אביר זו לא מכבודך לזלזל בתלמידי חכמים! ליצנות אחת דוחה מאה תוכחות!
אם היית מנסה לקרוא את הכתוב ולהגיב לעניין במקום להשמיץ הייתה מדבר אחרת! ולעניין:
א. מקדשי תיראו. אין שם בית מקדש
יש שתי מצוות "ועשו לי מקדש" ויש את מצוות הקרבנות ועבודת המקדש, בבית שני החלו את הקרבנות
עוד לפני שבית המקדש היה בנוי וזה לשון הרמב"ם: "....לפיכך מקריבין הקרבנות כולן אף על פי שאין שם בית בנוי,
ואוכלים קדשי קודשים בעזרה אע"פ שהיא חרבה ואינה מוקפת במחיצה, ואוכלים קדשים קלים ומעשר שני בכל ירושלים
אף על פי שאין שם חומה, שקדושה ראשונה קדשה לשעתה ולעתיד לבוא."(ספר העבודה, הלכות בית הבחירה ו-טו)
ג. ירושה ויישבה. בירושה זה להעיף את הערבושים. לא לעלות כמו מסכן ולשקשק שמא הערבושים יגידו שאמרת פסוק ויחו אותך למעצר. כמו שאמר המגיד מדובנא: הכלבים לא נותנים לומר פסוק...
אם היינו חושבים כמוך לא היה היום חצי קרוואן בכל יו"ש וצה"ל היה נסוג משם עוד ב67', ככה זה מתחיל
עולים ומתפללים בלי רשות, נעצרים. עולים בפסח עם "קרבן" ונעצרים עולים ועולים ועולים עד שהצד השני מתעייף.
והיום דרך אגב כבר הייתה תפילת מנחה במניין בהר הבית(!!) ללדך כוחה של התמדה ויש בזה משום ירושה וישיבה,
מכיוון שאתה מחליש את שליטתם במקום.
ד. עליה להר כטמא מת במצב שהוזכר לעיל, סתם בבל"ת.
מכירים את המושג טובל ושרץ בידו? כולנו טמאי מתים. מה מועילה הטבילה ?
אז ככה: טומאה הותרה בציבור! ככל שמדובר בעבודת בית המקדש, בניינו, גאולתו וכדו' אם כל העם או אפילו
רק ציבור גדול טמא מת טומאה זו הותרה ועובדים ככה, כמו החשמונאים שנכנסו להיכל טמאי מתים. ואף לבית קודשי הקדשים.
יש הלכה למשל שאם נפל טיח בבית קודש הקדשים ואין שם כהנים וישראלים טהורים, מפני כבוד המקדש יכנס
אפילו ישראל טמא ובלבד שלא ישאר לכלוך בבית ק"ק! אז למה טובלים? מפני טומאת קרי וטומאות אחרות שהן לא
שייכות לציבור אלא טומאה של כל אחד לפי עניינו.
ועוד, שלא כל ההר אסור בכניסת טמא מת! רק חלק קטן ממנו ושוב הרמב"ם בעניין זה: "...הר הבית מקודש ממנה,
שאין זבים וזבות ונידות ויולדות נכנסין לשם. ומותר להכניס
המת עצמו להר הבית, ואין צריך לומר
טמא מת שהוא נכנס לשם"(שם: ז-טו)
ה. מה הקשר?
ו. זה לא עושה מקדש. וזה לא יעשה מקדש
אם לא תעשה בטח שלא ייעשה! וזה הקשר לפחות תיהיה כנה עם עצמך וכשאתה אומר "ואין אנחנו יכולים לעלות ולהיראות"
תגלה טיפה כנות ותאמר "ואין אנחנו רוצים לעלות..."
ז. עולים לשם בראש מורם ומתפללים לשיבת ציון? או שעולים בפחד ומוגבלים על ידי הערבושים? תגורו גם תגורו ולא מפני איש, כי אם מפני עם הדומה לחמור.
אתה מדבר ודאי מנסיונך הרב בעליות להר הבית נכון? הפוסל במומו הוא פוסל! הם אלו שמסכנים את עצמם
בתקיפות ומעצרים לא אתה! אז אל תזלזל בגבורתם של היחידים בעם שעושים משהו בעוד אחרים מסתכמים במחאות
רפות ותו לא.
ח. הוכח תוכיח? חוטא ומחטיא!
שוב השמצה חסרת בסיס! אם הייתה טורח לקרוא מה שכתב ולא עוזב באמצע בכעס הייתה נזהר
לפחות בכבוד תלמידי חכמים גם אם הרב שלך חושב אחרת.
. מדבר שקר תרחק? אתה קורא לתלמידי חכמים שפסקו הלכה שקרנים? חצוף ובור. גדולי עולם בכל דור ודור פסקו לאיסור זה. כולם שקרנים?
שוב אתה מדבר מתוך בורות! כמו שכתוב במכתב וכמו שנאמר גם בעבר זהו שקר שגדולי העולם
בכל הדורות פסקו לאסור! הרמב"ם עלה להרב הבית והתגאה בזה, והרדב"ז כתב איך לעלות להר הבית.
כל הרבנים שכתבו לאיסור לא הביאו שום מקור הלכתי לטענתם ונלחמו כדי למנוע כל דיון הלכתי בנושא!
ולכן נכתב במכתב:"מדבר שקר תרחק" כדי להרחיק את השקר הזה וגילוי פנים בתורה שלא כהלכה מכיוון
שאיסור הכרת נאמר רק על שטח קטן בתוך הר הבית גם בזמן שירשראל טהורים ק"ו עכשיו שטומאה הותרה בציבור כנ"ל.
אין גדול אחד שיצא מהרבנות הראשית. יש שם רבנים מטעם שמבלבלים את המוח ומוזילים דברי תורה לגנאי. כמו שלמה גורן שחיתן ממזרים. ועמר חובב המסגדים.
יצא המרצע מן השק! לא אהבת התורה והאמת מניעה אותך כי אם שנאה לציבור שחושב אחרת ממך,
אני לא יודע אם אתה חרדי אבל זה נראה ככה! וכנראה אתה שייך לחוגים השוללים את רבנותם של אלו שלא מתאימים
להם! גדולי עולם כגון הרצי"ה קוק זצ"ל והרב שלמה גורן זצוק"ל שהיו תלמידי חכמים מופלגים אינם ראויים
מבחינתך לתואר גדולים מכיוון שחלקו על רבותיך בהלכה?? אתה חצוף המבזה תלמידי חכמים, ולכן כל המכתב שלך
לא היה ראוי לתגובה כלל אלמלא הצורך להשיב לדברי הבלע שבו.
יא. אם גורן הוא מורו ורבו של כותב מכתב זה, זה מסביר הכל. היהדות הנאמנה הוקיעה מתוכה את גורן שמצא לו מפלט בחיקו החמים של מוסד הרבנות הממשלתי ששם הכל מותר כל עוד יש לך גיבוי מן המדינה.
שוב
הרב גורן זצ"ל בשבילך! "היהדות הנאמנה"?? כלומר מי שלא שייך לזרם הספציפי שלך
אינו שייך ליהדות הנאמנה?הרב גורן היה רב גאון לפני שירותו הצבאי וגם לאחר שחרורו, הסיבה שהוא בא מטעם המדינה
זה כי הוא האמין עם ישראל כעם שחים עם מדינה וצבא כעם בריא השב לארצו.
יב. אם כבר הזכרת שלמה שרצה לעקור אות אחת מן התורה, חייך שאני מזכיר לך את שלמה גורן שעקר דברי תורה וסילפם.
שוב על השמצות גרידא איןמה להשיב כי אם למחות, בינתיים אתה וחבר מרעך חותכים מאות מצוות
מן התורה התלויים במקדש.
יג. כבר היו גדולי ישראלשהפכו והפכו בדבר, וגם אם יש מי שעולה ומסתמך על גדולים מסויימים שהתירו, יש רבים מהם שאסרו. יחיד ורבים, הלכה כרבים.
אף אחד מן האוסרים לא "הפך" בדבר! עבודה כל האוסרים מעולם לא הביאו מקור הלכתי לאסור עליה
לאיזור שמחוץ לשטח האסור בכניסת טמא מת כמו שכתב הרמב"ם "מכניסים את המת להר הבית ואין צריך לומר טמא מת שהוא נכנס לשם"
ואילו הרבנים שכותבים לעלות מביאים הסמכתות לעניינם, כשרב אוסר בניגוד להלכה פסוקה הכותבת שלא רק שמותר
אלא חייב, עליו להביא הסמכתא לדבריו. ואם הוא מונע בכח דיון הלכתי בנושא, כנראה שיש לו ממה לחשוש.
מה גם שכבמות הרבנים שכתבו לעלות להר הבית היא לא קטנה כמו שאתה מנסה לצייר את זה
אלא שכמובן מי שלא שייך לסקטור שלך הוא כנראה לא מספיק יהודי בשבילך.
עובדה שראוי לדעת.
צריך נביא ובית דין על מנת לדעת מקום מזבח. ביהדות אנחנו לא מסתמכים על מחקר היסטורי ועל מתמטיקה. אם אין לך נביא ובית דין, אתה מוחזק כאחד שאינו יודע את מקום המקדש ולכן אסור להכנס. כמו שיודעים על מיני חיות כשרות שלא אוכלים בגלל שאין מסורת
האם יש לך סימוכין לדבריך או שאתה מסתמך על חלומות חרדים באספמיה על בית מקדש שירד מהשמים ללא עזרה
שלא כתוב באף מקום ואין לו מקור ביהדות אלא
בנצרות?
מידות המקדש כתובות במקורות ולפי מדידות של מה שידוע לנו היום ניתן למצוא הכל! שנית יש קרבנות הקרבים
בכל העזרה, מה שאומר שלא צריך לדעת את מיקום המזבח.
עוד עובדה.
כשגירשו את היהודים מסיני ומגוש קטיף, הרבנות עמדה מנגד. כי הרבנות היא מוסד ממשלתי ולא רבני. חד וחלק. וכל היוצא מן הטמא, טמא!!!
גם היהדות החרדית עמדה מנגד, אה והיא גם עמדה מנגד בימי אוסלו
כשחימשו מחבלים והביאו אותם ארצה, דרך אגב דווקא הרבנות הראשית(מלבד הרב גורן ואחרים) היא נגד עליה להר הבית...