זכותה להתלבש איך שבא לה ולשבת איפה שבא לה, במקום שבו נוהגים הציבור להתלבש איך שבא להם ולהסתובב איך שבא להם.
במקום שבו רובם המוחלט של הנוסעים הוא חרדים, בקוי הסדר מיוחדים של חרדים, הדמוקרטיה קובעת שצריך להתחשב בהם. כך שזו זכותם לדרוש ממנה לעבור אחורה. וזכותם להוריד אותה מהאוטובוס אם היא לא מצייתת לכללים. אלה קוי הסדר מיוחדים. ואם אני זוכר נכון, במקביל לכל קו הסדר כזה יש קו אחר בעל מסלול דומה שאינו קו מהדרין. שום דבר חוץ מפרובוקציה לא גורם לה להכנס דווקא לקו כזה ולשבת מקדימה.
זכותה של כל נקבה להיות פרוצה. היא לא יכולה לדרוש כבוד מאיש כשהיא מתנהגת ככה.
התרעומת על נקבות כאלה ברורה ומובנת בהתחשב בעובדה שהן מוזילות את ערכן של כל הקבוצה ממנה הן באות.
בקדימה טענו שהם לא יפסיקו להלחם על מנת להמשיך לכבד ולקדם את הזכויות של כל אזרחי מדינת ישראל. כאן הם רומסים את הזכויות של פלח גדול מן האוכלוסיה שרוצה לחיות לפי דתו, הדת הרשמית של המדינה, הדת שנתנה את הגושפנקה לקיומה של המדינה, חגיה ומורשתה. צבועים.
אחד ממלכי בית חשמונאי נקרא אלכסנדר ינאי. הוא היה צדוקי רוב ימיו. בטרם מותו הוא קרא לשלומציון המלכה, אחותו של רבי שמעון בן שטח, ואלו היו דבריו האחרונים: אל תתייראי לא מן הפרושים ולא מן הצדוקים, אלא מן הצבועים שעושים מעשה זמרי ומבקשים שכר כפנחס.
ומה זה אם לא מעשה זמרי?
ובקשת השכר כפנחס, שהם מציגים את עצמם כקדושים הלוחמים למען העם...