כתב נושא: המחבל <המפגין כלשון השמאל הקיצוני> שנהרג בבנעלין ריגל לטובת חיזבאללה  (נקרא 1207 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק שמע ישראל

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 624
  • לֹא-יָמוּשׁ סֵפֶר הַתּוֹרָה הַזֶּה מִפִּיךָ
    • אתר לקירוב יהודים לתורת ה'
בס"ד

המחבל הערבי מוסלמי שנהרג ביום שישי בבנעלין, ריצה בעבר חודשי מאסר בישראל לאחר שצילם את נמל התעופה בן גוריון עבור חיזבאללה

המחבל הערבי מוסלמי שנהרג <תודה לאל!> ביום שישי האחרון במהלך הפגנה אלימה בבנעלין, ריצה בעבר חודשי מאסר בישראל לאחר שצילם את נמל התעופה בן גוריון עבור חיזבאללה. במערכת הביטחון מייחסים לו גם בשיתוף פעולה עם חמאס.
 
לפני למעלה מחודש נהרג מחבל ערבי מוסלמי לאחר שהתפרע בהפגנה בכפר בילעין שממערב לרמאללה. מצה"ל נמסר כי הוא מת מפגיעת מטול גז ולא מאש חיה - בניגוד לדיווחי האויב הערבי המוסלמי.
המחבל הערבי מוסלמי הגיע להפגין נגד המשך בניית גדר ההפרדה נפצע קשה לאחר שנפגע ממטול של גז מדמיע שנורה ע"י צה"ל. הוא פונה לבית חולים ברמאללה ושם, טוענים הערבים המוסלמים, הוא מת מפצעיו. מאות פעילי שמאל קיצוני פנאטים ומחבלים ערבים הפגינו במקום תוך שהם מיידים אבנים נגד כוחות הביטחון.

הפורום המשפטי למען א"י פנה בעבר לשר הפנים, אלי ישי, בתביעה לעשות שימוש בסמכותו לפי חוק הכניסה לישראל, תשי"ב-1952, ולא להתיר את כניסתם של הפעילים האנרכיסטיים ארצה ולהרחיק מן הארץ את הפעילים האנרכיסטיים השוהים בה.

עו"ד יצחק בם ב"כ הפורום כתב לשר כי פעילותם הפרובוקטיבית של הפעילים האנרכיסטיים פוגעת בשלומו ובביטחונו של הציבור בישראל, מסכנת את תדמיתה של המדינה בעולם ומסייעת לכוחות הפועלים נגדה.

"חוק הכניסה לישראל מעניק לשר הפנים שיקול דעת רחב בשאלה מי יכנס ומי לא. כמו כן, בתוקף סמכותך כשר הפנים, וכדי לייעל את השימוש בכוחות ובסמכויות הניתנים לך לפי חוק הכניסה לישראל, אבקשך לעגן בהנחיות נהלים מסודרים למניעת כניסה של הפעילים האנרכיסטיים המבקשים להיכנס ארצה, ולהרחקה של אלה שהצליחו להיכנס אל המדינה. מדיניות זאת עשויה להפחית את החשש לפגיעה בשלום הציבור הנשקף מפעילות של אותם אנרכיסטיים ואת הנזק הביטחוני וההסברתי הנגרם עקב פעילותם".
אנחנו חייבים לקרב יהודים לה' תפיצו את הלינקים הבאים !
מרכ הישועות - http://rabanim.net/index-tfilot.asp
לכל שאלה תשובה ! - http://www.shofar.net/site/faq.htm
שמירת ברית קודש ! - http://emet.org.il/brit/index6.htm
הצופן התנכ"י - http://www.hidabroot.org/MediaDetail.asp?MediaID=890