כתב נושא: ההורים השכולים יוצאים לכיכר מלכי ישראל?  (נקרא 1579 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
בני משפחות ששכלו את בניהם במלחמה מתכננים הפגנת ענק בכיכר רבין נגד אולמרט ופרץ.
אביו של רפנאל מוסקל ז"ל ואביו של עוז צמח ז"ל, שנהרגו במלחמת לבנון השנייה, יחד עם הורים ממשפחות שכולות נוספות שאיבדו את בניהן במלחמה האחרונה, החליטו שלא להמתין לממצאים של ועדת וינוגרד, ולקיים הפגנת ענק שתאגד בתוכה את כל קצוות הקשת הפוליטית. ההפגנה צפויה לכלול את המשפחות השכולות, את נכי צה"ל, את המילואימנקים וסתם אזרחים שאיכפת להם, במטרה לקרוא לראש הממשלה ולשר הביטחון להתפטר מתפקידם.

היום בערב יתכנסו המשפחות השכולות כדי לדון בתכנון הפגנת הענק שתתקיים, ככל הנראה, בכיכר רבין בתל-אביב. בפגישה היום יקבעו ההורים את מועד ההפגנה המדויק, ידונו בדרכי הפעולה בהן ינקטו ויחליטו על קמפיין שיקרא לקהל הרחב להצטרף להפגנת הענק.

"מדובר בהחלטה שגובשה בין כל המשפחות השכולות, לאחר שהחלטנו לא להרים ידיים ולא לשתוק על העוול שנעשה לבנינו", אמר חיים צמח ל-nrg מעריב. "מדינת ישראל ראויה למנהיגות טובה יותר".


"רה"מ העדיף קבוצה של אמריקנים"
צמח, סיפר  כי אתמול הגיע עם משפחת מוסקל והורים שכולים נוספים למשרד ראש הממשלה בירושלים, במטרה להעביר לו משלוח מנות מיוחד שכלל את התחקירים על הקרבות בהם נהרגו בניהם, שהכינו ההורים השכולים על בסיס עדויות שאספו ממפקדים ומלוחמים.


ההורים השכולים הסבירו כי נאלצו לעשות זאת מאחר ולא קיבלו במהלך שבעת החודשים שחלפו מתום המלחמה את התחקירים מידי הצבא, זאת למרות שהתחקירים הסתיימו מזמן, וכבר הוצגו בפני שר הביטחון עמיר פרץ וראש הממשלה אהוד אולמרט.


לדברי צמח, ראש הממשלה סירב להיפגש איתם כקבוצה של הורים שכולים, ואמר כי הוא מוכן להיפגש עם כל אחד מהם בנפרד. "נפגעתי מאד כשראיתי בש"ג של משרד ראש הממשלה שנכנסה קבוצה של אמריקנים לפגישה עם ראש הממשלה, שהעדיף אותם על פני משפחות שכולות שאיבדו את בניהן".
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i