כתב נושא: שר הבט"פ גלעד ארדן: "לצאת למסע ציד כנגד מחנה שלם- זו לא הדרך שתביא את התיקון"  (נקרא 1705 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק Torah

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 912
כאן הוא מגנה
בדיון במליאת הכנסת, נאם השר לביטחון פנים גלעד ארדן ואמר: ״לצערי הרב ראינו בשבוע החולף שני פשעים חמורים בלתי נתפסים ונסלחים. מתקפת הרצח בה נרצחה שירה בנקי ופיגוע הטרור בו נרצח עלי דוואבשה זכרם לברכה. אנו צריכים לעשות חשבון נפש איך לעודד יותר סובלנות ואיפוק, ואיך כולנו יכולים להשתפר כחברה וכמדינה. התכלית שלנו לפני הכל היא להגן על כל אדם באשר הוא אדם.

"צריכים לעשות ללא הרף, יום וליל, כדי להקיא מתוכנו את בני העוולה שהיו מעורבים באותו מעשה לא אנושי של שריפת בית על יושביו. אבל לא רק אותם, אלא את כל מי שמגלה הבנה למעשים כאלה או דומים להם. לצערי, לא סתם נאמר בעבר שבמקום בו שורפים ספרים, ישרפו גם בני אדם. וגם כאשר שורפים בית ספר או כנסייה."]

כאן הקטע הרלוונטי:

עוד הוסיף השר ארדן: "וכן, גם המחנה הפוליטי שאני משתייך אליו צריך לחפש את התיקון והשיפור שיבטיח שלא יהיו בתוכנו אנשים שביחד עם ההזדהות עם הרעיון הלאומי, מצליחים לעוות אותו עד כדי כך שכדי להגן עליו לפי תפיסתם המעוותת, הם צריכים לבצע מעשים כל כך נוראיים ושפלים. עם זאת, להגיד שהמעשים האלה הם לא בקצוות ולצאת למסע ציד כנגד מחנה שלם. זו לא הדרך שתביא את התיקון! אני זוכר ימים שכאן בכנסת, ח׳׳כים מהשמאל נותרו שלווים אל מול נאום השאהידים של אחמד טיבי, או נותרו שלווים אל מול החרם הפוליטי כלפי הציבור החרדי.

"כשר לביטחון הפנים אני מקבל בכל לילה ובוקר את הדיווחים על בקבוקי התבערה שנזרקים על בתי היהודים במזרח ירושלים. כל בקבוק כזה יכול לשרוף משפחה. אני לא זוכר אתכם מתבטאים כנגד פעילות טרוריסטית כזו שמתבצעת ברחבי מדינת ישראל, או דורשים ענישה מחמירה כלפי זורקי האבנים ובקבוקי התבערה בירושלים ובכביש 443. אני זוכר שאחרי חטיפת הנערים היו התבטאויות בצד השמאלי של המפה הפוליטית שהסבירו לנו שמי שאשם בחטיפה זה אותם אנשים שמתגוררים ביהודה ושומרון ומרשים לעצמם לנסוע בטרמפים, כאילו שנסיעה בטרמפים היא סוג של הזמנה לרצח.

"בעל טור באחד העיתונים המרכזיים אף הרשה לעצמו לקרוא למתיישבים ״מטורללים״ שלוקחים את ילדיהם לגור איתם בשטחים, אני לא זוכר אף אחד מכם מגנה או מזדעזע אל מול אותה אווירה של הסתה לטרור כנגד ציבור המתיישבים ביהודה ושומרון, וגם לא שמעתי את חברי מר''צ תוקפים את אבו-מאזן שממן משכורות של רוצחים ומחבלים או גינוי לסיעות הערביות בכנסת על יחס לנשים ולקהילה הגאה. כנבחרי ציבור, עלינו לשמש דוגמה אישית ולתקן חוקים ולדרוש ענישה מחמירה כלפי פורעי חוק, זה הדבר הנכון לעשות. מה שלא נכון לעשות הוא לעשות ''הון פוליטי'' מהאירועים הקשים ולהכות אך ורק על החזה של הצד השני".

מנותק Torah

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 912