלו כתוצאה מיידוי אבנים במהלך הפרות סדר בכביש בין תקוע לבין שכונת הר חומה בירושלים. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם בעיר ומצבו מוגדר קל.

מנותק מתנחלת מהשומרון

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 5
  • בס"ד גאה על הזכות להתנחל ולגור כאן כבר30שנה בדיוק!
בס"ד לתור אחת שנצלה בנס פעמיים מזריקות אבנים לייד עזון והישוב שלי אני מבקשת ממר ביבי להחמירררררררררררר בעונשששש!!! והוא צודק בדבריו אלה!!! אנחנו נקבע את העונששש והוא יהיה חמור ביותר כי מדובר כאן בחיי אדםםםםםםםםםםםםם!!! ואנחנו לא נכנע ונמשיך לנסוע!!! זו הארץ שלנו!!!
בס"ד אוהבת אותכם עם ישראל שלי!!! אין לנו ארץ אחרתת גם אם אדמתינו בוערת!! כאן הוא ביתי לנצח בעזרת ה' בשומרון אמן!!! גאה להיות מתנחלת מלשון חיובית של המילה "לך נתתי את הארץ לנחלה"  ולנחול את המולדת!!!