כתב נושא: צפון קוריאה ביצעה ניסוי גרעיני  (נקרא 930 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק שמע ישראל

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 624
  • לֹא-יָמוּשׁ סֵפֶר הַתּוֹרָה הַזֶּה מִפִּיךָ
    • אתר לקירוב יהודים לתורת ה'
צפון קוריאה ביצעה ניסוי גרעיני
« ב- : מאי 26, 2009, 09:55:00 »
בס"ד

תיקדבקה: צפון קוריאה ביצעה ביום ב' 25.5 בבוקר, ניסוי גרעיני. אין עדיין פרטים כיצד הניסוי בוצע, ומה הוא המתקן הגרעיני שפוצץ בניסוי. דרום קוריאה דיווחה כי הפיצוץ הגרעיני גרם לרעידת אדמה בדרגה של 4.7 בסולם ריכטר <הרב אמנון יצחק שליט"א אמר אתמול בהצראה שיש אומרים שזה היה מעל 5 בסולם ריכטר> נשיא דרום קוריאה כינס את ממשלת סיאול לישיבת חירום. ממשלת יפן הודיעה כמה פעמים בעבר כי אם יבוצע ניסוי כזה טוקיו תגיב.

מלבד עליית המתיחות הצבאית באסיה, בין ארצות הברית, יפן, דרום קוריאה וסין, אין ספק כי המדובר במבחן המדיני-הצבאי הגדול הראשון אשר עומד בפני הנשיא באראק אובמה. תגובתו של ממשל אובמה לניסוי תבחן בכל בירות העולם, ובייחוד בבייג'ין, במוסקבה, וטהרן.

המקורות הצבאיים והאיראנים של תיקדבקה מציינים כי הקשרים הגרעיניים בין פיונגיאנג וטהרן, הם הרבה יותר הדוקים מאשר הם נראים כלפי חוץ. לדוגמא: את עיקר הטכנולוגיה שאפשרה לאיראן לשגר ביום ד' 20.5 את הטיל סאג'יל 2 Sejil, ובייחוד את מערכת ההנחיה שאפשרה לטיל לפגוע בדייקנות במטרה סיפקו לאיראנים הצפון קוריאנים. כמו כן כבר דווח כמה פעמים בעבר, כי מדענים וטכנאים איראנים השתתפו בניסוי טילים ושימוש במערכות גרעיניות שנערכו בשנים האחרונות בצפון קוריאה. לכן לא תהייה זו הפתעה גדולה, באם במשך השנה או השנתיים הבאות טהרן תלך בעקבות פיונגיאנג ותבצע אף היא ניסוי גרעיני משלה.
אנחנו חייבים לקרב יהודים לה' תפיצו את הלינקים הבאים !
מרכ הישועות - http://rabanim.net/index-tfilot.asp
לכל שאלה תשובה ! - http://www.shofar.net/site/faq.htm
שמירת ברית קודש ! - http://emet.org.il/brit/index6.htm
הצופן התנכ"י - http://www.hidabroot.org/MediaDetail.asp?MediaID=890