כתב נושא: הפסיכולוגיה היא שקר  (נקרא 957 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק yossso

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 838
  • "...ובחרת בחיים..." (דברים ל, יט)
    • אני בפייסבוק
הפסיכולוגיה היא שקר
« ב- : אוקטובר 14, 2010, 07:40:42 »
אין דבר כזה "הפרעת קשב וריכוז:
http://www.youtube.com/user/RonitEmerald#p/u/140/MxoqRk7s7Qc

בנים מטבעם אוהבים לזוז, זה לא טבעי להושיב אותם 8 שעות ביום. וכשהם מתנגדים לגשטפו הזה, הם מוגדרים בכל מיני מושגים שלא היו ולא נבראו.

"תגיד, ת'בסדר?", "עדיף שתיקח את התרופות שלך", "קודם כל תירגע, שתה כוס מים" - נאמר באיכפתיות מזויפת. (כן, יש דבר כזה איכפתיות מזויפת).
"הכל בסדר איתך?", "הלוווו... הכל בסדר?", "יהיה בסדר...", "תרגע!", "תרגיע!", "אתה אלים!" - נאמר בטון של פולניה (אל תקראו לי שונא-עדות, אתם יודעים שפולניה פירושו כלבה, זה מטבע לשון, אין באמת קשר לעדה. למרות שאם להיות ישר, כל העו"סיות האלה והמנהלות של המוסדות, והנשים בכנסת, לא נראות לי יהדות אתיופיה או מרוקו... כך שאני לא מאשים אשכנזיות באופן כללי, אבל יש משהו רע מאד מאד בחלק מהן, יכול להיות שחלק קטן מהן. וזה בפירוש באשכנזיות. תופעה כזאת אצל מזרחיות היא נדירה ביותר ממה שראיתי, למרות שהיה גם ניסיון לשטוף אפילו אותן: ארגונים כמו "אחותי" - היינו פמיניזם מזרחי.)

לי יש תרופה חדשה ונועזת לבעיות נפשיות, זה משהו חדש שעוד לא נוסה, אז תהיו איתי לרגע, תנו צ'אנס:

בית חם - משפחה. אמא אוהבת. אוזן קשבת, לדבר איתה על הצרות, ולקבל בתמורה לכך הבנה והזדהות חמים, ולא כוס מים קרים וכדור הרגעה. אני לקחתי כדורים לפני חצי שנה בערך, זה רק עשה אותי אימפוטנט (פיזית) וזה לא עזר לנפש שלי בכלל. לקחתי ציטלופראם של "טבע" 20 מ"ג, למשך מספר חודשים.

כל הפסיכולוגיה והכביכול עזרה, לאנשים עם קשיים, היא הבל הבלי הבלים. הן חבורת נאציות סאדיסטיות שנהנות להתעלל בבני אדם.

אני מגנה אפילו את המילה הזאת: פסיכולוגיה. זה אפילו נשמע נורא לאוזן. למה לא לומר 'עזרה'?

ויש לי "זכות" לדבר כי אני בן לעובדת סוציאלית עם הרבה שנות ניסיון. (והיא איימה לשלוח אותי למכון סאמיט, והיא עשתה עוד דברים אף יותר גרועים, אבל עזבו). אבל היא כן אמרה דבר אחד נכון: "קח לך חבר, ועשה לך רב". עזרה מקבלים מחברים, לא מפסיכולוגים ולא מתרופות ולא מאף "גורם מקצועי" או איך שהם מתיימרים לקרוא לזה. אוי ואבוי אם הגענו למצב שאין חברים אמיתיים. לא ייאומן מה ראיתי בערוץ הזה:

http://www.youtube.com/user/RonitEmerald#p/u/140/MxoqRk7s7Qc

ואני חשבתי שההורים שלי היו קשים.. בואו ניצמד לגאון דורנו אלברט איינשטיין: הכל יחסי.

ילד בוכה בשקט בחדר שלו, והם מנסים לרצוח אותו בגלל זה. הוא צריך לבכות בשקט, כדי שהגשטפו לא יתפסו אותו ויהרגו אותו. (לפחות הגשטפו המקוריים היו הורגים אותך עם יריה לראש, ולא באמצעות "תרופה". הארץ מקוללת היום בגלל אנשים כאלה.). אני לא אתפלא אם אני אגלה בארץ יום אחד שעשו פה על יהודים ניסויים אכזריים בקנה מידה של יוזף מנגלה בעצמו. זה לא יפתיע אותי - המנטליות הנאצית כבר קיימת. המוסדות הנאציים (סגורים ושקטים) כבר קיימים. אני משוכנע שרב הנסתר על הגלוי.

גם אין דבר כזה מאניה דיפרסיה, ועוד אלף מושגים שהומצאו ואין להם שום בסיס. מה זה מאניה דיפרסיה? לפעמים בנאדם עצוב ולפעמים הוא שמח, אז בואו נגדיר את זה כמחלה.. גם את העובדה שיש לי 10 אצבעות הם יכולים להגדיר כמחלה. אנחנו כולנו מחלה אם תשאל את ה- "דוקטורים" האלה ועושי דברם.

ועכשיו מלה של תקווה: כשהייתי ילד, כולם תקפו אותי, ולא היה אף אחד שיעזור לי. והיה לי רע מגיל 6 עד 18, (ברמות כאלה עד שכמה פעמים רציתי להתאבד) ומגיל 18 הצלחתי לשקם את עצמו (בכוח המוח שלי) והיום אני בן 27 ואני מרגיש בסדר פלוס. (אני לא בדיכאון יותר. בכלל.)
מבינים? מבינים את כוחו העל-טבעי של המוח האנושי? כן, על-טבעי, כלב או חתול לא יכולים לעשות את זה - להבריא את עצמם נפשית. האדם עצמו מסוגל להבריא את עצמו מקשיים נפשיים!!! אני לא אדם מיוחד. אין דבר כזה אדם מיוחד. אתה נולד תינוק כמו כולם, אתה הופך בהדרגה למיוחד אם אתה נצמד מספיק חזק לאמת שלך וללב שלך ומנסה להבין אותם (בלי להתחשב כל כך במה אומרים וחושבים אחרים). דווקא העובדה שלא היו לי חברים רוב חיי, איפשרה איזשהו חופש. כמובן שבדידות אינה דבר נעים כל עיקר. קוץ ואליה בו. (אליה וקוץ בה).

אני קורא בתורה, ולפי מה שהבנתי, הקב"ה יצר את האדם תוך יום שלם. ואת כל החיות תוך יום שלם. על מה עבד הקב"ה יום שלם? על גוף האדם? הרי הגוף שלנו הוא כמו גוף של קופים בערך. ואת כל הגופים והמוחות של כל החיות הוא יצר ביום אחד... תבינו את גדולתו של המוח האנושי, יש לאדם באמת את היכולת לרפא את עצמו נפשית, גם אם אין לו אח ורע בעולם.
« עריכה אחרונה: אוקטובר 14, 2010, 07:51:52 על ידי yossso »
"לוּלֵי ה' שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם : אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ : ... : בָּרוּךְ ה' שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם" (תהלים קכד; ב-ג, ו)

"...לֹא בְחַיִל וְלֹא בְכֹחַ כִּי אִם בְּרוּחִי אָמַר ה' צְבָאוֹת" (זכריה ד, ו)
"...לֶב מֶלֶךְ בְּיַד ה'..." (משלי כא, א)


מנותק אוהד הפועל

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1738
הפסיכולוגיה היא שקר
« להגיב #1 ב- : אוקטובר 14, 2010, 09:09:35 »
יוסי תרגע, שתה כוס מים

מנותק yossso

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 838
  • "...ובחרת בחיים..." (דברים ל, יט)
    • אני בפייסבוק
הפסיכולוגיה היא שקר
« להגיב #2 ב- : אוקטובר 14, 2010, 09:37:54 »
"לוּלֵי ה' שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם : אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ : ... : בָּרוּךְ ה' שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם" (תהלים קכד; ב-ג, ו)

"...לֹא בְחַיִל וְלֹא בְכֹחַ כִּי אִם בְּרוּחִי אָמַר ה' צְבָאוֹת" (זכריה ד, ו)
"...לֶב מֶלֶךְ בְּיַד ה'..." (משלי כא, א)


מנותק הבוס הגדול

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2133
הפסיכולוגיה היא שקר
« להגיב #3 ב- : אוקטובר 14, 2010, 11:37:20 »
אפשר להגיד את זה כמו שכתבו פה הרבה-ציונות בולשבקית ללא קשר ליהדות.
אני לא אלוהים אני חלק ממנו

מנותק לוחם סיירת

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1108
הפסיכולוגיה היא שקר
« להגיב #4 ב- : אוקטובר 15, 2010, 13:54:40 »
פישש  איזה השקעה כל הכבוד :)
{א} שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי: {ב} עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: {ג} אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ: {ד} הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל: {ה} יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ: {ו} יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה: {ז} יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ: {ח} יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:

פרק תהילים זה יהיה לרפואת יניב בן ענת הי"ו