כתב נושא: האם ההלכה אוסרת הימורים?  (נקרא 2680 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק אבי 1

  • משתמש(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3773
  • הבוחר החליט ממשלת ימין
האם ההלכה אוסרת הימורים?
« ב- : אפריל 22, 2012, 12:03:59 »
שמעתי שמי שמהמר פסול לעדות.אני אישית לא מהמר,אבל ראיתי חובשי כיפות מהמרים בווינר,לוטו,טוטו האם זה מותר?
הבא להורגך השכם להורגו

מנותק UM-96

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2183
  • הבא להורגך-השכם להורגו
בעניין: האם ההלכה אוסרת הימורים?
« להגיב #1 ב- : אפריל 22, 2012, 12:13:08 »
הדעות חלוקות. יש את כל העניין של אסור לשחק בקוביה וכל זה אני מניח שאתה יודע. בנוסף אני אישית מאמין שמילוי לוטו זה כפירה כי אתה לא סומך על ה׳ שיתן לך את הכסף אבל מעיקר הדין מותר.
״אַתָּה תָקוּם תְּרַחֵם צִיּוֹן כִּי עֵת לְחֶנְנָהּ כִּי בָא מוֹעֵד.״
״כִּי רָצוּ עֲבָדֶיךָ אֶת אֲבָנֶיהָ וְאֶת עֲפָרָהּ יְחֹנֵנוּ.״

מנותק אבי 1

  • משתמש(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3773
  • הבוחר החליט ממשלת ימין
בעניין: האם ההלכה אוסרת הימורים?
« להגיב #2 ב- : אפריל 22, 2012, 13:10:47 »
טוב תודה
הבא להורגך השכם להורגו

מנותק IRON_MAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 12823
  • L.F בשטח הערבים במתח
בעניין: האם ההלכה אוסרת הימורים?
« להגיב #3 ב- : אפריל 22, 2012, 16:46:45 »
לוטו נראה לי שמותר לשלוח.הבעיה זה רק בטוטו כי זה כרוך בחילול שבת ועוד משהו שאני לא זוכר כרגע.וכן רשום במשנה שמי שמשחק בקובייה(קזינו) פסול לעדות.
ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל.

ערבים לערב,סודנים לסודן,שמאלנים לאירופה!

מנותק לוחם יהודה

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 4499
  • ה' אדוננו מה אדיר שמך בכל הארץ
בעניין: האם ההלכה אוסרת הימורים?
« להגיב #4 ב- : אפריל 24, 2012, 17:34:40 »
מה הכוונה אסור לשחק בקוביה? ומה לגבי פוקר (נניח לא על כסף) ?

ירושלים הקדושה, נמות למענך!

מנותק UM-96

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2183
  • הבא להורגך-השכם להורגו
בעניין: האם ההלכה אוסרת הימורים?
« להגיב #5 ב- : אפריל 24, 2012, 21:53:18 »
מה הכוונה אסור לשחק בקוביה? ומה לגבי פוקר (נניח לא על כסף) ?
הכוונה להימורים. פוקר ובמיוחד ללא כסף מן הסתם מותר.
״אַתָּה תָקוּם תְּרַחֵם צִיּוֹן כִּי עֵת לְחֶנְנָהּ כִּי בָא מוֹעֵד.״
״כִּי רָצוּ עֲבָדֶיךָ אֶת אֲבָנֶיהָ וְאֶת עֲפָרָהּ יְחֹנֵנוּ.״