כתב נושא: ערוץ 7 הותקף ע"י האקרים מתורכי'ה !בעוד מוגש כתב אישום נגד שלומי אברהם הי"ו !  (נקרא 1715 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
בס"ד
  :old_Angry2: תראו במה מתעסק ה "יועץ המשפטי לראש-הממשלה" של שלטון המינות ? בעוד אתר ערוץ 7 הותקף על ידי האקרים מוסלמים מתורכי'ה יש"ו שר"י שקוראים לעצמם INN .

http://www.inn.co.il/

  >:( היועץ המשפטי לראש-הממשלה הוסת להגיש "כתב-אישום" כנגד היהודי היקר שלומי אברהם הי"ו שפתח דף בפייסבוק שחושף את כל מעללי האוייב הערבי המוסלמי הנאצי יש"ו שר"י בשיתוף עם בני ברית-הדמים שלו הם גרעין ארגוני השמאל של הציונות האדומה שר"י .
דף הפייסבוק נקרא  "כנופיית אל-יהוד" ואנו קוראים לחזק ולתמוך בפעלו של היהודי היקר שלומי אברהם הי"ו שחושף את האמ'ת שאותה מנסה שלטון המינות לטשטש ולעוות בכל הזדמנות ! להלן כתובת הדף :


http://he-il.facebook.com/pages/%D7%9B%D7%A0%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%9C-%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93-%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96/1487831618100234

ולהלן ההודעה ה"משמחת" את גרעין השמאל או הציונאציות האדומה שר"י :

http://www.mivzakon.com/click.asp?ID=187559

 :old_Angry2: בעוד מתכוון אותו " עורך דין " להגיש נגד אחינו ורענו היהודי היקר הגיבור שלומי אברהם הי"ו כתב-שטנה ר"ל בעקבות שהוא חושף כאן את האמ'ת , מהתלת הצוררת הערבי'ה המוסלמית הנאצית חנין אזזועבי במשטרה ולא מגיעה לחקירות שאליהן זומנה בעקבות "הסתה" אנטי יהודית  שהיא עושה בכל הזדמנות , אלא שה"חקירה" הזו היתה רק תחבולה בכדי להשהותה בביתה בכדי ש" לא תפריע" במהלך מצבע "צוק איתן" ! וכאשר לשיטת מתכנני המצבע אכן הוא על סף סיום ( למרות שזו טעות איומה להשאיר את התשתית של ראשי הנחש בעזה ) ממהר ערוץ הרדיו שהוא פרו מר"ץ שר"י לפרסם כי ה"חקירה" בוטלה , להלן המקורות :

 
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4549878,00.html

והחדשות מהיום במר"ץ גל"ץ :

http://glz.co.il/1064-47205-HE/Galatz.aspx

המסקנות :

1) אנו קוראים מכאן ליהודי היקר שלומי אברהם שלא לשתף פעולה בשום "חקירה" כלשהיא למרות שמראים לו "שחור על גבי לבן" ש"לא משתלם לו לשמור על זכות השתיקה" - אנו קוראים לו לשמור על "זכות השתיקה"  לבקש להפגש עם עורך-דין מארגון "חוננו" או עם איתמר בן-גביר הי"ו .
2) אנו קוראים מכאן לאחינו היהודים היקרים שמשתתפים בכל מיני "דיונים" בפייסבוק להזהר מאד שכן המחלקה היהודיונית בשב"כ משתמשת בעיקר באתר פייסבוק על-מנת לעקוב אחר יהודים יקרים שרוצים לחשוף את "ערוות הארץ" הוא שלטון המינות והאוייב הערבי הנאצי יש"ו שר"י .
3) אנו קוראים לכל יהודי יקר באשר הוא לסייע בידי אחינו היהודים היקרים הגיבורים שחושפים את האמ'ת ובכללם היהודי היקר שלומי אברהם הי"ו .
4) מאחר והודעתנו זו "צונזרה" על ידי גורם בתוך האתר וכאן כתבנו אותה בשנית , אנו מבקשים להזהר במסירת פרטים כלשהם לאנשים שאינכם מכירים .

והאמ'ת והשלו'ם אהבו
ה' ירחם, עמו ינחם , על-יד מנחם . :'(

                                                    הגולה בארץ  :)
« עריכה אחרונה: אוגוסט 05, 2014, 16:36:49 על ידי הגולה בארץ »
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
בס"ד

אנו שוב קוראים מכאן לסייע בעדו של היהודי היקר הגיבור שלומי אברהם הי"ו , למי שיש קשר עם ארגון "חוננו" או לאיתמר בן-גביר הי"ו יש לדאוג שיסייעו ליהודי היקר הזה במאבקו נגד שלטון המינות השמולונאצי בולשביקי האדום !! "


                                                                   הגולה בארץ  :)
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''