כתב נושא: מזכיר ההגנה של אוסמה למדינת ישמעאל "אל תפסיקו לתת כסף למחבלים ביו"ש"  (נקרא 1442 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק רק כך

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 228
  • אם אשכחך ירושלים תשכח ימיני
בס"ד
פנטה: אסור להקפיא את הסיוע לפלשתינים

מזכיר ההגנה האמריקני, ליאון פנטה, המבקר בארץ אמר כי עמדת הממשל האמריקני היא כי אין זו השעה להקפאת הסיוע בסך 200 מיליון דולר לרשות הפלשתינית  בעקבות הדיווחים כי אובמה שקל לחון את פולארד אומר פנטה כי מעולם לא נשקל ברצינות שחרור המרגל הישראלי
זכיר ההגנה האמריקני, ליאון פנטה, אומר כי הממשל האמריקני מתנגד להקפאת הסיוע לרשות הפלשתינית בסך 200 מיליון דולר. זאת בניגוד לדיווח שלפיו הקונגרס האמריקני החליט להקפיא את הסיוע בתגובה לפניית הפלשתינים למועצת הביטחון של האו"ם.

בזמן הקריטי הזה בו אנחנו מנסים לשכנע את הצדדים לחדש את המשא-ומתן, זה יהיה עיתוי גרוע למהלך כזה", אמר פנטה במסיבת עיתונאים משותפת עם שר הביטחון, אהוד ברק, בקריה בתל אביב.

עוד ציין כי הממשל האמריקני מעולם לא שקל ברצינות את שחרור המרגל הישראלי, יונתן פולארד. "זה נושא רגיש המון זמן אבל ישנה התנגדות גדולה באמריקה לשחרור מאחר שהוא הורשע בריגול", ציין.

השר ברק אמר במסיבת העיתונאים כי פנטה הוא גם ידיד ותיק שלו וגם של ישראל. "גם בתפקידו הקודם כראש ה-CIA, וגם בתפקידו כעת כמזכיר ההגנה האמריקני, ליאון תרם הרבה מאוד לחיזוק הקשרים המיוחדים בין ישראל לבין ארה"ב ולשמירה על עליונותה הצבאית של ישראל", אמר.

ברק הוסיף כי הודה לפנטה שוב על התמיכה ארוכת השנים שלו, של הממשל האמריקני ושל הנשיא האמריקני, בביטחון ישראל ובשמירת עליונותה האיכותית.

"אנחנו נמצאים בתוך מאבק עולמי בטרור, בו אנחנו נלחמים לאורך הגבולות שלנו בחוץ ובפנים, וגם רחוק מגבולותינו. האמריקנים נושאים חלק מרכזי של העול הזה, באזור כולו ובעולם בהצלחה, ואנו מברכים אותם עליה", אמר.

עוד ציין שר הביטחון כי ארה"ב היא עוגן מרכזי להתקדמות באזור, היא הידידה הטובה ביותר של ישראל. "אנו רואים ביחד את שיתוף הפעולה, גם כשאנחנו מפעם לפעם שומעים את דעתם, שהיא לא בהכרח זהה לדעתנו בהרבה תחומים", דברי ברק.

עוד הוסיף כי הודה לפנטה ולממשל האמריקני על תרומתם לפתרון המשבר שהיה לפני מספר שבועות בסוף השבוע בקהיר, וגם בתחומים אחרים של סיוע מיידי, שהם נכונים בכל עת להגיש, כדי להתגבר על מהמורות ותקלות שמתפתחות בתחום הביטחוני.

"אנחנו מקווים ומאמינים שהיחסים המיוחדים האלה, שמבוססים על עומק של ערכים משותפים לנו ולעם האמריקני, ימשיכו כפי שהם מתפתחים מול הממשל, מול הממסד של הביטחון האמריקני ומול הנשיא, שנתן רק לאחרונה דוגמאות חוזרות ונשנות לתמיכה באמת אמיתית ובלתי מסויגת בישראל", אמר ברק.
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-278855-00.html
"וְשַׁתִּי אֶת-גְּבֻלְךָ, מִיַּם-סוּף וְעַד-יָם פְּלִשְׁתִּים, וּמִמִּדְבָּר, עַד-הַנָּהָר: כִּי אֶתֵּן בְּיֶדְכֶם, אֵת יֹשְׁבֵי הָאָרֶץ, וְגֵרַשְׁתָּמוֹ, מִפָּנֶיךָ." (שמות כ"ג 31)

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
כולו פאנטה. מלא בגזים, מרגיש מתוק בהתחלה ודופק את הבריאות בסופו של דבר.
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!