כתב נושא: דברי תורה נוספים של הרב בנימין זאב כהנא זצוק"ל-הי"ד:ניקח את גורלנו בידינו  (נקרא 1382 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק IRON_MAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 12823
  • L.F בשטח הערבים במתח
בס"ד

בנימין זאב כהנא: ניקח את גורלנו בידנו

...חנוכה איננו חג של העבר וגם לא חג-ילדים. זהו חג שנועד להדליק בנו מחדש את הבטחון בה'. את ההבנה שכשהיהודים יוצאים למלחמת מצוה מתוך בטחון בה', הם ינצחו, גם אם הם מעטים ו"חסדי סיכוי". חנוכה הוא חג של תקופתנו. תקופה בים של ערבים קמים עלינו לכלותנו, וה' עומד לצדנו.

 

ומה קורה כאשר על ההנהגה הרשמית, ימין ושמאל, השתלט עלינו חוסר אמונה, שיתוק ופחד מהגוים שמונע מהם מלעמוד על נפשנו, ומדרדר אותנו לתבוסה? אזי הדגל הולך ונמסר לידי מיתי – המעט. לידי אלו שיהיו מוכנים להיאחז בארץ בכל מחיר ולא לוותר, שיגיע היום בו ייאמר להם: אם אתם לא מוכנים לסגת, בבקשה, תתעסקו אתם עם האויב לבדכם.

 

כי אנחנו מפחדים. אנחנו לא מאמינים. אתם טוענים שאתם אנשי אמונה? בסדר, הראו את כוחכם. אזי יגיע עת הנסיון של המעטים. והם יקומו- מעטים ככל שיהיו- ויהדפו את האויב מתוך אמונה מוחלטת בה' הנאמן לעמו ויושב לצדו.

 

לבעלי החזון כבר מתחיל להצטייר הציור של מלחמת המכבים של דורנו. במלחמה זו, בתחילה, יעמדו  רק מעטים. אלו שביטחונם המוצק בה' אלוקי ישראל, אוהב ישראל ומגינו, יהוו דוגמא ומופת לרבים הרבים שיהנרו אחריהם בסופו של דבר. כבימים ההם-בזמן הזה.חזק ונתחזק!
ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל.

ערבים לערב,סודנים לסודן,שמאלנים לאירופה!