כתב נושא: קצין בגזרת יהודה: צה"ל שיקר  (נקרא 1502 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק JewishGirl

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 2723
קצין בגזרת יהודה: צה"ל שיקר
« ב- : ספטמבר 26, 2011, 17:09:11 »
למערכת ערוץ 7 הגיעה הבוקר עדותו של קצין בגזרת יהודה שמודה כי צה"ל לא מסר אמת לכלי התקשורת אודות הפיגוע ביום שישי.

עדויות נוספות מגיעות ביממה האחרונה למערכת ערוץ 7 בעקבות פרשת טיוח הפיגוע סמוך לקריית ארבע ביום שישי האחרון במהלכו נרצחו אשר פלמר ובנו יהונתן הי"ד.
 
קצין בכיר בגזרת יהודה הודה אתמול לראשונה כי צה"ל לא מסר אמת לכלי התקשורת מחשש כי פעילי ימין יציתו את הגזרה המתוחה על רקע נאום אבו מאזן בעצרת האו"ם בניו יורק.
 
על פי העדות שהגיעה לערוץ 7, הונחו נציגי דובר צה"ל מיד לאחר התאונה ליצור קשר עם כל כתבי ההתיישבות בכלי התקשורת ולהודיע להם כי בבדיקה בשטח עולה כי מדובר בתאונת דרכים שככל הנראה נגרמה ממהירות מופרזת ולא בפיגוע חבלני.

נציגת דובר צה"ל ששוחחה עם ערוץ 7 מיד לאחר הפיגוע מיהרה לבשר כי מדובר בתאונת דרכים ולא בפיגוע ואף ציינה כי הכוחות בשטח בדקו את הזירה והגיעו למסקנה זו, במקביל נמסר לערוץ 7 כי בבדיקה בזירה התחזקה הערכה כי מדובר בפיגוע רצחני זאת לאחר שנמצאה אבן בתוך הרכב.
 
מעדויות צבאיות שהגיעו למערכת ערוץ 7 תוך בקשה שלא לחשוף את דרגתם, תפקידם או שמם, עולה כי צה"ל פעל במכוון מיד לאחר התאונה תוך שהוא חובר למשטרת ישראל ומטייח את הפיגוע הרצחני.
 
עדויות אלה שנאספו עד כה הועברו לחברי הכנסת מהימין שבכוונתם לדרוש מצה"ל ומהמשטרה תשובות ברורות והסקת מסקנות.
 
צה"ל מסר בתגובה "בצה"ל מביעים צער ומשתתפים באבלה של המשפחה. בצה"ל דוחים מכל ובכל את הטענות בדבר דיווח שקר על נסיבות האירוע. מבדיקה ראשונית של כוחות צה"ל שנכחו בשטח בזמן האירוע, שנסתמכה גם על חוקרי משטרת ישראל שהגיעו לזירה, עלה כי לא היה יידוי אבנים מצידי הדרך על הרכב וכי מדובר בתאונת דרכים. עם התפתחות חקירת התאונה על ידי משטרת ישראל עלו ממצאים חדשים אשר הוצגו על ידי המשטרה".




http://www.inn.co.il/News/News.aspx/226492

מישהו כאן מופתע?

מנותק jewlover and arabhater

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5996
קצין בגזרת יהודה: צה"ל שיקר
« להגיב #1 ב- : ספטמבר 26, 2011, 19:09:26 »
בס"ד
זאת הפעם הראשונה כשצה"ל משקר?
היום כולם יודעים שהרב כהנא צדק!