חדשות ודיונים > דיון כללי
האם עמיר צדק?
ארץ ישראל:
--- ציטוט של: עז77 על נובמבר 30, 2006, 15:29:46 ---
--- ציטוט של: ארץ ישראל על נובמבר 30, 2006, 13:49:48 ---גם ההתנתקות היא אוסלו גם הפסקת האש היא אוסלו
כל דבר מסוג כלשהו שמקרב מדינה פלסטינאית והפסד לישראל הוא סוג של אוסלו
מסירת הגולן והקמת מדינה פלסטינאית של ממש עד שנת97( שזה מה שהיה קורא אלמלא)
נעצר, או כמו שאמרת האט
--- סוף ציטוט ---
ישראל אתה חוזר על מה שאני אמרתי בדיוק הודעה אחת לפני שלך "העגלה" זה אוסלו
--- סוף ציטוט ---
התכונונתי שלהגיד שתוכל להסתכל על כל מה שקורה כאן בארץ זה סוג של המשך לאוסלו.
אבל בפועל זה לא בדיוק ככה.
אוסלו אולי לא נמחק טוטאלית, אבל השתנה.
ונעים מאד, איתמר(ולא ישראל)
אריה י:
--- ציטוט של: בייקר על נובמבר 08, 2006, 13:26:02 ---רבין הכניס עשרות אלפי מחבלים לארץ ישראל.חימש אותם נתן להם טריטוריה,לגטימציה,כסף וסייע לאויב בזמן מלחמה:בגידה במולדת.
יש דינים שונים מבחינת ההלכה:מוסר,רודף.
כיצד עלינו להתייחס לבוגדים?וענונו מרגל האטום,מרגלים רוסים כקלינברג,בר,סייעני טרור כפחימה,אדיב?
האם מבחינה הלכתית דין בוגדים מוות?
לא מדובר רק בעמדות אלא במעשים:נהג מונית ערבי שמסיע מחבל מתאבד לפיגוע בידיעה ברורה שזהו מחבל מתאבד.
הלנת מחבל מתאבד ביפו לפני הפיגוע בדולפינריום.
--- סוף ציטוט ---
לק"י [!!!]
תראה, לא אכנס עכשיו לעומק.
אבל....
- רבין הוצא עליו, וגם אם לא היה מוצא עליו, הרמב"ם פסק בהל' רוצח ושמירת הנפש - וכפי התיאור שם, חלק על רבין הן דין 'רודף' והן 'מוסר'.
בנוסף לכך [רק רגע - דוגמא למה שכתבתי: רבין עשה הסכמים עם הפולשים [פלישתים-פלשתינאים - אין עם כזה! - ועל זה יש בדיחה.. בסוף*] הסכמים, שלדעת כולם יביאו - והביאו רצח של יהודים רבים. הן חילול שם ה'. הן מניעת קידוש שם ה'. הן עיכוב הגאולה. חילל שבת במזיד ברבים, אכל נבלות וטריפות - ועוד עשרות עבירות, שחלקן צריכין בי"ד [בית דין] וחלקן לא - כמו השניים הראשונים, שעליהם מתבססים. - והצהיר שהוא ימשיך בכל זה- משמע להמשיך במעשים שיגרמו רצח יהודים. זה דין רודף - וכן דין מוסר - בהקשרים שונים. אם הוא עשה, ואם הוא לא עשה - ומצהיר שיעשה צריכים למנוע אותו. ואם הדרך היחידה היא להרוג אותו {ואצל רבין זה הדרך היחידה, כי יש אפ' שיהיה כאן ראש-ממשלה - חולה/נכה - ......} לכן הדרך היחידה היתה הריגה, - מצווה וחובה על היחיד! להרוג אותו - והרמב"ם מוסיף: "וכל הקודם להרגו זכה".
בנוסף, יש מושג יהודי - הלכתי, שלא מחייב שום בי"ד ולא נעליים. והוא נקרא "גאולת הדם". [לא. זה לא של בדואים. הם לקחו את זה מאיתנו!] ויש לזה כמה הקשרים והשלכות, במיוחד אם זה קרוב משפחה [כאן זה לא עונה למצב] במיוחד אם זה מעשה של ראשי הציבור, בתוספת שהגויים רואים את זה, וזה מוסיף ל"שפלותן של ישראל חילול שמו" - חל חיוב הלכתי - של גאולת הדם - וגם למנוע לעתיד - על רצח שישה עשר יהודי אלטלנה! כמה תועלת הם יכלו להביא ליהודים - כמה רע הוא עשה בזה! ויותר מזה! כשהוא היה שגריר בוושינגטון, במסיבת עיתונאים, הוא נשאל מה האירוע שהוא הכי זוכר והכי יתפאר בו וכו'... אז הוא ענה, "אלטלנה. - איך שירינו בהם.... דפקנו אותם בגב כשהם שוחים אל החוף"... [והמקור לכך, הוא איזה עיתונאי - שמשה פייגלין [שאגב אני לא מסכים איתו בכל האחוזים] דיבר איתו - והביא לו מקורות לכך - בצורה אישית!!]
כך שלמעשה עצמו.
היה היתר תורני. היה חיוב הלכתי. - אם זה עזר? אני בספק. באמת שבספק. כי אנחנו, לא היינו מספיק עם שכל, כמו עם שלמה בן יוסף הי"ד - ראשון הנתלים על קידוש ה'! - שהוא שבר את ההבלגה, - ובאו אחריו. -אני לא רואה שבאים אחריו. כך שהוא היה שליח ציבור. הוא צדיק וקדוש! וצריכים להיאבק ולהתפלל לשחרורו המלא - הוא פעל כאן - נטו למען הצלת כלל עמ"י! אגב, הנה קישור לאתר של המשפחה http://www.yigalamir.co.il - ואל תכנסו לcom או דברים דומים - זה של ברי חשיש וכו'.. שאומר שהיו מעורבים כל מיני חייזרים ברצח... - אני מודה שיש משהו מוזר ברצח. אולי היו שותפים. אולי הוא אפי' לא רצח - א"כ אני אומר שכן. וכל הכבוד! - אבל גם אם לא - הוא יושב באשמה כזאת - ועל זאת - גאוותנו! יהודי קדוש! לא לשכוח להתפלל לשחררו המהיר, ושל כל אסירי ציון, בין שבציון בין ש-לאו, וגם על הנעדרים. שיחזרו אלינו - יגאל בן גאולה עמיר. [אגב: יגאל עמיר - תורידו יוד' בהתחלה ריש' בסוף - גאל עמי - גאל את עמ"י! ממי? מי' ר' - יצחק רבין שרי"י - יש הלכה - שכל פעם שמזכירים שם רשע, צריכים לקלל אותו! בין חי בין מת - והפוך אצל צדיק!
ולציבור הממלכתי שרוקד "מה יפית" לכוחות הסמאל - בושה וחרפה - כי אתם מפרים את ציווי ההלכתי מעשי של היהדות בעת הזאת! כפי שכתב לנו את זה בביאור הכי גדול שיכול להיות - תלמיד הגאון מווילנא מפי דברי קודשו:
(מהספר הקדוש, "קול התור", שיטת הגר"א וגילוייו על תקופת האתחלתא דגאולה, פרק ב, חלק ב)
וכך הגר"א בספר "קול התור" פרק שני חלק ב אות ב: "התפקיד הכללי של שני המשיחין, משיח בן יוסף ומשיח בן דוד יחד בכל הדורות, הוא הגנה ומלחמה נגד שלושת ראשי הקליפות: עשו, ישמעאל וערב רב. תפקידו המיוחד של משיח בן יוסף נגד עשו קליפת השמאל, ותפקידו המיוחד של משיח בן דוד נגד ישמעאל קליפת הימין, ושניהם יחדיו נגד עשו וישמעאל שהם שור וחמור דטומאה. ההזדווגות של עשו וישמעאל הוא ע"י ארמילוס שר הערב רב ויכולה להחריב את ישראל ואת כל העולם ר"ל. עיקר השאיפה של הערב רב הוא לזווג את עשו וישמעאל ולהפריד בין שני המשיחין וכאן ובזה עיקר עבודתנו ומלחמתנו אנו לשבר ולמגר את כוח הערב רב , קליפת ארמילוס הרשע, מישראל. הערב רב הוא שונאינו הכי גדול, הוא המפריד בין שני המשיחין, קליפת הערב רב פועלת רק בדרך של אחיזת עיניים ובעקיפין לכן המלחמה בערב רב היא המלחמה הכי קשה ומרה ועלינו להתגבר בכל שארית כוחינו במלחמה זו. וכל מי שאינו עוסק בפועל במלחמה נגד הערב רב נעשה ממילא שותף לקליפת הערב רב ויהיה מי שיהיה מוטב לו שלא נברא ".
רואים - מכאן, שהם מנסים לזווג את ישמעאל - ועשו. (עשו - זה אדום - זה ארה"ב ואירופה. ישמעאל - ערבים) השלטונות כאן לא מנסים לעשות את זה? - הם כן! הם רוצים לעשות שלום בין העולם.. - הם מנסים לזווג ביניהם.. - והם הערב-רב!!
(וזה אחד הדברים הגרועים הרי אנחנו מצווים "הן עם לבדד ישכון - ובגוים לא יתחשב!")
"שולחן ערוך יורה דעה סימן שמה סעיף ה
הפורשים מדרכי צבור, והם האנשים שפרקו עול המצות מעל צוארם, ואין נכללים בכלל ישראל בעשייתם, ובכבוד המועדות וישיבת בתי כנסיות ובתי מדרשות, אלא הרי הם כבני חורין לעצמן כשאר האומות, וכן המומרים והמוסרים, כל אלו אין אוננים ואין מתאבלים עליהם, אלא אחיהם ושאר קרוביהם לובשים לבנים ומתעטפים לבנים ואוכלים ושותים ושמחים."
שיר שכתבו עליו:
הוא נולד כדי להיות מנהיג גדול של מדינה,
הוא היה חייל אמיץ גיבור בתוך ההגנה,
הוא ברח משדות הקרב והתחמק ממלחמה,
הוא הלך לעזאזל!!! ימ"ש.
למדינה החדשה את כל כולו מסר,
הוא ירה באלטלנה ורצח שישה עשר,
והוא קיבל צל"ש במקום להיות במאסר,
הוא הלך לעזאזל!!! ימ"ש.
בשנת שישים וארבע הוא נהיה הרמטכ"ל,
אך לפני המלךחמה הוא התמוטט איזה מזל,
ההתמוטטות של הבוגד היתה לנו מזל,
הוא הלך לעזאזל!!! ימ"ש.
אחרי זה הוא נשלח בתור שגריר לוושינגטון ,
ובחשאיות נכנס לבנק לפתוח עוד חשבון,
הוא הצטער שהתברר סולק מן השילטון,
הוא הלך לעזאזל!!! ימ"ש.
תמיד ניסה להסתיר את נטיותיו המיניות,
אך למרות כל מאמציו היו כמה התפרצויות,
לא פלא שבחר לו פרטנר שלא אוהב בנות,
הוא הלך לעזאזל!!! ימ"ש.
הוא הבטיח שהוא ישמור על ישראל אך הוא שיקר,
ובגלל המדיניות שלו הטרור התגבר,
הוא הגיב עם בקבוק וויסקי וישב להשתכר,
הוא הלך לעזעזל!!! ימ"ש.
עם חבריו המחבלים הלך להתפייס,
כשהפגינו נגדו אז היה ממש ממש כועס,
הכי זעם כאשר צולם לבוש מדי s.s.
הוא הלך לעזאזל!!! ימ"ש.
ולבסוף נפל קורבן לקנוניה של השב"כ,
שמחצו אותו למוות כמו שעושים לכל חרק (קחחחטט),
היה ראשון אי פעם ליפול קורבן לכדור סרק,
הוא הלך לעזאזל!!! ימ"ש.
חיכה לו תימני קטן שהתחיל להתלהב,
עם חיוך על השפתיים אהבת העם בלב,
כשהוא ירה בנשק הפרופלור הסתובב,
ודחף אותו לעזאזל!!! ימ"ש.
אז הוא הגיע למקום שבו הכל בוער,
התפטרנו מאותו בוגד רוצח ומוסר,
זרקו אותו לקבר באימרת שלום חבר,
הוא הלך לעזאזל!!! ימ"ש.
משום שהיה בוגד ביקש חבר לתא תחתון,
אז הזמינו לו עוד חברים מתוך בוגדי ציון,
ועד היום הוא מחכה ל***** ****,
שישלחו אותו לגיהנום בעז"ה!!!!!
*הבדיחה היא:
שגריר ישראל ויאסר עראפת יושבים ודנים בנסיון להשיג הסדר למצב באיזורנו. השגריר הישראלי מבקש, אם יורשה לו, לפתוח בסיפור קטן, ואומר:
"כשמשה הלך במדבר 40 שנה עם בני ישראל, העם היה צמא, ומשה פנה אל אלוהים וביקש ממנו מים. הפלא ופלא, תוך שניות הופיע לפניהם אגם מים. כל העם הרווה את צמאונו ושתה ממי האגם, ואחר כך נכנסו גם כולם לרחוץ בו ולהתרענן. גם משה עשה כך, אך למזלו הרע, כשיצא מן המים, גילה כי בגדיו נעלמו. 'מה זה, איפה הבגדים שלי?' קרא משה, והעם ענה לו: ' הם אינם, הפלשתינאים גנבו אותם!'
בשלב הזה קם יאסר ערפאת, ובטון מלגלג קרא לעבר השגריר: "יא סלאם! בכל מאשימים את הפלשתינאים, הא?! לידיעתכם, לא היו בכלל פלשתינאים אז במקום הזה!!"
זה בדיוק הרגע לו חיכה השגריר. בנימה של עו"ד שסיים בזה הרגע לשטוח את טענותיו, אמר: "תודה רבה לך! עכשיו, אנחנו יכולים להמשיך את הדיון מנקודה זאת והלאה..."
אם שכחתי משהו, תעירו לי - אשתדל להוסיף :)
בהצלחה לכל בית ישראל
דוקא_כך:
--- ציטוט ---אגב: יגאל עמיר - תורידו יוד' בהתחלה ריש' בסוף - גאל עמי - גאל את עמ"י! ממי? מי' ר' - יצחק רבין שרי"י - יש הלכה - שכל פעם שמזכירים שם רשע, צריכים לקלל אותו! בין חי בין מת - והפוך אצל צדיק!
--- סוף ציטוט ---
איזה יופי! אין לי מלים לתאר... :o
אריה, כמעט כל הודעה שלך שייכת לפורום "שולחן ערוך". אני מתכוון בקרוב (בע"ה) לרכז את כל הפנינים והמרגליות ולהעתיקם לאותו פורום.
אריה י:
לק"י [!!!]
אם לא ראית, סתכל בפורום של המשפחה - הם הוציאו סטיקרים. העניין הוא, שלא כולם - מבינים את המסתתר תחת ההדגשות והצבעים...
עם הדעה שלי אתה מסכים בעניין?
אריה י:
לק"י [!!!]
ועוד הערה; אחד הדברים שהסמאל צריך להתנחם בו, זה שיגאל אכן, גאל את רבין שר"י! "מיתתן של צדיקים הנאה להם והנאה לעולם. של צדיקים, הנאה להם ורע לעולם".(סנהדרין ע"א, ע"ב)
רשעים - טוב להם. עצם המיתה שלהם, מכפרת להם על הרבה מהעוונות.
לעולם - כי, יהיה יותר טוב כאן - ולא יהיו את הצרות של הצורר.
צדיקים - הם מגיעים לעולם שכולו טוב - עשו את שליחותם.
רע לנו - שהצדיק הלך מאיתנו ומה שישפיע משם, מליץ יושר, עדיין יהיה פחות ממה שיוכל לעזור לנו כאן להתמודד עם המצב. - ואנחנו רואים את זה בחוש!
כך שזה היה לטובתו - אז שיפסיקו ליילל....
רבי יצחק פתח: (משלי י) זכר צדיק לברכה ושם רשעים ירקב.
זאת הלכה!
אמר רבי יצחק: כל מי שהוא מזכיר את הצדיק ואינו מברכו, עובר בעשה.
מה טעמיה?
זכר צדיק לברכה.
וכל מי שהוא מזכיר את הרשע ואינו מקללו, עובר בעשה.
מה טעמיה?
ושם רשעים ירקב.
מי שרוצה להרחיב:
http://www.daat.ac.il/daat/tanach/raba1/49.html
תפריט
[0] אינדקס הודעות
[#] עמוד הבא
[*] עמוד הקודם
עבור לתצוגת גירסה מלאה