עמלק ואויבי ישראל > האמת מאחורי דת האיסלם

לכל אלה שאומרים שדת האסלאם זו עבודה זרה אז כנסו!!

<< < (7/10) > >>

Rafoe:

--- ציטוט של: אביר הקרנפים על מרץ 24, 2012, 22:24:06 ---יסלח לי אותו טוקבקיסט שאני מוחה על בורותו.
לנו היהודים יש מקום קדוש שאנו מצווים לעלות אליו שלוש פעמים בשנה ולהשתחוות שם לה'.
לשאלה האם האל התיר לבני נח לעשות דברים כאלה ואחרים, כבר עניתי. נבואת שקר איננה עבודה זרה. זו נבואת שקר. עניין אחר לגמרי.
בני ישמעאל לא השתחוו לאבק שברגליהם. הערביים מדורו של אברהם אבינו השתחוו לאבק שברגליהם. והרי ישמעאל היה אז בן 13 בלבד. לאחר שנים רבות נפוץ זרעושל ישמעאל על פני אזור ערב והערביים היו לישמעאלים. כשם שהיום המצרים הם ישמעאלים בני שם ולא מצריים בני חם.
לרמב"ם אין תירוצי פיוס. ונחמד שטוקבקיסט מערוץ 7 מרגיש גדול מספיק לחלוק על הרמב"ם, מה שהרא"ש והרי"ף עשו בדחילו ורחימו לפני 900 שנה.
אין "איגרת הרמב"ם. הרמב"ם שלח כמה איגרות מפוסמות כמו איגרת תימן, אבל האיגרת שנדמה לי שאתה מתבלבל בה היא איגרת הרמב"ן. לא ידוע לי על שום איגרת שנקראת איגרת הרמב"ם.
דבר אחרון. דת יכולה להיו זרה בלא שתהיה עבודה זרה. כמו שאמרתי ואשוב ואומר.
לא כל נבואת שקר זו עבודה זרה. הגדרים בהלכה מאוד ברורים.

--- סוף ציטוט ---
אני אתייחס רק לדברים שאני כן בקיא בהם ובנקודה של השתחוות של בני ישמעאל יש אמת בדבריו.
הם אומנם לא השתחוו לעפר (למרות שזה גם יכול להיות), אך הם בהחלט השתחוו לכאעבה הרבה לפני האסלאם.
האסלאם הוא המשך ישיר ולא נפרד לפאגניזם הערבי שהיה נהוג בחצי האי הערבי (מה שנקרא בערבית הג'הלייה). האסלאם הוא כלי לעליונות התרבות הערבית. 

הכאעבה מקודשת על ידי האסלאם כמקום קדוש, וההשוואה למקום המקדש שלנו היא חסרת כל בסיס משום שכאשר המכבים הביסו את היוונים, הם נכנסו למקום המקדש וטיהרו אותו לחלוטין מכל השיקוצים של היוונים, ואילו מחמד לא רק שלא הרס את הכאעבה, אלא שקידש אותה כמקום קדוש וכמושא סגידה לכל המסלמים.
לנו במקום המקדש להבדיל מהמסלמים אין חפץ או פסל שאנו מחוייבים לסגוד לו. להיפך - פרט לכהנים אסור לאיש להיכנס למקום המקדש. אין מה להשוות בכלל.

יש כאעבה ללא אללה אך אין אללה ללא הכעאבה.

בנוגע לרמב"ם - קטונתי מלחלוק עליו, אך עדיין אני עומד על דעתי שתקופתו שונה לחלוטין מתקופתנו.
הוא חי תחת השלטון המסלמי בפרט ובגלות בכלל, ואני מאמין שהוא לא רצה לסכן חיי יהודים, משום שדי ברור מה יכול היה לקרות אם הרמב"ם היה כותב שהאסלאם היא עבודת אלילים.

אני לא חולק על פסקי ההלכה שלו, אך עניין האסלאם הוא יוצא דופן.
צריך לקחת בחשבון את הנסיבות ואת התקופה שבה הוא חי (אני לא מאמין שהוא היה אומר שהאסלאם היא לא עבודה זרה אם היה חי תחת שלטון נוצרי למשל).

אם האסלאם היא לא עבודה זרה, אז הרי שגם יהודים יכולים להשתחוות לאבנים ולגעת בהן ולחשבו שבדרך זו הם נוגעים ב"שכינה".

אביר הקרנפים:
הרמב"ם כתב את פסקי ההלכה שלו לכל בני ישראל. הגרים תחת שלטון הנוצרים והמוסלמים. ולא יעלה על הדעת שהרמב"ם הקל ראש ופסק שלא כהלכה בעניין שעליו נאמר יהרג ואל יעבור.
נדמה לי, אבל אני לא בטוח, שהרמב"ם כתב שמי שנהרג ולא עובר במקום שלא כתוב להיהרג ולא לעבור, עובר עבירה בכך שמוסר עצמו למיתה.
לכן התירוץ שהרמב"ם עשה את זה מפחד השלטון, לא נראה לי.
ולהשוות את הכעבה למקדש לפרטי פרטים, תמיד יצביע על חילוקים. זה לא משנה מה היה בכעבה לפני האיסלאם. ממילא מוחמד ליק מפה ומשם וסילף את כל אשר מצא כדי ליצור את הסלט הנתעב הזה שנקרא איסלאם.
ואם מוחמד לקח סיפורים ופסוקים מן המקרא ועיוות אותם לחלוטין, זה אומר שכיום ההולכים בעקבותיו נחשבים כמקיימי דת משה שקדמו לו?
לפי אותו עקרון, הכעבה כיום לא נחשבת ככעבה שלפני בוא מוחמד.

ואחרי הכל, אני הולך בעיניים עצומת אחר הרמב"ם.

Rafoe:

--- ציטוט של: אביר הקרנפים על מרץ 25, 2012, 01:05:19 ---הרמב"ם כתב את פסקי ההלכה שלו לכל בני ישראל. הגרים תחת שלטון הנוצרים והמוסלמים. ולא יעלה על הדעת שהרמב"ם הקל ראש ופסק שלא כהלכה בעניין שעליו נאמר יהרג ואל יעבור.
נדמה לי, אבל אני לא בטוח, שהרמב"ם כתב שמי שנהרג ולא עובר במקום שלא כתוב להיהרג ולא לעבור, עובר עבירה בכך שמוסר עצמו למיתה.
לכן התירוץ שהרמב"ם עשה את זה מפחד השלטון, לא נראה לי.

--- סוף ציטוט ---
אני מבין את הפסיקה של הרמב"ם בנוגע לאסלאם, משום שאין פסלים ואין דמויות, וכל שעליך לעשות הוא בעיקרון להתפלל ולצעוק כמו בהמה "אללה הוא אכבר", ועל כן אתה יכול להעמיד פני מוסלמי כלפי חוץ ולהישאר יהודי בתוך ביתך.
אבל אין לי שום רצון להעמיד פנים בארצי - דינם של המסגדים הוא כדינם של הכנסיות.

וצריך שיהודים יידעו - זוהי עבודה זרה למרות שבמקום של סכנת חיים אפשר להעמיד פנים (כמו שעשו יהודים רבים תחת השלטון המוסלמי).


--- ציטוט של: אביר הקרנפים על מרץ 25, 2012, 01:05:19 ---ולהשוות את הכעבה למקדש לפרטי פרטים, תמיד יצביע על חילוקים. זה לא משנה מה היה בכעבה לפני האיסלאם.

--- סוף ציטוט ---
זה מאד משנה.
מדובר באבן שחורה (כלבו של ערבי) שסגדו לה הערבים במדבר בתקופה של טרום האסלאם.
מחמד הכשיר את השרץ.


--- ציטוט של: אביר הקרנפים על מרץ 25, 2012, 01:05:19 ---לפי אותו עקרון, הכעבה כיום לא נחשבת ככעבה שלפני בוא מוחמד.

--- סוף ציטוט ---
חחחח :::D
זה בדיוק מה שאמר לי מסלמי מתועב בדיון ביוטיוב כאשר שאלתי אותו איך הוא מסביר את העובדה שהם סוגדים לאבן (וחס וחלילה שאני משווה יהודי יקר כמוך למסלמי מתועב).

שאלתי אותו דבר אחד פשוט - במה בדיוק האבן שונה?
אז כתוב שמחמד קידש אותה ו"טיהר" אותה, אך איך זה מתבטא? (אני עדיין רואה אבן מרובעת ענקית שמליוני מסלמים משתחווים לה כל שנה)
מיותר לציין שלא קיבלתי תשובה.

אביר הקרנפים:
טיהר... טינף... אני מניח שמה שעושים כיום עם האבן שונה.
זה לא כמו לזרוק אבן למרקוליס.

וכמובן שאני מסכים איתך שאנחנו לא אמורים להעמיד פנים בארצינו.
כל הדיון הוא אם זה יהרג ואל יעבור...

אבי 1:
לדעתי אפשר ללמוד מהרב כהנא זצ"ל בנושא יחסו למוסלמים ולערבים ויחסו לנוצרים.בספרו על הליגה להגנה יהודית הוא מספר שאיטלקים נוצרים עזרו ליהודים במאבקם נגד כושים מוסלמים.
הרב זצ"ל נרצח בידי מוסלמי מאלקעידה.
מליוני נוצרים אוונגליסטים תומכים בישראל.האויב שלנו הוא מוסלמי וערבי.לגבי ויכוח הלכתי לא אכנס אליו.אבל לדעתי הרב כהנא זצ"ל הבין בהלכה והיה גדול בתורה כדי שנוכל ללכת לפיו.כלומר לחקות את מעשיו,לקרוא את ספריו וכתביו.ללמוד ממנו.

תפריט

[0] אינדקס הודעות

[#] עמוד הבא

[*] עמוד הקודם

עבור לתצוגת גירסה מלאה