כתב נושא: על מה הפורום הזה מדבר ועוסק?  (נקרא 13438 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק שׂריון

  • dhdoron לשעבר
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 744
  • למען ארץ ישראל השלמה!
על מה הפורום הזה מדבר ועוסק?
« להגיב #50 ב- : אפריל 15, 2007, 22:33:04 »
עכשיו את טוענת שמלאכים מתגלים אלייך?
החלקת על השכל או משהו?! עוד מעט תגידי שה' בעצמו "פנים בפנים אדבר בגל".
וכפי שנאמר בספר עובדיה פרק ב': "מגל עד גל לא קמה מטורפת כגל"
ולא התכוונתי לגרום לך לשנות את דעתך... את עונשך תקבלי לא על ידי.
"לְמַעַן צִיּוֹן לֹא אֶחֱשֶׁה וּלְמַעַן יְרוּשָׁלִַם לֹא אֶשְׁקוֹט עַד יֵצֵא כַנֹּגַהּ צִדְקָהּ וִישׁוּעָתָהּ כְּלַפִּיד יִבְעָר"  :sign006:


מנותק גל ים..

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 109
על מה הפורום הזה מדבר ועוסק?
« להגיב #51 ב- : אפריל 16, 2007, 06:40:58 »
תיזהר במילים שלך אלי כי אם אתה לא יודע לקרוא זו לא אשמתי לכן ינקותא לך קרא את דבריי ואחר כך נדבר ואם תהינה לך שאלות אולי ורק אולי אחשוב אם שווה לי לענות לך..
עד עד אל תתקרב אליי ואל תעלה את שמי על דל שפתי ושלא תעיז לקלל אותי כי אינך יודע עד כמה הקללה שלך כלפיי יכולה לחזור אליך במעגל של קסם.
אני לא עשיתי לך שום דבר רע בחיים ומעולם לא ביקשתי ממך דבר וחצי דבר ולא רציתי ממך כאין וכאפס אז לכן ההתקפה שלך עליי נובעת מבורות ובערות ואתה מבלבל בין דברים ואינך מסוגל לקרוא לכן את ההתלהמות שלך תשאיר לאחרים לא לי..
ואל תעיז לענות לי יותר בחוצפה!

מנותק שׂריון

  • dhdoron לשעבר
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 744
  • למען ארץ ישראל השלמה!
על מה הפורום הזה מדבר ועוסק?
« להגיב #52 ב- : אפריל 16, 2007, 12:42:50 »
לא קיללתי אותך אלא קבעתי עובדה. אני לא יודע "לקרוא" ולא מעוניין בשקרים הללו.
כן, ודאי, אני כבר עכשיו מרגיש את הקללה חוזרת...  :idiot2:
ואין בעיה שמך לא יעלה יותר על שפתיי או על מחשבי, צריך להתרחק מאנשים כמוך.
« עריכה אחרונה: אפריל 16, 2007, 12:44:09 על ידי dhdoron »
"לְמַעַן צִיּוֹן לֹא אֶחֱשֶׁה וּלְמַעַן יְרוּשָׁלִַם לֹא אֶשְׁקוֹט עַד יֵצֵא כַנֹּגַהּ צִדְקָהּ וִישׁוּעָתָהּ כְּלַפִּיד יִבְעָר"  :sign006:


מנותק גל ים..

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 109
על מה הפורום הזה מדבר ועוסק?
« להגיב #53 ב- : אפריל 16, 2007, 12:45:25 »
מי אמר לך שזה שקרים מי אמר לך שמה שאני עושה זה דברי הבל או שטות או לחילופין דברים רעים?האם פגשת בי ראית אותי נפגשת איתי או ראית את מה שאני עושה בחיי כדי שתוכל לשפוט אותי?.
לגביי השאר כפי שאמרתי לך אני מוגנת מאוד כי אני באה ממקום טוב וממקום לעזור לבני האדם לא פגשתי מלאכים לא דיברתי עם מלאכים לא ראיתי את אלוהים ולא שמעתי אותו מה שאני רואה או שומעת איני יכולה להסביר על גביי הפורום אך מעטים שעזרתי להם בחייהם הודו לי ותודה על כך.

מנותק שׂריון

  • dhdoron לשעבר
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 744
  • למען ארץ ישראל השלמה!
על מה הפורום הזה מדבר ועוסק?
« להגיב #54 ב- : אפריל 16, 2007, 12:49:19 »
לא צריך לראות כדי לדעת... ניצול ישראלים פראיירים על מנת לפתוח עסק.
ונניח שניחשת את עתידם של כמה בודדים, גם אני יכול מה הבעיה.
"לְמַעַן צִיּוֹן לֹא אֶחֱשֶׁה וּלְמַעַן יְרוּשָׁלִַם לֹא אֶשְׁקוֹט עַד יֵצֵא כַנֹּגַהּ צִדְקָהּ וִישׁוּעָתָהּ כְּלַפִּיד יִבְעָר"  :sign006:


מנותק גל ים..

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 109
על מה הפורום הזה מדבר ועוסק?
« להגיב #55 ב- : אפריל 16, 2007, 12:54:08 »
הממממ שוב אתה חושב שאתה מכיר ויודע אז לא ידידי לא פתחתי עסק כדי לעסוק בזה ולא אני לא מנצלת אנשים פרייארים אלא עוזרת להם ולפעמים גם לא גובה על זה כסף ואמרתי לך אל תשפוט אותי כשאינך מכיר אותי ויודע מי אני ...
כפי שאמרתי לך שאל תקבל תשובות ואל תנסה לחשוב במקומי או לדעת ואם אתה מסוגל לעזור לאנשים ולנחש את עתידם דבר שאני לא עושה אז ת'פדלו..
אני לא מנחשת את עתידם של אנשים אלא עוזרת להם לחיות את היום יום שלהם ולראות את סבלם ולנסות להדריך אותם וזה אני עושה מידיעה ברורה אחת שאלוהים נתן לי את הכוח לעשות את זה הוא ורק הוא.

מנותק אֹהד

  • Dexter לשעבר
  • משתמש(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2363
על מה הפורום הזה מדבר ועוסק?
« להגיב #56 ב- : אפריל 16, 2007, 14:20:17 »
הממממ שוב אתה חושב שאתה מכיר ויודע אז לא ידידי לא פתחתי עסק כדי לעסוק בזה ולא אני לא מנצלת אנשים פרייארים אלא עוזרת להם ולפעמים גם לא גובה על זה כסף ואמרתי לך אל תשפוט אותי כשאינך מכיר אותי ויודע מי אני ...
כפי שאמרתי לך שאל תקבל תשובות ואל תנסה לחשוב במקומי או לדעת ואם אתה מסוגל לעזור לאנשים ולנחש את עתידם דבר שאני לא עושה אז ת'פדלו..
אני לא מנחשת את עתידם של אנשים אלא עוזרת להם לחיות את היום יום שלהם ולראות את סבלם ולנסות להדריך אותם וזה אני עושה מידיעה ברורה אחת שאלוהים נתן לי את הכוח לעשות את זה הוא ורק הוא.
אנו בטוחים שזה נכון . ???

מנותק גל ים..

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 109
על מה הפורום הזה מדבר ועוסק?
« להגיב #57 ב- : אפריל 16, 2007, 16:28:06 »
חי חי חי חייייייייייייי יודעים אעלק חחחחחחח הרג אותי זה עכשיו חחחחחחחחחח עכשיו התעוררתי משנת היופי שלי ואתה בום טראח כבר בטוח נו שויין ...העיקר שגרמת לי לצחוק גם זה חשוב במחוזותינו ..
כפרה עליך מזלי האחד והיחיד שאני ובורא עולם יודעים אחד את השני ומאמינים אחד בשני ומוקירים אחד את השני ואהבתי אליו גדולה יותר מאשר אל אנשים..אנשים בחיי באו הלכו חלפו הוא ואני נשארנו והוא הציל אותי מספיק פעמים כדי להגיע למקום שאני נמצאת בו היום..
אז היידה בלי שטויות כולה ארבע אחרי הצהריים. ;D

מנותק אלירן

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2302
על מה הפורום הזה מדבר ועוסק?
« להגיב #58 ב- : אפריל 16, 2007, 16:37:58 »
חי חי חי חייייייייייייי יודעים אעלק חחחחחחח הרג אותי זה עכשיו חחחחחחחחחח עכשיו התעוררתי משנת היופי שלי ואתה בום טראח כבר בטוח נו שויין ...העיקר שגרמת לי לצחוק גם זה חשוב במחוזותינו ..
כפרה עליך מזלי האחד והיחיד שאני ובורא עולם יודעים אחד את השני ומאמינים אחד בשני ומוקירים אחד את השני ואהבתי אליו גדולה יותר מאשר אל אנשים..אנשים בחיי באו הלכו חלפו הוא ואני נשארנו והוא הציל אותי מספיק פעמים כדי להגיע למקום שאני נמצאת בו היום..
אז היידה בלי שטויות כולה ארבע אחרי הצהריים. ;D

לפי מה שהבנתי , את פתחת עסק לבד והצלחת בוא לבד ועל זה מגיעה לך המון כבוד...אבל הקטע עם הקישופים זה כבר כבר סיפור אחר..

מנותק גל ים..

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 109
על מה הפורום הזה מדבר ועוסק?
« להגיב #59 ב- : אפריל 16, 2007, 16:48:27 »
אני לא עושה כישופים חס ושלום טפו טפו טפו מה פתאום השתגעתם או מה.?הרי כישופים זה נגד תורת ישראל והרי אם אתה עושה כישוף אתה משלם מחיר מאוד כבד זה שעשה וזה שממולך ..בכלל כל הנושא של כישופים זה עבודה זרה לשמה.
למרותתתתתתתת שקמעות וכישופים וכל הבבל'ת הזה עושים רבנים אחרים וגם ראיתי ושמעתי  לכן אני לא מאמינה בזה בכלל.
אני תמיד ממליצה על ספר תהילים או קריאת פירקי תהילים לעזרה ולא שום כישופים ולא שום שחור למינהם ...להפך אני מזהירה פה אנשים שלא ילכו לעשות כל מיני פויילע שטיקים כי זה יפגע בהם בעתיד אבל לא תמיד מקשיבים לי.
לכן תיקשור בא ממקום מאוד גבוה רוחני זה לקבל מילים על הבן אדם לראות את הבעיות שלו ולנסות לעזור לו בדרכים של מסרים מגבוה כמו לפנות לבית חולים אם אני רואה בעיה בריאותית,או להתפלל לתת צדקה.

מנותק אלירן

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2302
על מה הפורום הזה מדבר ועוסק?
« להגיב #60 ב- : אפריל 16, 2007, 16:59:34 »
אני לא עושה כישופים חס ושלום טפו טפו טפו מה פתאום השתגעתם או מה.?הרי כישופים זה נגד תורת ישראל והרי אם אתה עושה כישוף אתה משלם מחיר מאוד כבד זה שעשה וזה שממולך ..בכלל כל הנושא של כישופים זה עבודה זרה לשמה.
למרותתתתתתתת שקמעות וכישופים וכל הבבל'ת הזה עושים רבנים אחרים וגם ראיתי ושמעתי  לכן אני לא מאמינה בזה בכלל.
אני תמיד ממליצה על ספר תהילים או קריאת פירקי תהילים לעזרה ולא שום כישופים ולא שום שחור למינהם ...להפך אני מזהירה פה אנשים שלא ילכו לעשות כל מיני פויילע שטיקים כי זה יפגע בהם בעתיד אבל לא תמיד מקשיבים לי.
לכן תיקשור בא ממקום מאוד גבוה רוחני זה לקבל מילים על הבן אדם לראות את הבעיות שלו ולנסות לעזור לו בדרכים של מסרים מגבוה כמו לפנות לבית חולים אם אני רואה בעיה בריאותית,או להתפלל לתת צדקה.


אהה אוקי , אז את מתקשרת עם נשמות של אנשים שניפתרו ?

 כי לי הייתה דודה שניפטרה והיא הייתה מדברת עם מלאכים..ליפני הסיפור הזה ביכלל לא הייתי מאמין בכול זה אבל אחרי שהיא הוכיחה לנו למישפחה
שזה נכון אז אני וכולם האמנו..

מנותק אור-לי

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 408
על מה הפורום הזה מדבר ועוסק?
« להגיב #61 ב- : אפריל 16, 2007, 17:05:17 »
אני לא עושה כישופים חס ושלום טפו טפו טפו מה פתאום השתגעתם או מה.?הרי כישופים זה נגד תורת ישראל והרי אם אתה עושה כישוף אתה משלם מחיר מאוד כבד זה שעשה וזה שממולך ..בכלל כל הנושא של כישופים זה עבודה זרה לשמה.
למרותתתתתתתת שקמעות וכישופים וכל הבבל'ת הזה עושים רבנים אחרים וגם ראיתי ושמעתי  לכן אני לא מאמינה בזה בכלל.
אני תמיד ממליצה על ספר תהילים או קריאת פירקי תהילים לעזרה ולא שום כישופים ולא שום שחור למינהם ...להפך אני מזהירה פה אנשים שלא ילכו לעשות כל מיני פויילע שטיקים כי זה יפגע בהם בעתיד אבל לא תמיד מקשיבים לי.
לכן תיקשור בא ממקום מאוד גבוה רוחני זה לקבל מילים על הבן אדם לראות את הבעיות שלו ולנסות לעזור לו בדרכים של מסרים מגבוה כמו לפנות לבית חולים אם אני רואה בעיה בריאותית,או להתפלל לתת צדקה.


אהה אוקי , אז את מתקשרת עם נשמות של אנשים שניפתרו ?

 כי לי הייתה דודה שניפטרה והיא הייתה מדברת עם מלאכים..ליפני הסיפור הזה ביכלל לא הייתי מאמין בכול זה אבל אחרי שהיא הוכיחה לנו למישפחה
שזה נכון אז אני וכולם האמנו..
זה נקרא להעלות אוב.
הקב"ה אסר עלינו ללכת לאנשים שמעלים נשמות.
אחד הסיפורים המפורסמים בתנ"ך הוא על שאול. שאול הלך לבעלת אוב לאחר שהנבואה עזבה אותו ושמואל מת , והוא היה במצב של מילחמה קשה והעלה את שמואל . שמואל כעס עליו מאוד ואכן הוא לא הצליח במילחמה ומלכותו לא המשיכה.
« עריכה אחרונה: אפריל 16, 2007, 17:12:57 על ידי or_ly »
חוק העונשין, תשל"ז-1977
סימן ב': בגידה
פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה   97.
[ד/7]   (א)   מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו – מיתה או מאסר עולם.       (ב)   מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו

מנותק אלירן

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2302
על מה הפורום הזה מדבר ועוסק?
« להגיב #62 ב- : אפריל 16, 2007, 17:09:25 »
אני לא עושה כישופים חס ושלום טפו טפו טפו מה פתאום השתגעתם או מה.?הרי כישופים זה נגד תורת ישראל והרי אם אתה עושה כישוף אתה משלם מחיר מאוד כבד זה שעשה וזה שממולך ..בכלל כל הנושא של כישופים זה עבודה זרה לשמה.
למרותתתתתתתת שקמעות וכישופים וכל הבבל'ת הזה עושים רבנים אחרים וגם ראיתי ושמעתי  לכן אני לא מאמינה בזה בכלל.
אני תמיד ממליצה על ספר תהילים או קריאת פירקי תהילים לעזרה ולא שום כישופים ולא שום שחור למינהם ...להפך אני מזהירה פה אנשים שלא ילכו לעשות כל מיני פויילע שטיקים כי זה יפגע בהם בעתיד אבל לא תמיד מקשיבים לי.
לכן תיקשור בא ממקום מאוד גבוה רוחני זה לקבל מילים על הבן אדם לראות את הבעיות שלו ולנסות לעזור לו בדרכים של מסרים מגבוה כמו לפנות לבית חולים אם אני רואה בעיה בריאותית,או להתפלל לתת צדקה.


אהה אוקי , אז את מתקשרת עם נשמות של אנשים שניפתרו ?

 כי לי הייתה דודה שניפטרה והיא הייתה מדברת עם מלאכים..ליפני הסיפור הזה ביכלל לא הייתי מאמין בכול זה אבל אחרי שהיא הוכיחה לנו למישפחה
שזה נכון אז אני וכולם האמנו..
זה נקרא להעלות אוב.
הקב"ה אסר עלינו ללכת לאנשים שמעלים נשמות.
אחד הסיפורים שמפורסמים בתנ"ך הוא ששאול הלך לבעלת אוב לאחר שהנבואה עזבה אותו ושמואל מת , והוא היה במצב של מילחמה קשה והעלה את שמואל . שמואל כעס עליו מאוד ואכן הוא לא הצליח במילחמה ומלכותו לא המשיכה.

נכון , אסור להפריעה לנשמות שנחות בגן עדן.

מנותק גל ים..

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 109
על מה הפורום הזה מדבר ועוסק?
« להגיב #63 ב- : אפריל 16, 2007, 17:17:58 »
יופי בדיוק על זה אני רוצה לענות לכם על אותה בעלת האוב אז ככה לולא רצה הקדוש ברוך הוא שילך שאול אל בעלת האוב לא היה הולך אליה מן הסתם לא כך?
והרי הכל כתוב מלמעלה גם הטוב וגם הרע וכל דרך ודרך בחיינו ועובדה שבעלת האוב אמרה לו שהוא ימות בקרב והוא לא רצה לשמוע עליה ולבסוף מת.
ועל כן מה שרצה האלוהים לעשות זה לעזור לו לפקוח את עיניו הוא שלח לו עזרה בצורתה של בעלת האוב אך הוא מיאן לקבל את דבריה ואף התנגד להם ..
אני לא מדברת עם מתים חס וטפו שינוחו על משכבם בשלום ונומר אמן,אני מקבלת מילים על אנשים לדוגמא כשאדם בא אליי אני מצליחה לזהות בעיות בריאות שיש לו,אני יכולה לזהות אם יש לו אויבים ולפעמים גם לקבל את השמות שלהם..
וכן גם לפעמים יוצא שעולה שם של אדם שנפטר ועדיין לא הסתיים הקשר שלו לעולם הזה והוא עדיין מנסה לעזור ולייעץ ...אני מאמינה בגלגול נשמות אני מאמינה שהעולם הזה הוא פרוזדור לעולם הבא,אני מאמינה שלבשנו ופשטנו מסכות בהרבה מאוד פעמים ולא תמיד אנחנו מצליחים לסיים גלגולים כיוון שנקטעים באכזריות חיינו בגלל רצח או חולי וכו'..
וגם זה דרך אגב כתוב איך נמות ואיך נחיה כנאמר כשאדם יורד לעולם כבר נכתבו לו כמה יחייה מי תהיה בת זוגתו וכו'..

מנותק אור-לי

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 408
על מה הפורום הזה מדבר ועוסק?
« להגיב #64 ב- : אפריל 16, 2007, 18:28:27 »
כל מה שאמרת הוא לא נכון הוכחה מהכתוב:

שמואל א פרק כח
א וַיְהִי, בַּיָּמִים הָהֵם, וַיִּקְבְּצוּ פְלִשְׁתִּים אֶת-מַחֲנֵיהֶם לַצָּבָא, לְהִלָּחֵם בְּיִשְׂרָאֵל; וַיֹּאמֶר אָכִישׁ, אֶל-דָּוִד, יָדֹעַ תֵּדַע כִּי אִתִּי תֵּצֵא בַמַּחֲנֶה, אַתָּה וַאֲנָשֶׁיךָ.  ב וַיֹּאמֶר דָּוִד, אֶל-אָכִישׁ, לָכֵן אַתָּה תֵדַע, אֵת אֲשֶׁר-יַעֲשֶׂה עַבְדֶּךָ; וַיֹּאמֶר אָכִישׁ, אֶל-דָּוִד, לָכֵן שֹׁמֵר לְרֹאשִׁי אֲשִׂימְךָ, כָּל-הַיָּמִים.  {פ}
ג וּשְׁמוּאֵל מֵת--וַיִּסְפְּדוּ-לוֹ כָּל-יִשְׂרָאֵל, וַיִּקְבְּרֻהוּ בָרָמָה וּבְעִירוֹ; וְשָׁאוּל, הֵסִיר הָאֹבוֹת וְאֶת-הַיִּדְּעֹנִים--מֵהָאָרֶץ.  ד וַיִּקָּבְצוּ פְלִשְׁתִּים, וַיָּבֹאוּ וַיַּחֲנוּ בְשׁוּנֵם; וַיִּקְבֹּץ שָׁאוּל אֶת-כָּל-יִשְׂרָאֵל, וַיַּחֲנוּ בַּגִּלְבֹּעַ.  ה וַיַּרְא שָׁאוּל, אֶת-מַחֲנֵה פְלִשְׁתִּים; וַיִּרָא, וַיֶּחֱרַד לִבּוֹ מְאֹד.  ו וַיִּשְׁאַל שָׁאוּל בַּיהוָה, וְלֹא עָנָהוּ יְהוָה--גַּם בַּחֲלֹמוֹת גַּם בָּאוּרִים, גַּם בַּנְּבִיאִם.  ז וַיֹּאמֶר שָׁאוּל לַעֲבָדָיו, בַּקְּשׁוּ-לִי אֵשֶׁת בַּעֲלַת-אוֹב, וְאֵלְכָה אֵלֶיהָ, וְאֶדְרְשָׁה-בָּהּ; וַיֹּאמְרוּ עֲבָדָיו אֵלָיו, הִנֵּה אֵשֶׁת בַּעֲלַת-אוֹב בְּעֵין דּוֹר.  ח וַיִּתְחַפֵּשׂ שָׁאוּל, וַיִּלְבַּשׁ בְּגָדִים אֲחֵרִים, וַיֵּלֶךְ הוּא וּשְׁנֵי אֲנָשִׁים עִמּוֹ, וַיָּבֹאוּ אֶל-הָאִשָּׁה לָיְלָה; וַיֹּאמֶר, קסומי- (קָסֳמִי-) נָא לִי בָּאוֹב, וְהַעֲלִי לִי, אֵת אֲשֶׁר-אֹמַר אֵלָיִךְ.  ט וַתֹּאמֶר הָאִשָּׁה אֵלָיו, הִנֵּה אַתָּה יָדַעְתָּ אֵת אֲשֶׁר-עָשָׂה שָׁאוּל, אֲשֶׁר הִכְרִית אֶת-הָאֹבוֹת וְאֶת-הַיִּדְּעֹנִי, מִן-הָאָרֶץ; וְלָמָה אַתָּה מִתְנַקֵּשׁ בְּנַפְשִׁי, לַהֲמִיתֵנִי.  י וַיִּשָּׁבַע לָהּ שָׁאוּל, בַּיהוָה לֵאמֹר:  חַי-יְהוָה, אִם-יִקְּרֵךְ עָו‍ֹן בַּדָּבָר הַזֶּה.  יא וַתֹּאמֶר, הָאִשָּׁה, אֶת-מִי, אַעֲלֶה-לָּךְ; וַיֹּאמֶר, אֶת-שְׁמוּאֵל הַעֲלִי-לִי.  יב וַתֵּרֶא הָאִשָּׁה אֶת-שְׁמוּאֵל, וַתִּזְעַק בְּקוֹל גָּדוֹל; וַתֹּאמֶר הָאִשָּׁה אֶל-שָׁאוּל לֵאמֹר לָמָּה רִמִּיתָנִי, וְאַתָּה שָׁאוּל.  יג וַיֹּאמֶר לָהּ הַמֶּלֶךְ אַל-תִּירְאִי, כִּי מָה רָאִית; וַתֹּאמֶר הָאִשָּׁה אֶל-שָׁאוּל, אֱלֹהִים רָאִיתִי עֹלִים מִן-הָאָרֶץ.  יד וַיֹּאמֶר לָהּ, מַה-תָּאֳרוֹ, וַתֹּאמֶר אִישׁ זָקֵן עֹלֶה, וְהוּא עֹטֶה מְעִיל; וַיֵּדַע שָׁאוּל כִּי-שְׁמוּאֵל הוּא, וַיִּקֹּד אַפַּיִם אַרְצָה וַיִּשְׁתָּחוּ.  {ס}
טו וַיֹּאמֶר שְׁמוּאֵל אֶל-שָׁאוּל, לָמָּה הִרְגַּזְתַּנִי לְהַעֲלוֹת אֹתִי; וַיֹּאמֶר שָׁאוּל צַר-לִי מְאֹד וּפְלִשְׁתִּים נִלְחָמִים בִּי, וֵאלֹהִים סָר מֵעָלַי וְלֹא-עָנָנִי עוֹד גַּם בְּיַד-הַנְּבִיאִים גַּם-בַּחֲלֹמוֹת, וָאֶקְרָאֶה לְךָ, לְהוֹדִיעֵנִי מָה אֶעֱשֶׂה.  {ס}
טז וַיֹּאמֶר שְׁמוּאֵל, וְלָמָּה תִּשְׁאָלֵנִי:  וַיהוָה סָר מֵעָלֶיךָ, וַיְהִי עָרֶךָ.  יז וַיַּעַשׂ יְהוָה לוֹ, כַּאֲשֶׁר דִּבֶּר בְּיָדִי; וַיִּקְרַע יְהוָה אֶת-הַמַּמְלָכָה מִיָּדֶךָ, וַיִּתְּנָהּ לְרֵעֲךָ לְדָוִד.  יח כַּאֲשֶׁר לֹא-שָׁמַעְתָּ בְּקוֹל יְהוָה, וְלֹא-עָשִׂיתָ חֲרוֹן-אַפּוֹ בַּעֲמָלֵק; עַל-כֵּן הַדָּבָר הַזֶּה, עָשָׂה-לְךָ יְהוָה הַיּוֹם הַזֶּה.  יט וְיִתֵּן יְהוָה גַּם אֶת-יִשְׂרָאֵל עִמְּךָ, בְּיַד-פְּלִשְׁתִּים, וּמָחָר, אַתָּה וּבָנֶיךָ עִמִּי; גַּם אֶת-מַחֲנֵה יִשְׂרָאֵל, יִתֵּן יְהוָה בְּיַד-פְּלִשְׁתִּים.  כ וַיְמַהֵר שָׁאוּל, וַיִּפֹּל מְלֹא-קוֹמָתוֹ אַרְצָה, וַיִּרָא מְאֹד, מִדִּבְרֵי שְׁמוּאֵל; גַּם-כֹּחַ, לֹא-הָיָה בוֹ--כִּי לֹא אָכַל לֶחֶם, כָּל-הַיּוֹם וְכָל-הַלָּיְלָה.  כא וַתָּבוֹא הָאִשָּׁה אֶל-שָׁאוּל, וַתֵּרֶא כִּי-נִבְהַל מְאֹד; וַתֹּאמֶר אֵלָיו, הִנֵּה שָׁמְעָה שִׁפְחָתְךָ בְּקוֹלֶךָ, וָאָשִׂים נַפְשִׁי בְּכַפִּי, וָאֶשְׁמַע אֶת-דְּבָרֶיךָ אֲשֶׁר דִּבַּרְתָּ אֵלָי.  כב וְעַתָּה, שְׁמַע-נָא גַם-אַתָּה בְּקוֹל שִׁפְחָתֶךָ, וְאָשִׂמָה לְפָנֶיךָ פַּת-לֶחֶם, וֶאֱכוֹל; וִיהִי בְךָ כֹּחַ, כִּי תֵלֵךְ בַּדָּרֶךְ.  כג וַיְמָאֵן, וַיֹּאמֶר לֹא אֹכַל, וַיִּפְרְצוּ-בוֹ עֲבָדָיו וְגַם-הָאִשָּׁה, וַיִּשְׁמַע לְקֹלָם; וַיָּקָם, מֵהָאָרֶץ, וַיֵּשֶׁב, אֶל-הַמִּטָּה.  כד וְלָאִשָּׁה עֵגֶל-מַרְבֵּק בַּבַּיִת, וַתְּמַהֵר וַתִּזְבָּחֵהוּ; וַתִּקַּח-קֶמַח וַתָּלָשׁ, וַתֹּפֵהוּ מַצּוֹת.  כה וַתַּגֵּשׁ לִפְנֵי-שָׁאוּל וְלִפְנֵי עֲבָדָיו, וַיֹּאכֵלוּ; וַיָּקֻמוּ וַיֵּלְכוּ, בַּלַּיְלָה הַהוּא.  {פ}

שאול שמע לבעלת האוב ושמואל בדבריו מדגיש את זה ששאול לא נהג כראוי.

ודבר נוסף הוא שיש איסור מפורש בתורה לא להתייעץ  אוב וידעוני.
כמו שכתוב:
ויקרא פרק כ
    פסוק כז: וְאִישׁ אוֹ-אִשָּׁה, כִּי-יִהְיֶה בָהֶם אוֹב אוֹ יִדְּעֹנִי--מוֹת יוּמָתוּ; בָּאֶבֶן יִרְגְּמוּ אֹתָם, דְּמֵיהֶם בָּם.  {פ}

דברים פרק יח
 
יא וְחֹבֵר, חָבֶר; וְשֹׁאֵל אוֹב וְיִדְּעֹנִי, וְדֹרֵשׁ אֶל-הַמֵּתִים.  יב כִּי-תוֹעֲבַת יְהוָה, כָּל-עֹשֵׂה אֵלֶּה; וּבִגְלַל, הַתּוֹעֵבֹת הָאֵלֶּה, יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, מוֹרִישׁ אוֹתָם מִפָּנֶיךָ.  יג תָּמִים תִּהְיֶה, עִם יְהוָה אֱלֹהֶיךָ.

מלכים ב פרק כא
    פסוק ו: וְהֶעֱבִיר אֶת-בְּנוֹ, בָּאֵשׁ, וְעוֹנֵן וְנִחֵשׁ, וְעָשָׂה אוֹב וְיִדְּעֹנִים:  הִרְבָּה, לַעֲשׂוֹת הָרַע בְּעֵינֵי יְהוָה--לְהַכְעִיס. 
בפ"ס זה מדובר על מנשה שהיה אחד המלכים הרשעים ביותר.

ולפי דעתך,  האם באמת הדרישה של שמואל הייתה מאת ה'?
ואם את אומרת שהכול קבוע מראש את שוללת את זכות הבחירה של האדם,
אם הכול קבוע מראש אין זכות בחירה.
הייתי שמחה להמשיך לדון איתך על נושא זה הערב אבל אין לי זמן.
בע"ה אני אדבר איתך מחר.
 

הרמבם בשמונה פרקים דן בשאלה על האסטרולויה וכ"ו ועדיג אלמד אותך זאת.

« עריכה אחרונה: אפריל 16, 2007, 18:31:17 על ידי or_ly »
חוק העונשין, תשל"ז-1977
סימן ב': בגידה
פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה   97.
[ד/7]   (א)   מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו – מיתה או מאסר עולם.       (ב)   מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו

מנותק גל ים..

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 109
על מה הפורום הזה מדבר ועוסק?
« להגיב #65 ב- : אפריל 16, 2007, 18:38:21 »
נדבר על זה בהרחבה בעזרת השם בלי נדר מחר בערב כי הערב אני בהרצאה ..

מנותק שׂריון

  • dhdoron לשעבר
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 744
  • למען ארץ ישראל השלמה!
על מה הפורום הזה מדבר ועוסק?
« להגיב #66 ב- : אפריל 16, 2007, 23:17:13 »
כל מה שכתבת על שאול לעיל זו שטות גמורה. לפני שאת קובעת עובדות רצוי שתקראי קצת.
שאול הלך לבעלת האוב רק בגלל שה' לא היה מוכן לענות לו באורים ותומים, בחלומות ובנביאים.
למה נראה לך שהקב"ה ישלח אדם לחטוא בהעלאת אוב? זה בדיוק כמו הסיכוי לומר שישלח אדם לעבוד ע"ז.
בעלת האוב לא הייתה כמעט שותפה בעסק, היא רק העלתה. הדיון התנהל אך ורק בין שמואל לשאול.
שאול ידע מצויין שהוא הולך לקראת מותו אך בכל זאת לא יצא כנגד החלטת ה' שנמסרה כמובן דרך שמואל.
ובקשר ל"תקשור", דברים כאלה לא קיימים יותר בזמננו. אם תרצי תוכלי לעיין באשכול בשם "סיאנסים בצבא"
בו mr.z הביא מספיק מקורות להוכיח זאת.

"לְמַעַן צִיּוֹן לֹא אֶחֱשֶׁה וּלְמַעַן יְרוּשָׁלִַם לֹא אֶשְׁקוֹט עַד יֵצֵא כַנֹּגַהּ צִדְקָהּ וִישׁוּעָתָהּ כְּלַפִּיד יִבְעָר"  :sign006:


מנותק mr.z

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 219
על מה הפורום הזה מדבר ועוסק?
« להגיב #67 ב- : אפריל 17, 2007, 21:03:59 »
אני לא עושה כישופים חס ושלום טפו טפו טפו מה פתאום השתגעתם או מה.?הרי כישופים זה נגד תורת ישראל והרי אם אתה עושה כישוף אתה משלם מחיר מאוד כבד זה שעשה וזה שממולך ..בכלל כל הנושא של כישופים זה עבודה זרה לשמה.
למרותתתתתתתת שקמעות וכישופים וכל הבבל'ת הזה עושים רבנים אחרים וגם ראיתי ושמעתי  לכן אני לא מאמינה בזה בכלל.
אני תמיד ממליצה על ספר תהילים או קריאת פירקי תהילים לעזרה ולא שום כישופים ולא שום שחור למינהם ...להפך אני מזהירה פה אנשים שלא ילכו לעשות כל מיני פויילע שטיקים כי זה יפגע בהם בעתיד אבל לא תמיד מקשיבים לי.
לכן תיקשור בא ממקום מאוד גבוה רוחני זה לקבל מילים על הבן אדם לראות את הבעיות שלו ולנסות לעזור לו בדרכים של מסרים מגבוה כמו לפנות לבית חולים אם אני רואה בעיה בריאותית,או להתפלל לתת צדקה.


אהה אוקי , אז את מתקשרת עם נשמות של אנשים שניפתרו ?

 כי לי הייתה דודה שניפטרה והיא הייתה מדברת עם מלאכים..ליפני הסיפור הזה ביכלל לא הייתי מאמין בכול זה אבל אחרי שהיא הוכיחה לנו למישפחה
שזה נכון אז אני וכולם האמנו..
זה נקרא להעלות אוב.
הקב"ה אסר עלינו ללכת לאנשים שמעלים נשמות.
אחד הסיפורים שמפורסמים בתנ"ך הוא ששאול הלך לבעלת אוב לאחר שהנבואה עזבה אותו ושמואל מת , והוא היה במצב של מילחמה קשה והעלה את שמואל . שמואל כעס עליו מאוד ואכן הוא לא הצליח במילחמה ומלכותו לא המשיכה.

נכון , אסור להפריעה לנשמות שנחות בגן עדן.
רואה אני, שעדיין לא בוער נגע הסיאנסים מהפורום. ואחזור על מקור הלכתי שפורסם כאן בעבר, אבל בשל חשיבות העניין אחזור עליהם בשנית.
האם בימינו קיימים מעשי כישוף ואוב אמיתיים?

כתב מה"ר יעקב חאגיז בעץ החיים, הובא קיצור דבריו בתפארת ישראל:

"דעתה, קרוב לאחרית הימים שיתפשט האור האלוהית על כל בשר, וראו כל בשר כי אין עוד מלבדו, לכן האור הזה כבר הבקיע ומאיר ובא, והטומאה כליל תחלוף, וכבר גער ה' בשטן ונתבטלו כוחות הטומאה אלו, וכל בעלי אומניות באלו יבש ידם, הכל סר יחדיו נאלחו, ואין גם אחד אשר כח בידו לכשף או לנשף, והאמונה באלה ובכח הכישוף כעת, לא תקונן רק במוחי השוטים והתינוקות.

והעיר עוד הגאון הנ"ל בשם גדול הדור אחר, כי חפשו אנשי שם בתורה וביראה בכל קצות הארץ, ולא מצאו כל אנשי חיל אפילו רק שמץ ממשות מדברים אלו, וכל איש נאמן אמור יאמר רק כך שמעתי, אבל אין אומר ואין דובר דברים 'כך ראיתי'. ולכן עכשיו כל עניינים האלו רק דמיונות כוזבות, והבל ורעות רוח.

עד כאן תוכן דברי הגאון הנ"ל שכתב כן לפני ב' מאות שנים (לפני 350 שנה)".

ולעניין אוב כבר קדמו ר"א בן הרמב"ם שכתב: "והפעולה הזאת [העלאה באוב] אבדה מן העולם, ברוך שעקרה". מכאן שלדעת ר"י חאגיז אין לחשוש היום לכשפים כלל, שכן, בניגוד לעבר, היום לא קיימים יותר מעשה כשפים בעולם אלא רמאות ואחיזת עיניים בלבד.

לדעת הרמב"ם וסיעתו יש לחשוש לכשפי תרמית גם בימינו

מכאן נפק"מ להלכה: לדעת הראשונים ו"כל הבאים אחר הרמב"ם" על פי הגהת הגר"א, שכשפים אסורים מן התורה כי יש בהם ממש – הרי שבזמן הזה, שאין בהם ממש, אינם אסורים מן התורה, ובודאי שאין לאסור חולה, גם אם אין בו סכנה, להתרפא בהם.

אולם לדעת הקדמונים, האבן עזרא, הרמב"ם, המאירי והשו"ע, שמעולם לא היה ממש בכשפים, ותמיד היה בהם רמאות וכזב בלבד – הרי שגם כיום כל המרמה את הבריות ועושה מעשה הנראה כמעשה כשפים, יש בו איסור תורה של כישוף או אוב וכד'. ואם כן יש לחשוש לאיסור כישוף של רופא האליל לדעת האוסרים כישוף בגוי, ולאיסור לפני עור על ישראל השואלו. כמו כן יש לדון אם נכון לחשוש לאיסור שאלה באוב לשואל ואולי גם למסתייע, ברוח שעלתה לעולמנו לפי דברי בעל האוב המכזב.

אז מה שיוצא מכל זה הוא שלפי כל השיטות דבר כזה לא קיים בימינו.

וישנם עוד מקורות ב .http://jtf.org/forum_hebrew/index.php?topic=3427.30
ד"א לגבי נתינת עונש לעוסק באוב, בימינו לא מענישים אדם מכיוון שאין סנהדרין בימינו. ומיום שגלתה הסנהדרין מלשכת הגזית גלו דיני נפשות מישראל. (מה עוד שלדעת הגר"א יוצא שבימינו לא מענישים על זה-מכיוון שזו שטות והבל)