מגילת העצמאות דיברה על שיוויון זכויות ליהודים ולערבים.הבעיה היא הגדרת היהדות ומה קורה למי שלא מכיר במדינת ישראל כמדינה יהודית.
למעשה אתה צודק במה שאמרת וזה מובן מאליו.דבר נוסף היא שאין לנו חוקה ומגילת העצמאות איננה חוקה אלא כלי לפרשנות משפטית.
ברגע שבג"ץ מפרש את החוק ברוח ליברלית הוא מתעלם מהגדרת מדינת ישראל כמדינה יהודית ונותן דגש לקטע אחר במגילה בנוגע לשיוויון.
יש גם אזרחים ערבים שהם כבר אזרחים וגם אם שללת אזרחות אז מעמדם גר תושב ולא גירוש.לכן זה לא פשוט כמו שאמרת למרות שאתה צודק הבעיה היא המימוש.
בנוסף אם גרשת לפי החוק הקיים עליך לפצות כמו שלהבדיל פוצו מתנחלים על אובדן בית,רכוש ופרנסה.כי יש חוקים בינלאומיים.
מי שכתב כאן שאפשר להכנס ולגרש או להרוג ככה סתם גישתו ילדותית ולא מציאותית.
הרב כהנא זצ"ל בכבודו ובעצמו כתב מכתב לחברי הכנסת הערבים והציע להם פיצוי כספי לעזוב את הארץ.והנה נכנס לך גולש לכאן ואומר שהוא לא רוצה לפצות.נו אז למה הרב כהנא הציע פיצוי?מאהבת ערבים?בודאי שלא!מטיפשות חלילה!בודאי שלא!
גם יהושע בן נון פנה לתושבי הארץ בהתחלה בהצעה ולא נכנס והרג סתם.
יש סיבה לכך שהרב כהנא פעל ונהג בדרך מסוימת ולא קרא להרוג את כל הערבים או לגרשם סתם.הוא הסתמך על ההלכה,היה גם עורך דין והכיר את החוק.
כי הנושא בעייתי או שעושים חילופי אוכלוסין,טרנספר בהסכמה אבל גירוש מנוגד לחוק הבינלאומי.