אשת יפת תואר אונס גויה בשעת מלחמה
בהמשך לדיון הזה:
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,35901.0.htmlמה אומר המקרא על אונס גויה בזמן מלחמה המקרא
על הלוחם לעכב את דחפיו המיניים האפשריים, "ועל כן סָתם הכתוב דלת בפניו להבאישה בעיניו, וציווה לגלח ראשה, כדי לאבד תואר שערותיה הנאוות, ולגדל ציפורניה כדי לנוול תואר ידיה, ושֶירשה אותה לבכות חודש ראשון לנוול פניה ולכלות בדמעות עיניה... והכל - כדי להמאיסה בעיניו. שיהא נכנס ויוצא ומתסכל בה ורואה בניוולה"
דבר הראשון התורה אוסרת על אונס גויה בזמן מלחמה והתורה מבהירה ומבקשת לעכב את דחפיו המיניים האפשריים (בפרשת כי תצא) וכדי למגר את החשק ביופי ובגוף של הגויה התורה נותנת אפשרות
לגלח ראשה, כדי לאבד תואר שערותיה הנאוות, ולגדל ציפורניה כדי לנוול תואר ידיה
למרות שזה נראה קצת קיצוני בעייני במיוחד בתקופה הזאת אני מסכים אם התורה ב מ - 100% אני מוכן לעשות לאישה הגויה הכל כדי להמנע מגופה והיופי שלה ולא לאנוס אותה
אונס אישה חסרת ישע = רצח רוחני לכל החיים זה לקחת את הנשמה של האישה ולהרוס לה את החיים העונש על אונס אישה צריך להיות או מאסר עולם בלי יציאה בצינוק או מוות על כיסא חשמלי
אבל התורה נותנת אפשרות לשכנע את הגויה להתגייר ולקחת אותה לאישה מהרצון החופשי שלה אם הלוחם היהודי חושק בה
במידה והלוחם מאס (החל לשנוא אותה) בה, אסור לו להפוך אותה לשפחה, והוא נדרש לשחררה. אסור לו לסחור בה ולמכור אותה לאחר. הלכה זו שמתירה לשאת גויה היא יוצאת דופן מכיוון שהמקרא מתייחס באופן שלילי מאוד לחיתון עם גויים. "וְלֹא תִתְחַתֵּן, בָּם: בִּתְּךָ לֹא-תִתֵּן לִבְנוֹ, וּבִתּוֹ לֹא-תִקַּח לִבְנֶךָ." (דברים ז' ג').