כתב נושא: אשתו של ח"כ טלב א-סנע נחקרה במשטרה  (נקרא 1559 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
אשתו של ח"כ טלב א-סנע נחקרה במשטרה
« ב- : מרץ 07, 2007, 18:40:08 »
שיפא א-סנע, מנהלת אגף הרווחה במועצה המקומית לקייה, עוכבה לחקירה בעקבות תלונה שהגישו עובדים בעירייה נגדה, בטענה שהיא מאיימת עליהם ומהלכת עליהם אימים. המשטרה בודקת האם הייתה מעורבת גם באירוע אלימות לפני כחודש. טלב א-סנע: "מדובר ברדיפה פוליטית".


פרסום ראשון: שיפא א-סנע, אשתו של חבר הכנסת טאלב א-סנע, עוכבה היום (ד') לחקירה במשטרה בעקבות תלונה שהוגשה נגדה בגין איומים.


את התלונה נגד א-סנע, מנהלת אגף הרווחה במועצה המקומית לקייה, הגישו מספר עובדים במועצה - בהם כאלה שעובדים תחתיה ואחרים, עובדים בכירים שהיא נתונה תחתם. לאחר חקירתה, שוחררה א-סנע לביתה. לעת עתה, המשטרה מסרבת לחשוף את שעלה מהחקירה.
 

עובדים במועצה המקומית לקייה סיפרו כי א-סנע מטילה מורא על כל הסובבים אותה. חלקם אמרו ל-ynet כי "שיפא מתנהגת בבריונות. היא מפחידה לאללה". ראש המועצה המקומית לקייה, אחמד אל-אסד, מסר כי הוא אינו מרגיש מאוים, ואינו מעורב בפרשה.


חבר הכנסת א-סנע העביר ל-ynet את תגובת אשתו, שיפא, שטוענת כי "מדובר בתלונה שקרית, מתוך מניעים פוליטיים ואישיים". שיפא הוסיפה כי היא מסרה את גירסתה וענתה על כל השאלות ובכוונתה לנקוט בהליכים משפטיים נגד המתלוננים, בגין תלונת שווא ועדות שקר.


המשטרה חוקרת גם את החשד כי א-סנע הייתה מעורבת במקרה נוסף, לפני כחודש, כאשר רעולי פנים ניפצו את שמשות רכבה של עובדת המועצה. העובדת הגישה תלונה למשטרה. החשד הוא שידה של א-סנע היתה מעורבת בדבר, את זאת המשטרה גם כן תחקור.
 

מתברר כי קודמה של א-סנע בתפקיד מנהל מחלקת הרווחה נאלץ להתפטר מתפקידו לפני כשלוש שנים, לאחר שהותקף על ידי רעולי פנים. את תגובותיהם של המאויימים בפרשה לא ניתן היה לקבל, בעיקר בשל העובדה שהם חוששים לחייהם ומתגובות שאמירותיהם יכולות לעורר.
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i