אני אישית לא חושב שכל האתאיסטיים מאמינים ב"מפץ הגדול", אבל זו דעה נפוצה שאתאיזם ודרוויניזם הולכים ביחד.
האתאיסט הוא אדם שאינו מאמין בבורא לעולם. אבל מכיוון שהוא חייב להאמין במשהו הוא מוצא סוג של "עלה תאנה" בתיאוריית המפץ.
יש לציין שיהודים רבים מוצאים סוג של מפלט בדרוויניזם משום שאם העולם נוצר "יש מאין", אזי שלא צריך לקיים את התורה ואין צורך להיות יהודי.
אפשר פשוט לפרוק כל עול ולעשות כל מה שרוצים (זה החלום הרטוב של הרבה מאד יהודים).
את האמת אני לא מאמין בכלום רק אם זה מוכח...
ואיך אתה בדיוק רוצה שיוכיחו לך את זה?
אין לאף אחד קשר ישיר עם הקב"ה, ואין לאף אחד מכונת זמן שבה נוכל לחזור אחורה ל"בריאת העולם"?
על אותו משקל אני יכול לשאול אותך איך אתה יכול להוכיח לי שהייתה שואה? (לא אתה ולא אני היינו שם)[
איך העולם נוצר?
אני לא יודע בוודאות, יכול להיות חיצונים, יכול להיות שהעולם תמיד היה קיים, מאיפה אני יודע...
רק רציתי לשאול למה מתייחסים רק לתיאוריה המפץ הגדול, אני למשל לא יכול למצוא דרך להאמין בה' כל עוד מדברים על המפץ הגדול, צריך להסביר בכללי, אבל מתייחסים למפץ הגדול
למה זה ככה?
השאלה היא לא איך העולם נוצר, אלא איך אנו יודעים שהקב"ה אכן קיים והוא אחראי לכל (לא רק לבריאת העולם אלא להכל).
בריאת העולם היא רק חלק קטן מהמשוואה.
כפי שציינתי רבות בעבר - ההוכחה לקיומו של הקב"ה (וכך גם לאמיתותה של תורת ישראל) היא מהלך ההסטוריה של עם ישראל.
הקב"ה הבטיח ליעקב אבינו שזרעו יהיה העם הנבחר. עם הנצח. ושעם ישראל ישכון בארץ ישראל (לְךָ אֶתְּנֶנָּה וּלְזַרְעֶךָ).
נכון לעכשיו כל הנבואות התגשמו - יציאת מצרים (שנאמר ליעקב שצאצאיו יהיו עבדים במצרים ואף ישתחררו), הגלות ותוצאותיה (אבידות רבות בנפש), וגם שיבת ציון (נבואה שעדיין לא הסתיימה אלא אנו עדים למהלכה).
אין תקדים בהסטוריה האנושית לדבר שנקרא "עם ישראל" - עם קטן שגלה מארצו וחי בקהילות קטנות בכל מקום בעולם והצליח לשמור על הייחוד הלאומי שלו ועל תורתו.
אנחנו ההוכחה הניצחת לקיומו של הקב"ה. במעשינו אנו מקדשים את שמו או מחללים אותו (לצערי החילול גדול מהקידוש).