כתב נושא: ריב המכתבים של ישראל וסוריה באו"ם  (נקרא 1149 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
ריב המכתבים של ישראל וסוריה באו"ם
« ב- : מרץ 06, 2007, 19:03:36 »
לאחר שישראל שלחה איגרת לאו"ם והתלוננה על סוריה, שלחה דמשק מכתב והתלוננה על ישראל. גילרמן: "השגריר הסורי הוא ליצן האו"ם"


יחסי האיבה בין סוריה לישראל קיבלו מימד קומי מעט בפינג-פונג של מכתבים שקיבל מזכ"ל האו"ם באן קי-מון משגרירי סוריה וישראל באו"ם. סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" הביאה את הסיפור, לפיו מתלוננת ישראל על סוריה, סוריה על ישראל וחוזר חלילה.


התלונה הראשונה בסיבוב הנוכחי שייכת לישראל. שגריר ישראל באו"ם דני גילרמן שלח למזכ"ל האו"ם תלונה רשמית וזועמת נגד סוריה. באיגרת ששלח גילרמן האשימה ישראל את סוריה, כי היא "ממשיכה בהעברות הנשק לחיזבאללה".


התלונה הישראלית, שהובאה לידיעתה של דמשק לא נשארה ללא מענה. שגריר סוריה באו"ם בשאר ג'עפרי מיהר לשגר מכתב משל עצמו למזכ"ל האו"ם ובו הוא מתלונן על ישראל. לפי מכתבו, לא סוריה היא זו שמחמשת בנשק ומלבה את האלימות אלא דווקא ישראל. לדבריו, מאז סיום המלחמה "מעבירה ישראל נשק לגורמים לבנונים חמושים על מנת להגביר את המתיחות והאלימות בלבנון ולפגוע בביטחון המדינה מבפנים".


השגריר גילרמן שמע את טענות הסורים ומיהר להגיב עליהן, הפעם מילולית. על פי הדיווחים, לא חסך גילרמן במילים ואמר על עמיתו הסורי, כי הוא "תופס אט אט את תפקיד הליצן של האו"ם". לאחר מכן הוסיף גילרמן, כי בהכרזותיו המוזרות של אל-ג'עפרי "הופכת סוריה לבדיחה במסדרונות האו"ם".


כפי שניתן לצפות, תגובתו של אל-ג'עפרי להאשמות ישראל, לא תאחר להגיע.
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i