כתב נושא: הרבנים הקדושים מצגר ואבינר מגנים את יעקב טייטל  (נקרא 11313 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
הרבנים הקדושים מצגר ואבינר מגנים את יעקב ט
« להגיב #25 ב- : נובמבר 03, 2009, 17:25:02 »
אתה צודק, כל אדם זכאי עד שתוכח אשמתו.
אבל במקרה דנן, מכיון שאני גם מכיר אחת הנשים המדוברת (אשתו של הרב עידוא אלבה)
וגם יודע שאבינר למעשה לא בדיוק הכחיש את הדיבורים הסוטים שלו, וכן מכיון שמדובר
באיש מושחת בעוד מגוון רחב של נושאים - אני מרשה לעצמי לשפוט אותו לכף חובה.
אתה לא בדיוק ברדיצ'בר, הא?!
ולא אתה תגלגל חובה על ידי חייב (על פי תפיסתך), מה גם שלאנשים שונים יש הגדרות שונות ביחס למה שאתה מכנה "שחיתות".
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק חיים בן_פסח

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8063
הרבנים הקדושים מצגר ואבינר מגנים את יעקב ט
« להגיב #26 ב- : נובמבר 03, 2009, 18:04:05 »
חיים, עם כל הכבוד, לא עם כל דעותיו של הרב אבינר אני מסכים, רחוק מזה, הוא ראה בפעולתו של הנער משהו מסוכן ופעל נגד זה, כנראה טעה, אבל לא על זה דברתי אלא למה שאמר האלקשי, על היחס לממסד ולאליטה  של הרב אבינר, זה כבר נושא אחר לדיון, לגמרי.
זה כמו שאני יכול להביא דוגמא ממישהו שעצר ב"אלימות" מישהו אחר שרצה לתקוע לעצמו כדור בראש, האם גם אז תגנה את מפעיל האלימות? ולא שלשני המעשים יש אותו משקל, אבל ברגע שמפעיל האלימות רואה שהשני הולך לעשות מעשה אלים (שהוא מתנגד לו, בין אם כלפי עצמו או כלפי אחרים) ורואה בכך פגיעה בל המפעיל בעצמו או בסביבתו, למפעיל האלימות יש הצדקה, הרי בדיוק באותו מידה יכול לבא אליך מישהו אחר ולומר- הנח לו להתאבד, הוא רוצה לירות לעצמו בראש, הוא לא פוגע באחרים, אז תפאדל, ומי אתה שתפעיל מולו אלימות כדי לעצור אותו?!

בס''ד

אבינר הרשע אמר שאסור להיות אלים כלפי יהודים, לכן אפילו אם היהודים האלה משתמשים באלימות כלפיך כמו החיילים והשוטרים המגרשים, צריך לקבל את פניהם באהבה וצריך לצעוק "חייל, אני אוהב אותך!" ו"שוטר, אני אוהב אותך!" כשהם מגרשים אותך ומשפחתך והורסים את ביתך כדי למסור את ארץ ישראל למחבלים המוסלמים הנאצים. כך ה"מוסר" היהודוני הבוגדני של אבינר הרשע.

אבל כמו כל הבוגדים הרשעים של מועצת פשע ותומכיהם, אבינר גם צבוע. כי אבינר אומר שהוא מתנגד לאלימות נגד יהודים באשר הם יהודים. האם הנער הזה שרוצה למנוע את הגירוש הנפשע הוא לא יהודי?! האם יש לאבינר הרשע את הזכות להרביץ ליהודי טוב כי אבינר מתבייש שהנער מנסה לחסום את המגרשים ולא לנשק אותם ולחבק אותם כמו שאבינר עשה? אזו צביעות! אזו רישעות!

מפני תקריות כאלו, אני משוכנע שההאשמה של האלקשי היא אמת.
« עריכה אחרונה: נובמבר 03, 2009, 20:43:55 על ידי חיים בן_פסח »

מנותק hebraic

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 575
הרבנים הקדושים מצגר ואבינר מגנים את יעקב טייטל
« להגיב #27 ב- : נובמבר 03, 2009, 19:10:54 »
אפליית השמאל -סתם שאלה ,בעיניך להרוג אויבים של ישראל זה רצח ?  (בלי קשר לשטרנהייל , וכל הסיפור הזה, אני שואל בכללי )

האם חייל צה"ל שהרג מחבל הוא רוצח?
LIONS OF JUDAH ARE AWAKEN , EAGER TO SPILL OUR ENEMIES BLOOD

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
הרבנים הקדושים מצגר ואבינר מגנים את יעקב ט
« להגיב #28 ב- : נובמבר 03, 2009, 20:30:45 »
בס''ד
אבינר הרשע אמר שאסור להיות אלים כלפי יהודים, לכן אפילו אם היהודים האלה משתמשים באלימות כלפיך כמו החיילים והשוטרים המגרשים, צריך לקבל את פניהם באהבה וצריך לצעוק "חייל, אני אוהב אותך!" ו"שוטר, אני אוהב אותך!" כשהם מגרשים אותך ומשפחתך והורסים את ביתך כדי למסור ארץ ישראל למחבלים המוסלמים הנאצים. כך ה"מוסר" היהודוני הבוגדני של אבינר הרשע.
אבל כמו כל הבוגדים הרשעים של מועצת פשע ותומכיהם, אבינר גם צבוע. כי אבינר אומר שהוא מתנגד לאלימות נגד יהודים באשר הם יהודים. האם הנער הזה שרוצה למנוע את הגירוש הנפשע הוא לא יהודי?! האם יש לאבינר הרשע את הזכות להרביץ ליהודי טוב כי אבינר מתבייש שהנער מנסה לחסום את המגרשים ולא לנשק אותם ולחבק אותם כמו שאבינר עשה? אזו צביעות! אזו רישעות!
מפני תקריות כאלו, אני משוכנע שההאשמה של האלקשי היא אמת.
חיים, אני מכבד אותך מאוד, אבל כאן יש לנו קצת מחלוקת
1.) הרב אבינר לא מסר אף אחד ולא הסגיר אף אחד, ולא הביא לידי כך שרצחו יהודים באופן ישיר, כך שלקרוא לו מוסר יהיה הגדרתית לא נכון בעליל.
2.) אני מסכים בהחלט שלצעוק לחייל ולשוטר שאני אוהב אותי כשהוא זורק אותי מהבית שלי, זה אבסורד בהתגלמותו, ואינני תומך בגישה הזו של הרב אבינר כלל!!
3.) זה שמוסרים שטחים לידי האויב, אני הראשון שאתנגד לטירוף דעת שכזה, אבל אם להיות הוגן, במדינת ישראל לא בדיוק מתחשבים בדעתו של הרב אבינר לגבי אם להתאבד במישור הלאומי או לא.
4.) לגבי הנער ספציפית, הרי לית מאן דפליג, שאותו נער לא יצליח לעשות דבר בגופו,  הרי פרשי המשטרה פשוט ידרסו אותו וסביר להניח שאותו נער היה נפגע בצורה הרבה יותר קשה, מהם, מאשר מה שחטף מהרב אבינר,  זה כמעט כמו מי שיעמוד באמצע כביש מהיר מול התנועה ואם יבוא מישהו ויעקור אותו משם בצעד אלים, עדיף כך מאשר שהוא ייפגע ואפילו יהרג.
אם אתה רוצה לעצור גירוש באופן מוחלט ואפקטיבי, הדבר היחיד שיהיה יעיל זה נשק חם, דבר שיוביל למלחמת אזרחים או מרד גלוי וחמוש במדינה, על כל המשמעויות הנובעות מכך, ולמען האמת, אנחנו פשוט לא מוכנים לסצנריו כזה.

אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק zelhar

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 4293
הרבנים הקדושים מצגר ואבינר מגנים את יעקב טייטל
« להגיב #29 ב- : נובמבר 03, 2009, 20:40:09 »
נץ נראה לי שחיים לא קרא לרב אבינר מוסֶר, הוא דיבר על ה"מוּסַר" שלו.

מנותק חיים בן_פסח

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8063
הרבנים הקדושים מצגר ואבינר מגנים את יעקב טייטל
« להגיב #30 ב- : נובמבר 03, 2009, 20:49:32 »
נץ נראה לי שחיים לא קרא לרב אבינר מוסֶר, הוא דיבר על ה"מוּסַר" שלו.

בס''ד

נכון מאוד.

מנותק חיים בן_פסח

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8063
הרבנים הקדושים מצגר ואבינר מגנים את יעקב ט
« להגיב #31 ב- : נובמבר 03, 2009, 21:26:07 »
חיים, אני מכבד אותך מאוד, אבל כאן יש לנו קצת מחלוקת
1.) הרב אבינר לא מסר אף אחד ולא הסגיר אף אחד, ולא הביא לידי כך שרצחו יהודים באופן ישיר, כך שלקרוא לו מוסר יהיה הגדרתית לא נכון בעליל.
2.) אני מסכים בהחלט שלצעוק לחייל ולשוטר שאני אוהב אותי כשהוא זורק אותי מהבית שלי, זה אבסורד בהתגלמותו, ואינני תומך בגישה הזו של הרב אבינר כלל!!
3.) זה שמוסרים שטחים לידי האויב, אני הראשון שאתנגד לטירוף דעת שכזה, אבל אם להיות הוגן, במדינת ישראל לא בדיוק מתחשבים בדעתו של הרב אבינר לגבי אם להתאבד במישור הלאומי או לא.
4.) לגבי הנער ספציפית, הרי לית מאן דפליג, שאותו נער לא יצליח לעשות דבר בגופו,  הרי פרשי המשטרה פשוט ידרסו אותו וסביר להניח שאותו נער היה נפגע בצורה הרבה יותר קשה, מהם, מאשר מה שחטף מהרב אבינר,  זה כמעט כמו מי שיעמוד באמצע כביש מהיר מול התנועה ואם יבוא מישהו ויעקור אותו משם בצעד אלים, עדיף כך מאשר שהוא ייפגע ואפילו יהרג.
אם אתה רוצה לעצור גירוש באופן מוחלט ואפקטיבי, הדבר היחיד שיהיה יעיל זה נשק חם, דבר שיוביל למלחמת אזרחים או מרד גלוי וחמוש במדינה, על כל המשמעויות הנובעות מכך, ולמען האמת, אנחנו פשוט לא מוכנים לסצנריו כזה.



בס''ד

א. נץ, אתה יהודי חכם והגיוני ואתה יודע שאבינר לא הרביץ לילד הזה כדי להציל אותו מפרשי המשטרה. אבינר הרביץ לו כי אבינר התבייש שנערים מהמחנה הדתי לאומי היו מוכנים להתנגד לגירוש בגופם במקום לנשק ולחבק את המגרשים המרושעים. כי אבינר מרחם על אכזרים ומתאכזר לרחמנים. במשך כל המאבק נגד הגירוש, אבינר חתר תחת כל ניסיון לארגון התנגדות המונית משמעותית. אבינר תמיד רוצה להוכיח לשמאלניים שאנו במחנה הדתי הלאומי נחמדים ופסיביים. זה כמובן רק מעודד את השמאלניים לגרש אותנו כי אם לא תהיה התנגדות, זה קל לבצע את הפשעים שלהם. אחד מהדברים שיכולים להרתיע גירושים, זה דוקא החשש השמאלני שתהיה התנגדות כה המונית ונמרצת עד שיהיה אי אפשר להשלים את העקירה. ונץ, השמאל והשלטונות כן חוששים שיתכן מצב כזה.

ב. אני לא מציע מלחמת אזרחים או שימוש בנשק חם כדי למנוע גירושים. אני מציע התנגדות גופנית כמו שהיה בעמונה. התנגדות של עשרות אלפי יהודים מסורים. ואני יודע שהיו עשרות אלפי יהודים שהיו מוכנים להתנגד בגופם לפני הגירוש מחבל קטיף עד שאבינר ומועצת פשע רימו אותם, הסיחו את דעתם, הרדימו אותם, ושיקרו להם. אילו הייתה התנגדות כמו בעמונה, לא היו יכולים להשלים את הגירוש מגוש קטיף ומצפון השומרון. כי אם העם היה רואה עימות כמו בעמונה לילה אחרי לילה, רוב העם היה מתנגד להמשך הגירוש.

לכן, אבינר ומועצת פשע ודומיהם אחראים לאסון של הגירוש מחבל עזה ומצפון השומרון.

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
הרבנים הקדושים מצגר ואבינר מגנים את יעקב ט
« להגיב #32 ב- : נובמבר 03, 2009, 22:02:07 »
בס''ד
א. נץ, אתה יהודי חכם והגיוני ואתה יודע שאבינר לא הרביץ לילד הזה כדי להציל אותו מפרשי המשטרה. אבינר הרביץ לו כי אבינר התבייש שנערים מהמחנה הדתי לאומי היו מוכנים להתנגד לגירוש בגופם במקום לנשק ולחבק את המגרשים המרושעים. כי אבינר מרחם על אכזרים ומתאכזר לרחמנים. במשך כל המאבק נגד הגירוש, אבינר חתר תחת כל ניסיון לארגון התנגדות המונית משמעותית. אבינר תמיד רוצה להוכיח לשמאלניים שאנו במחנה הדתי הלאומי נחמדים ופסיביים. זה כמובן רק מעודד את השמאלניים לגרש אותנו כי אם לא תהיה התנגדות, זה קל לבצע את הפשעים שלהם. אחד מהדברים שיכולים להרתיע גירושים, זה דוקא החשש השמאלני שתהיה התנגדות כה המונית ונמרצת עד שיהיה אי אפשר להשלים את העקירה. ונץ, השמאל והשלטונות כן חוששים שיתכן מצב כזה.
ב. אני לא מציע מלחמת אזרחים או שימוש בנשק חם כדי למנוע גירושים. אני מציע התנגדות גופנית כמו שהיה בעמונה. התנגדות של עשרות אלפי יהודים מסורים. ואני יודע שהיו עשרות אלפי יהודים שהיו מוכנים להתנגד בגופם לפני הגירוש מחבל קטיף עד שאבינר ומועצת פשע רימו אותם, הסיחו את דעתם, הרדימו אותם, ושיקרו להם. אילו הייתה התנגדות כמו בעמונה, לא היו יכולים להשלים את הגירוש מגוש קטיף ומצפון השומרון. כי אם העם היה רואה עימות כמו בעמונה לילה אחרי לילה, רוב העם היה מתנגד להמשך הגירוש.
לכן, אבינר ומועצת פשע ודומיהם אחראים לאסון של הגירוש מחבל עזה ומצפון השומרון.
א.) אם אכן הרב אבינר הרביץ לנער רק בשל שזה בייש אותו ולא בגלל שהנער סיכן עצמו ו/או אחרים  באופן מיידי, אם זה אכן היה הקייס ושום דבר מעבר, אזי הרב טעה והטעה, והוא לא הרב הראשון שטועה, אני יכול להביא שורה של דוגמאות בהם רבנים מהעבר ומהווה (כאלה שמתקראים חרדים, וכשם שקראו פה לרבנים בהגדרה עם שמות סתמיים וללא הטייטל שלהם שמחייב כבוד, כמו "יובל שרלו" וכמו "שלמה אבינר" כך גם אני יכול בלחיצת מקלדת לומר- "אליעזר שך", "עובדיה יוסף", או "יוסף אלישיב", בגלל אי אלו התבטאויות שלהם בעבר ביחס לארץ, ביחס לכניעה בפני האיסלם, והתרפסות כלפי הגוים) טעו והטעו ואף אחד לא העז לקחת מהם את תוארם הרבני, בשמאל ירצו לגרש אותנו ולהשתית עלינו משטר של טרור וכפייה עם או בלי הרב אבינר.
החשש של השמאל זה לא ההתנגדות, אלא החשש שלהם זה מהפיכה שלטונית ונטילת מושכות השלטון מהם, הם מפחדים מהיום שבו הם לא יהיו יותר האליטה השלטת.
ב.) אין לאליטה השלטת שום בעיה לגרום לאלף עמונה, בסופו של יום, מבחינת האליטה, היעד שלהם הושג, קרי הרס הבתים, ולנו נשאר כמה פוזות של "גבורה".
ואני רק אוסיף חלק מדברים שאמרתי בעבר לגם בשן בויכוח ביננו:
" תשמע, אני חסיד גדול של שיקולי "עלות/תועלת", כפי שכבר כתבתי בעבר, אני נגד פעולות בדד על ידי יהודי בודד או מספר יהודים בודד נגד מוסלמים, לא בשל חוסר המוסריות שבהם (אין לי שום בעיה עם הפן המוסרי שלהם), אלא בשל חוסר היעילות שבהם.
אותו הדבר ביחס למהומות בלתי מאורגנות ובלתי מצויידות ובעלות מטרות קצרות טווח והתנהלות של מלחמת מאסף, לא בשל המוסריות, אלא בגלל שזה פשוט לא יעיל.
ומכאן אני נפנה ל-

ציטוט של: גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד על יום שלישי 21 ליולי 2009  - שעה 08:14
נעם פדרמן קורא לזה "כּסאח"..
נץ קורא לזה "לעלות על הבסטיליה של גווארדיית 1984"..

אני ונועם פדרמן לא נמצאים על אותו משקל, בשל העובדה, ששוב, השיטה של פדרמן זה השיטה החרדית והשיטה של אותם צעירים בעמונה ועל גג בית הכנסת בכפר דרום, לא יעיל ב-ג-ר-ו-ש , פעולות קטנות של "אנרכיה" בסגנון האלקשי, זה סוג של מלחמת מאסף בלתי מסודרת ומאורגנת, פרץ ספורדי של מיואשים שב-LONG RUN פשוט יפסידו במלחמת המאסף הלזו או סוג של UPHILL BATTLE שבלתי ניתן לנצח בו, אלא חוץ מהישגים מקומיים ספורדיים.
מה שאני מציע מאידך, זה מהלך כולל שמתחיל במהלך של העמדת אלטרנטיבה אליטיסטית ברמת חמשת נקודות הכח בשלטון המדינה באמת- עיין מאמרי - http://hayamin.org/forum/index.php/topic,13158.0.html
לאחר שאתה משיג את זה, "המכה בפטיש" הוא אותה עליית המונים כוללת ומאורגנת על "הבסטיליה" שתיפול כמו פרי בשל לידינו, אופציה שנייה להתנהלות כוחנית היא בסגנון ה-חולצות החומות של היטלר בגרמניה הויימארית, הרבה יותר קטלני, הרבה יותר מאורגן, הרבה יותר יעיל".   
 
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק חיים בן_פסח

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8063
הרבנים הקדושים מצגר ואבינר מגנים את יעקב ט
« להגיב #33 ב- : נובמבר 03, 2009, 23:09:10 »
א.) אם אכן הרב אבינר הרביץ לנער רק בשל שזה בייש אותו ולא בגלל שהנער סיכן עצמו ו/או אחרים  באופן מיידי, אם זה אכן היה הקייס ושום דבר מעבר, אזי הרב טעה והטעה, והוא לא הרב הראשון שטועה, אני יכול להביא שורה של דוגמאות בהם רבנים מהעבר ומהווה (כאלה שמתקראים חרדים, וכשם שקראו פה לרבנים בהגדרה עם שמות סתמיים וללא הטייטל שלהם שמחייב כבוד, כמו "יובל שרלו" וכמו "שלמה אבינר" כך גם אני יכול בלחיצת מקלדת לומר- "אליעזר שך", "עובדיה יוסף", או "יוסף אלישיב", בגלל אי אלו התבטאויות שלהם בעבר ביחס לארץ, ביחס לכניעה בפני האיסלם, והתרפסות כלפי הגוים) טעו והטעו ואף אחד לא העז לקחת מהם את תוארם הרבני, בשמאל ירצו לגרש אותנו ולהשתית עלינו משטר של טרור וכפייה עם או בלי הרב אבינר.
החשש של השמאל זה לא ההתנגדות, אלא החשש שלהם זה מהפיכה שלטונית ונטילת מושכות השלטון מהם, הם מפחדים מהיום שבו הם לא יהיו יותר האליטה השלטת.
ב.) אין לאליטה השלטת שום בעיה לגרום לאלף עמונה, בסופו של יום, מבחינת האליטה, היעד שלהם הושג, קרי הרס הבתים, ולנו נשאר כמה פוזות של "גבורה".
ואני רק אוסיף חלק מדברים שאמרתי בעבר לגם בשן בויכוח ביננו:
" תשמע, אני חסיד גדול של שיקולי "עלות/תועלת", כפי שכבר כתבתי בעבר, אני נגד פעולות בדד על ידי יהודי בודד או מספר יהודים בודד נגד מוסלמים, לא בשל חוסר המוסריות שבהם (אין לי שום בעיה עם הפן המוסרי שלהם), אלא בשל חוסר היעילות שבהם.
אותו הדבר ביחס למהומות בלתי מאורגנות ובלתי מצויידות ובעלות מטרות קצרות טווח והתנהלות של מלחמת מאסף, לא בשל המוסריות, אלא בגלל שזה פשוט לא יעיל.
ומכאן אני נפנה ל-

ציטוט של: גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד על יום שלישי 21 ליולי 2009  - שעה 08:14
נעם פדרמן קורא לזה "כּסאח"..
נץ קורא לזה "לעלות על הבסטיליה של גווארדיית 1984"..

אני ונועם פדרמן לא נמצאים על אותו משקל, בשל העובדה, ששוב, השיטה של פדרמן זה השיטה החרדית והשיטה של אותם צעירים בעמונה ועל גג בית הכנסת בכפר דרום, לא יעיל ב-ג-ר-ו-ש , פעולות קטנות של "אנרכיה" בסגנון האלקשי, זה סוג של מלחמת מאסף בלתי מסודרת ומאורגנת, פרץ ספורדי של מיואשים שב-LONG RUN פשוט יפסידו במלחמת המאסף הלזו או סוג של UPHILL BATTLE שבלתי ניתן לנצח בו, אלא חוץ מהישגים מקומיים ספורדיים.
מה שאני מציע מאידך, זה מהלך כולל שמתחיל במהלך של העמדת אלטרנטיבה אליטיסטית ברמת חמשת נקודות הכח בשלטון המדינה באמת- עיין מאמרי - http://hayamin.org/forum/index.php/topic,13158.0.html
לאחר שאתה משיג את זה, "המכה בפטיש" הוא אותה עליית המונים כוללת ומאורגנת על "הבסטיליה" שתיפול כמו פרי בשל לידינו, אופציה שנייה להתנהלות כוחנית היא בסגנון ה-חולצות החומות של היטלר בגרמניה הויימארית, הרבה יותר קטלני, הרבה יותר מאורגן, הרבה יותר יעיל".   
 


בס''ד

א. שלמה אבינר לא טעה אלא הוא פשע בזדון. הוא שיתף פעולה עם המגרשים ואיפשר למגרשים לבצע את זממם.

ב. אם רוב העם יתנגד לגירושים, יהיה קשה מאוד לבצע אותם. למה אהוד ברח לא ביצע התנתקות (גירוש חד צדדי) כשהוא היה ראש הממשלה? כי רוב העם היה נגדו והוא לא היה מסוגל. ולמה אהוד שמאלמרט וציפורה שפיצר (ציפי ליבני) לא ביצעו את התוכנית המוצהרת שלהם - ה"התכנסות" (עוד מילה לגירוש ונסיגה חד צדדית)? כי רוב העם היה נגדם אחרי מלחמת לבנון השנייה. רק עריק (אריק) שרון היה מסוגל לגייס תמיכת רוב העם כדי לבצע את הגירוש הנפשע. אם רוב העם מתנגד, קשה מאוד לעשות גירוש כזה.
אם תהיה התנגדות כמו בעמונה בכל ישוב שנועד להשמדה, אם זה יקרה שוב ושוב באופן המוני, רוב העם יתנגד לעימותים אלימים כאלה בין אזרחים לבין שוטרים וחיילים. אחרי עמונה, הרוב המכריע של העם התנגד לעוד גירושים והממשלה ביטלה גירושים של עוד ארבעה מאחזים שתיכננו להרוס.
מסקנה: התנגדות המונית גופנית כן יעילה למניעת גירושים ונסיגות.

מנותק m4a1

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3342
הרבנים הקדושים מצגר ואבינר מגנים את יעקב ט
« להגיב #34 ב- : נובמבר 04, 2009, 07:06:08 »
בס''ד

א. שלמה אבינר לא טעה אלא הוא פשע בזדון. הוא שיתף פעולה עם המגרשים ואיפשר למגרשים לבצע את זממם.

ב. אם רוב העם יתנגד לגירושים, יהיה קשה מאוד לבצע אותם. למה אהוד ברח לא ביצע התנתקות (גירוש חד צדדי) כשהוא היה ראש הממשלה? כי רוב העם היה נגדו והוא לא היה מסוגל. ולמה אהוד שמאלמרט וציפורה שפיצר (ציפי ליבני) לא ביצעו את התוכנית המוצהרת שלהם - ה"התכנסות" (עוד מילה לגירוש ונסיגה חד צדדית)? כי רוב העם היה נגדם אחרי מלחמת לבנון השנייה. רק עריק (אריק) שרון היה מסוגל לגייס תמיכת רוב העם כדי לבצע את הגירוש הנפשע. אם רוב העם מתנגד, קשה מאוד לעשות גירוש כזה.
אם תהיה התנגדות כמו בעמונה בכל ישוב שנועד להשמדה, אם זה יקרה שוב ושוב באופן המוני, רוב העם יתנגד לעימותים אלימים כאלה בין אזרחים לבין שוטרים וחיילים. אחרי עמונה, הרוב המכריע של העם התנגד לעוד גירושים והממשלה ביטלה גירושים של עוד ארבעה מאחזים שתיכננו להרוס.
מסקנה: התנגדות המונית גופנית כן יעילה למניעת גירושים ונסיגות.

אני חושב שבגוש קטיף הייתה ההתנגדות הכי מאסיבים, תקן אותי אם אני טועה, וכולנו יודעים איך זה נגמר.

מנותק חיים בן_פסח

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8063
הרבנים הקדושים מצגר ואבינר מגנים את יעקב ט
« להגיב #35 ב- : נובמבר 04, 2009, 07:17:09 »
אני חושב שבגוש קטיף הייתה ההתנגדות הכי מאסיבים, תקן אותי אם אני טועה, וכולנו יודעים איך זה נגמר.

בס''ד

בכלל לא. היו רק 3000 נערים נגד כל המדינה - צה''ל, המשטרה, משמר הגבול. והנערים לא התנגדו נמרצות כמו בעמונה. אז בגוש קטיף לא היה סיכוי לנצח.

אילו היו 30,000 ואילו היו מתנגדים כמו בעמונה, היינו מנצחים לדעתי.

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
הרבנים הקדושים מצגר ואבינר מגנים את יעקב ט
« להגיב #36 ב- : נובמבר 04, 2009, 10:08:24 »
אני חושב שבגוש קטיף הייתה ההתנגדות הכי מאסיבים, תקן אותי אם אני טועה, וכולנו יודעים איך זה נגמר.
בס''ד

''התנגדות'' שהונחתה ע''י מרגלי השב''כ וה''מדריכים'' שהם יש''ו שר''י מינו ! זאב חבר שר''י והמתקראים ''רבנים'' חבר מרעיו ! 

http://www.tsofar.com/ZOFAR/MASHTAP/show.asp?id=16107

                                                                   הגולה בארץ  :)
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק גור-אריה

  • "אריה ישאג מי לא ירא"
  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3034
  • לָמוּת אוֹ לִכְבּוֹש אֶת הָהָר
הרבנים הקדושים מצגר ואבינר מגנים את יעקב טייטל
« להגיב #37 ב- : נובמבר 04, 2009, 10:17:20 »
לא הייתה התנגדות בגוש קטיף.. אלא אלפי אנשים שעלו יפה לאוטובוסים במקרה הרע
ובמקרה הטוב ישבו על הרצפה וחכיו שהחיילים יקחו אותם, התנגדות לא הייתה שם
רק מחאה שהממשלה בחרה להתעלם ממנה ולמה שתתיחס?

תָּגָר- עַל כָּל מַעֲצוֹר וּמֵצָר אִם תַּעַל אוֹ תֵרֶד
בְּלַהַב הַמֶּרֶד שָׂא אֵש לְהַצִּית - אֵין דָּבָר !
כִּי שֶקֶט הוּא רֶפֶש הַפְקֵר דָּם וָנֶפֶש
לְמַעַן הַהוֹד הַנִּסְתָּר.

מנותק Bravo, Dr. Karadzic

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 413
הרבנים הקדושים מצגר ואבינר מגנים את יעקב טייטל
« להגיב #38 ב- : נובמבר 04, 2009, 13:54:02 »
The person these Rabbis condemn is still innocent until proven (if proven) guilty. It is only the primitive retarded unprofessional and unethical Israeli media which demonstrate it prematurely holds him guilty

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
הרבנים הקדושים מצגר ואבינר מגנים את יעקב ט
« להגיב #39 ב- : נובמבר 04, 2009, 15:12:31 »
בס''ד
א. שלמה אבינר לא טעה אלא הוא פשע בזדון. הוא שיתף פעולה עם המגרשים ואיפשר למגרשים לבצע את זממם.
ב. אם רוב העם יתנגד לגירושים, יהיה קשה מאוד לבצע אותם. למה אהוד ברח לא ביצע התנתקות (גירוש חד צדדי) כשהוא היה ראש הממשלה? כי רוב העם היה נגדו והוא לא היה מסוגל. ולמה אהוד שמאלמרט וציפורה שפיצר (ציפי ליבני) לא ביצעו את התוכנית המוצהרת שלהם - ה"התכנסות" (עוד מילה לגירוש ונסיגה חד צדדית)? כי רוב העם היה נגדם אחרי מלחמת לבנון השנייה. רק עריק (אריק) שרון היה מסוגל לגייס תמיכת רוב העם כדי לבצע את הגירוש הנפשע. אם רוב העם מתנגד, קשה מאוד לעשות גירוש כזה.
אם תהיה התנגדות כמו בעמונה בכל ישוב שנועד להשמדה, אם זה יקרה שוב ושוב באופן המוני, רוב העם יתנגד לעימותים אלימים כאלה בין אזרחים לבין שוטרים וחיילים. אחרי עמונה, הרוב המכריע של העם התנגד לעוד גירושים והממשלה ביטלה גירושים של עוד ארבעה מאחזים שתיכננו להרוס.
מסקנה: התנגדות המונית גופנית כן יעילה למניעת גירושים ונסיגות.
א.) שגגה וזדון בעברית, חיים, נכנסים תחת אותה קטגוריה של טעות!! בשני המקרים בין אם זה בכוונה ובין אם בשגגה זה עדיין בגדר טעות של המבצע רק ההסתכלות היא מזווית אחרת על הווייתה של טעות זו.
ב.) במילה אחת מה שאתה אומר, חיים, זה "באסטיליה"!! ואנחנו רחוקים מאוד, שנות אור מאפשרות אופרטיבית לבצע דבר בסדר גודל שכזה, על כל המשתמע מכך.
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק אשי

  • מנהל הפורום "הפצת הימין האמיתי"
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2247
הרבנים הקדושים מצגר ואבינר מגנים את יעקב טייטל
« להגיב #40 ב- : נובמבר 04, 2009, 17:47:46 »
הנה מה שמשה פייגלין כותב על הרב אבינר:

העולים להר הם "שועלים מחבלים בכרמים" אמר הרב אבינר בראיון ל ynet לקראת הכנס בהיכל שלמה. ישבתי שם והבטתי על השורות הצפופות של תלמידי החכמים. על הרב ליאור, על הרב רבינוביץ', על הרב מידן – אולי שלושים רבנים מן השורה הראשונה שאדם זה, אשר קופת שרצים בלתי נסבלת תלויה בצווארו – מכנה בתקשורת הכללית "שועלים" - ואין פוצה פה ומצפצץ. כמה עוד יסבול הציבור האמוני את נזקו של אותו האיש? כמה נשים עוד צריכות להתלונן נגדו? כמה בתי דין צריכים עוד להחרימו? כמה יהודים עוד יגורשו מבתיהם בשל התגייסותו התמידית לכל מעשה נבלה ממלכתי - והראיון המדובר הוא עוד דוגמה לכך.

http://www.mflikud.co.il/contents/maamarim/maamarim70/maamarim7009.html

מנותק jewlover and arabhater

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5996
הרבנים הקדושים מצגר ואבינר מגנים את יעקב טייטל
« להגיב #41 ב- : נובמבר 04, 2009, 21:00:34 »
בס"ד
רבותיי תזהרו במה שאתם כותבים הרב שרלו הרב אבינר ורבנים חרדים הם גדולים!
הם ראשי ישיבות שהמון יהודים עוברים דרכם אנשים גדולים שיש להם דעת תורה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וךא דעת רחוב!!!!!
לא כל אחד שקרא 15 כתבות של חדשות ושמע כמה סרטוני יכול לצאת נגד גדולים וחכמים בישראל!
אומר הנביא חבקבוק עליו השלום "צדיק באמונתו יחיה"
זה הפסוק החילוניים המציאו איש איש וכו........
למה דווקא צדיק כי אחרי שהוא נהיה צדיק יש לו דעה הוא יכול לסלול את דרכו
הכל זה דברי אלוהים חיים!
כל רב שהוא במסגרת ההלכה אז אלו דברי אלוהים חיים
דרך אגב יש עצומה של רבנים שאומרים מפורשות שאסור חלילה לדבר לשון הרע על הרב שלמה אבינר ווא תלמיד חכם ואוי לנו להחטיא את הרבים במיוחד בפורום חובה להזהר כי הרבה קוראים!
היום כולם יודעים שהרב כהנא צדק!

מנותק m4a1

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3342
הרבנים הקדושים מצגר ואבינר מגנים את יעקב טייטל
« להגיב #42 ב- : נובמבר 04, 2009, 21:44:39 »
בס"ד
רבותיי תזהרו במה שאתם כותבים הרב שרלו הרב אבינר ורבנים חרדים הם גדולים!
הם ראשי ישיבות שהמון יהודים עוברים דרכם אנשים גדולים שיש להם דעת תורה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וךא דעת רחוב!!!!!
לא כל אחד שקרא 15 כתבות של חדשות ושמע כמה סרטוני יכול לצאת נגד גדולים וחכמים בישראל!
אומר הנביא חבקבוק עליו השלום "צדיק באמונתו יחיה"
זה הפסוק החילוניים המציאו איש איש וכו........
למה דווקא צדיק כי אחרי שהוא נהיה צדיק יש לו דעה הוא יכול לסלול את דרכו
הכל זה דברי אלוהים חיים!
כל רב שהוא במסגרת ההלכה אז אלו דברי אלוהים חיים
דרך אגב יש עצומה של רבנים שאומרים מפורשות שאסור חלילה לדבר לשון הרע על הרב שלמה אבינר ווא תלמיד חכם ואוי לנו להחטיא את הרבים במיוחד בפורום חובה להזהר כי הרבה קוראים!


אין אדם מושלם כולם עושים טעויות רבנים או לא, אני לא מודע לפרטי המקרה אבל הדרך שבה אתה מדבר על רבנים, הפכת אותם למושלמים.

מנותק האלקשי

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 2820
הרבנים הקדושים מצגר ואבינר מגנים את יעקב טייטל
« להגיב #43 ב- : נובמבר 04, 2009, 21:46:53 »
אבינר? ממתי השרץ הזה נמצא "במסגרת ההלכה"?

חושבני שלא סתם בית הדין הרבני האיזורי קבע שהוא ממש לא פוסק לפי ההלכה היהודית, למשל בכל הנוגע לדיני אישות.

מנותק חיים בן_פסח

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8063
הרבנים הקדושים מצגר ואבינר מגנים את יעקב ט
« להגיב #44 ב- : נובמבר 04, 2009, 22:35:45 »
א.) שגגה וזדון בעברית, חיים, נכנסים תחת אותה קטגוריה של טעות!! בשני המקרים בין אם זה בכוונה ובין אם בשגגה זה עדיין בגדר טעות של המבצע רק ההסתכלות היא מזווית אחרת על הווייתה של טעות זו.
ב.) במילה אחת מה שאתה אומר, חיים, זה "באסטיליה"!! ואנחנו רחוקים מאוד, שנות אור מאפשרות אופרטיבית לבצע דבר בסדר גודל שכזה, על כל המשתמע מכך.


בס''ד

א. נץ, אם זדון זה גם תחת קטגוריה של טעות בעברית, אז היית אומר ערפאת "טעה" כשהוא רצח אלפי יהודים? או שהיטלר והגרמנים "טעו" כשהם רצחו שישה מיליון יהודים? לדידי שיתוף פעולה עם בוגדי הערב רב יותר מדי חמור כדי להגדיר אותו כ"טעות".

ב. לא באסטיליה ולא נעליים. לפני הגירוש מגוש קטיף, אפילו בוגדי מועצת פשע איימו לארגן התנגדות המונית כמו שאני מציע. אולם כמו תמיד הם לא קיימו. זה היה סתם בלוף. וראינו בעמונה שיש יהודים שמוכנים להתנגד ככה. וגם בכפר מימון היו עשרות אלפי יהודים טובים שלא רק היו מוכנים להתנגד אלא ציפו שזה יקרה עד שבוגדי מועצת פשע תקעו סכין בגבם.

מנותק jewlover and arabhater

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5996
הרבנים הקדושים מצגר ואבינר מגנים את יעקב טייטל
« להגיב #45 ב- : נובמבר 04, 2009, 22:55:39 »
אבינר? ממתי השרץ הזה נמצא "במסגרת ההלכה"?

חושבני שלא סתם בית הדין הרבני האיזורי קבע שהוא ממש לא פוסק לפי ההלכה היהודית, למשל בכל הנוגע לדיני אישות.
בס"ד
אתה מחטיא את הרבים עם הלשון הרע שלך!!!!!!!!!
ולשון הרע כנגד עבודה זרה גילוי עריות ושפיכות דמים ועוד על תלמידי חכמים
אמרתי לך שכבר הרבה תלמידי חכמים חתמו על נגד לבזות את הרב אבינר
היום כולם יודעים שהרב כהנא צדק!

מנותק חיים בן_פסח

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8063
הרבנים הקדושים מצגר ואבינר מגנים את יעקב טייטל
« להגיב #46 ב- : נובמבר 04, 2009, 23:01:00 »
בס"ד
רבותיי תזהרו במה שאתם כותבים הרב שרלו הרב אבינר ורבנים חרדים הם גדולים!
הם ראשי ישיבות שהמון יהודים עוברים דרכם אנשים גדולים שיש להם דעת תורה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וךא דעת רחוב!!!!!
לא כל אחד שקרא 15 כתבות של חדשות ושמע כמה סרטוני יכול לצאת נגד גדולים וחכמים בישראל!
אומר הנביא חבקבוק עליו השלום "צדיק באמונתו יחיה"
זה הפסוק החילוניים המציאו איש איש וכו........
למה דווקא צדיק כי אחרי שהוא נהיה צדיק יש לו דעה הוא יכול לסלול את דרכו
הכל זה דברי אלוהים חיים!
כל רב שהוא במסגרת ההלכה אז אלו דברי אלוהים חיים
דרך אגב יש עצומה של רבנים שאומרים מפורשות שאסור חלילה לדבר לשון הרע על הרב שלמה אבינר ווא תלמיד חכם ואוי לנו להחטיא את הרבים במיוחד בפורום חובה להזהר כי הרבה קוראים!


בס''ד

עראבהייטר, אתה יהודי יקר ואני אוהב אותך מאוד. אך ההשקפה שלך שכל "רב" צדיק וגדול לא נכונה. כמובן שיש רבנים צדיקים וגדולים. אבל גם יש אחרים שמנצלים את התואר שלהם כדי להתקדם אישית על חשבון עם ישראל ר''ל. כי גם יש לרבנים בחירה חופשית. הם לא מלאכים. אם יש "רב" שמחליט לחלל את השבת ח''ו, הוא לא רב יותר. ואם יש "רב" שמחליט לאכול אוכל טרף ח''ו, הוא לא רב יותר. ואם יש "רב" שמחליט להלשין ולהיות משת''פ של בוגדים בולשביקים, הוא לא רב יותר.

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
הרבנים הקדושים מצגר ואבינר מגנים את יעקב ט
« להגיב #47 ב- : נובמבר 04, 2009, 23:21:53 »
בס''ד
א. נץ, אם זדון זה גם תחת קטגוריה של טעות בעברית, אז היית אומר ערפאת "טעה" כשהוא רצח אלפי יהודים? או שהיטלר והגרמנים "טעו" כשהם רצחו שישה מיליון יהודים? לדידי שיתוף פעולה עם בוגדי הערב רב יותר מדי חמור כדי להגדיר אותו כ"טעות".
ב. לא באסטיליה ולא נעליים. לפני הגירוש מגוש קטיף, אפילו בוגדי מועצת פשע איימו לארגן התנגדות המונית כמו שאני מציע. אולם כמו תמיד הם לא קיימו. זה היה סתם בלוף. וראינו בעמונה שיש יהודים שמוכנים להתנגד ככה. וגם בכפר מימון היו עשרות אלפי יהודים טובים שלא רק היו מוכנים להתנגד אלא ציפו שזה יקרה עד שבוגדי מועצת פשע תקעו סכין בגבם.
א.) ההגדרה טעות היא בנדון דידן היא דרך מוטעית, דרך שגויה, גם זקן ממרא שעושה בזדון עושה "טעות".
מאידך, השוואתך לעראפת ולהיטלר, לא בדיוק בכיוון, יש מהלך זדוני שבא למנוע או להצר לדרך אדיאולוגית שאתה מתנגד לה, ויש שונאים ג'נוסיידיים כמו היטלר ועראפת שמעשיהם לא נכללים בקטגוריה של "טעות", דרכם לא מתחרה עם דרכים אחרות, איתם יש לנו ויכוח ומחלוקת (אם היא לשם שמיים, זה כבר צריך עיון גדול), דרכם של היטלר ועראפת היא אנטיתטית לקיומו של עם ישראל, לכן אי אפשר להחיל עליהם את המונח "טעות", מאידך על הרב אבינר אפשר, כשם שגם אפשר על הרב אלישיב.
ב.) במציאות של ישראל דהיום, התנגדות עממית רוחבית, פיזית למהלך שמבצעת הממשלה שעבר אישור הכנסת ובית המשפט העליון, שמביא לעימות מול מערכת הבטחון של האליטה השלטת, היא התחלת מהלך לבאסטיליה בהכרח, כל אחד עם ידע מינימלי בהסטוריה של העת החדשה יגיד לך שאני צודק.
כך שאמירתך "לא באסטיליה ולא נעליים", מחוסרת כל הבנה של המציאות וניתוח הסטורי בסיסי.
לא אמרתי שאני נגד שים לב, אני דווקא בעד, אלא שאני אומר שאנחנו לא מוכנים לשלב הזה עדיין.
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
הרבנים הקדושים מצגר ואבינר מגנים את יעקב טייטל
« להגיב #48 ב- : נובמבר 04, 2009, 23:25:56 »
בס''ד
עראבהייטר, אתה יהודי יקר ואני אוהב אותך מאוד. אך ההשקפה שלך שכל "רב" צדיק וגדול לא נכונה. כמובן שיש רבנים צדיקים וגדולים. אבל גם יש אחרים שמנצלים את התואר שלהם כדי להתקדם אישית על חשבון עם ישראל ר''ל. כי גם יש לרבנים בחירה חופשית. הם לא מלאכים. אם יש "רב" שמחליט לחלל את השבת ח''ו, הוא לא רב יותר. ואם יש "רב" שמחליט לאכול אוכל טרף ח''ו, הוא לא רב יותר. ואם יש "רב" שמחליט להלשין ולהיות משת''פ של בוגדים בולשביקים, הוא לא רב יותר.
ורב שנותן גושפנקא "הלכתית" לכניעה בפני גייסות מוחמד הוא כן רב? ורב שמפקיר את מקום קודשנו לשועלים מחצי האי ערב הוא כן רב?
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק אשי

  • מנהל הפורום "הפצת הימין האמיתי"
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2247
הרבנים הקדושים מצגר ואבינר מגנים את יעקב טייטל
« להגיב #49 ב- : נובמבר 04, 2009, 23:47:44 »
ורב שנותן גושפנקא "הלכתית" לכניעה בפני גייסות מוחמד הוא כן רב? ורב שמפקיר את מקום קודשנו לשועלים מחצי האי ערב הוא כן רב?
הרב אבינר אמר שהעולים להר הם "שועלים מחבלים בכרמים":
http://www.kehilaemunit.org/content/view/6013/13