כתב נושא: ח"כ יוגב: להרים את כף הדחפור על בג"ץ ,איילת שקד:חייבים לקבל את הפסיקה,זה החוק  (נקרא 1690 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק Torah

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 912
התבטאות של מוטי יוגב לאחר קביעת בג"ץ להרוס את בתי דריינוף. שרת המשפטים הבטיחה כי הבתים ייהרסו וייבנו מחדש. "מקבלים את רוע הגזרה, להתחיל לבנות בלי תירוצים", אמרה. יו"ר הבית היהודי: "פסיקה מצערת של בג"ץ". ח"כ סמוטריץ', חבר מפלגתם של שקד ובנט: זה מסמר נוסף בארון קבורה של בימ"ש עליון שחצן"



 

מתקפה חריפה של ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי) על בג"ץ: "צריך להרים כף של טרקטור D9 על בג"ץ", אמר חבר הכנסת לאחר שהבוקר (ד') דחה בג"ץ פה אחד את העתירה שקראה למנוע את הריסת מתחם המריבה המכונה "בנייני דריינוף" בבית אל.

 

"למרות התב"ע בתוקף והיתר הבנייה מדובר בשרלטנות של בג"ץ ובחוסר צדק", אמר יוגב. "אנחנו כמערכת מחוקקת נדאג לרסן את השלטון המשפטי במדינה ואת הזנב שמכשכש בכלב".

 

במחנה הציוני הגיבו בחריפות לדבריו של יוגב ומסר כי "ח"כ יוגב מסית נגד שופטי בית המשפט העליון. נפנה ליועמ"ש שיעמידו לדין על הסתה. מי שקורא לרמוס את בית המשפט בכלים כבדים, אחראי לכך שיהיה מי שיאמץ את דבריו הלכה למעשה, ויבקש לפגוע פיזית בשופטי בית המשפט. מי שמעודד אלימות והסתה אין לו מקום בבית המחוקקים. לפני שבנט מדבר גבוהה גבוהה על כיבוד פסיקות בגצ, ראוי שייקח אחריות ויעמיד במקומו ובאופן מיידי את חבר מפלגתו המסית, לפני שקורה משהו נורא".

 

שרת המשפטים איילת שקד התייחס גם כן להחלטה. "אנו חיים תחת שלטון חוק ועלינו לקבל את פסק הדין של בג"ץ ועמו את רוע הגזרה", אמרה שקד והבטיחה: "הבתים בבית אל ייהרסו וייבנו מיד לאחר מכן. זוהי הדרך היהודית. לא מאבדים תקווה. אני קוראת לשר הביטחון ולראש הממשלה לקיים את ההבטחות לבוחרים ולהתחיל לבנות כבר היום בלי תירוצים".