כתב נושא: התגשמות הנבואות  (נקרא 1540 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק jewlover and arabhater

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5996
התגשמות הנבואות
« ב- : יוני 04, 2009, 00:01:19 »

בס"ד

http://www.hidabroot.org/ARDetail.asp?BlogID=7809
התגשמות הנבואות 
שפע הראיות המוכיחות שכל דברי התוכחה בהקשר לגלות התגשמו עד תומם, שבות ומחזקות בנו את ההכרה הנעלה: שנזכה לימות המשיח 
11/09/07   
 
עדיין לא התגשמו כל הנבואות שנמסרו לנו על ידי הנביאים. בתקופתנו נותר עדיין החלק האחרון והחשוב, הכולל את הנבואות על תקופת הגאולה השלמה, עצמה, תקופה שעליה התבטא גם בלעם: ''אראנו ולא עתה, אשורנו ולא קרוב, דרך כוכב מיעקב, וקם שבט מישראל...

פרסומת 
 
 
   
 
וישראל עושה חיל'' (במדבר כד, יז). עדיין לא זכינו שיתקיים לנגד עינינו חזון אחרית הימים: ''נכון יהיה הר בית ה' בראש ההרים, ונישא הוא מגבעות, ונהרו אליו כל הגויים...'' (ישעיהו ב, ב).
 
אולם על פי דברי הנבואה שהתקיימו עד כה, בהתאם לתכנון המוקדם שנמסר בתנ''ך, חייבים אנו להסיק מספר מסקנות מעניינות: התגשמותן של נבואות על אודות תופעות מפליאות בהיסטוריה, שאיש לא היה מסוגל לחזותן, ולמרות זאת תוארו מראש על ידי הנביאים בשליחות הבורא, שר ההיסטוריה, מאמתת את העיקרון המקודש, שהוא העיקר הראשון בשלושה עשר עיקרי האמונה: ''שהבורא יתברך שמו, בורא ומנהיג לכל הברואים, והוא לבדו עשה, עושה ויעשה לכל המעשים''.
 
מי שמנהיג את הבריאה מסוגל גם לצפות מה יתרחש מראש. זאת ועוד, הודעות אלו שנמסרו על ידי הנביאים, מאמתות בקרבנו את האמונה: ''שהבורא, יתברך שמו, מנבא את בני האדם, וכל דברי הנביאים אמת'' - הנביאים הם שליחיו של ה' והם מציבים בפנינו סודות שנמסרו להם על ידי ה', כדי שהם יעבירו אותם אלינו.
 
שפע הראיות המוכיחות שכל דברי התוכחה בהקשר לגלות התגשמו עד תומם, שבות ומחזקות בנו את ההכרה הנעלה: שנזכה לימות המשיח, כפי שאנו אומרים בשלושה עשר העיקרים: ''אני מאמין בביאת המשיח, ואף על פי שיתמהמה, עם כל זאת אחכה לו'' . 
היום כולם יודעים שהרב כהנא צדק!