כתב נושא: אמריקה בכל זאת אוהבת את רודי  (נקרא 1717 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
אמריקה בכל זאת אוהבת את רודי
« ב- : מרץ 05, 2007, 23:27:38 »
פרשיות הנישואים מעוררות המחלוקת, הרומן, העמדות הליברליות והיחסים המעורערים עם הבן - אמריקה סולחת לרודי ג'וליאני על הכל. "ראש העיר של אמריקה", שהפגין מנהיגות אדירה אחרי הפיגועים בניו יורק, גובר על כולם בסקרים האחרונים. האמריקנים רוצים ביצועיסט בבית הלבן ורבים חושבים שהוא המתאים ביותר למשימה.



הפרשנים הפוליטיים בארצות הברית סבורים שקופת השרצים שסוחב רודי ג'וליאני על גבו תמנע ממנו להתמודד לנשיאות ארצות הברית, אבל בניגוד לדעתם ביצע "ראש העיר של אמריקה" זינוק המטאורי בתקופה האחרונה.

 

בסקר אחרון של השבועון "ניוזוויק" מקבל ג'וליאני 59 אחוז מקולות הבוחרים, והוא פתח פער של 25 אחוז על הסנאטור ג'ון מקיין, שקיבל בסקר 34 אחוז בלבד. ג'וליאני, על פי הסקר, מנצח גם כל מועמד דמוקרטי, כולל הסנאטורים הילארי קלינטון ובארק אובאמה.

 

ג'וליאני עושה את כל זאת על רקע סיפורים מרימי גבה מעברו, כולל מגורים משותפים עם חברים הומואים, נישואים ראשונים לבת דודה רחוקה, נשואים שניים לשדרנית דונה הנובר שהסתיימו בגירושים מכוערים ותקשורתיים, וגם רומן מחוץ לנישואים.



(מנצח את כולם - כרגע. ג'וליאני)

ועכשיו גם בנם המשותף של ג'וליאני והנובר, אנדרו, פותח פה על אביו, ועל יחסיהם המשובשים. הוא טוען שאשתו השלישית של אביו, ג'ודית נתן, היא הגורם לנתק שנוצר ביו הוריו.

 

הכתבים המססקרים את מסע הבחירות של ג'וליאני הבחינו שבניו, אנדרו בן ה-21 וקרולין בת ה-18, אינם מצטרפים אליו להופעות הפומביות בניגוד לבני משפחות המועמדים האחרים.

 

בראיון לעיתון הניו יורקי "דיילי ניוז" אמר אנדרו ג'וליאני כי אינו מתכוון להצטרף לאביו, והוא ממקד את כל זמנו בניסיון להפוך לשחקן גולף מקצועי. בראיון ל"ניו יורק טיימס" הודה אנדרו: "ברור שיש בעיה קטנה ביני לבין אשתו, ואנחנו מנסים לפתור אותה. כרגע זה לא טוב כפי שהיינו רוצים שזה יהיה".


בראיון אחר, לרשת ABC, הודה אנדרו שהיתה תקופה ארוכה שהוא ואביו לא דיברו כלל, אבל הם מנסים להתקרב זה לזה. "לא משנה מה הוא עושה, אני אוהב את אבי", אמר אנדרו, והוסיף בהקשר למרוץ לנשיאות "אני לא רוצה לפגוע בו".

 
אמריקה אוהבת סיפור טוב, במיוחד כזה שנקשרים בו יחדיו פוליטיקה ויצרים אנושיים, והיא עוקבת בעניין אחר המירוץ לצמרת של ג'וליאני. פרשנים טוענים כי שמרנים רבים, המהווים את בסיס הכוח של המפלגה הרפובליקנית, תומכים בגו'ליאני למרות שהם כולם מכירים את עברו ואת העובדה שתמך כל השנים בזכות ההפלות, בזכויות של ההומואים והלסביות והשמיע עמדות אחרות הנחשבות ליברליות.

 
למרות זאת, אמריקה כנראה משוועת לביצועיסט בבית הלבן, כזה שמסוגל לטפל באסונות טבע מסוג קתרינה, ולייבש את הביצה העיראקית. רודי ג'וליאני, למרות כל הבעיות שלו, נראה לאמריקנים בשעה זו כמתאים ביותר לתפקיד.
 

הם זוכרים כיצד כראש עירית ניו יורק הוא ניקה את הרחובות מהפושעים האלימים, והחזיר לעיר את הביטחון. וכמובן, זוכרים לו את המנהיגות יוצאת הדופן שהפגין בעקבות הפיגועים במגדלי התאומים ב-11 בספטמבר.


ג'וליאני הוא הסיפור הפוליטי החם ביותר באמריקה כיום, יותר אפילו מזה של בארק אובאמה הכריזמטי. השבוע הוא זוכה לכתבת השער של "ניוזוויק", ולכתבות עומק ב"וושינגטון פוסט" ובעיתונים גדולים אחרים.
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i