כתב נושא: שאלות לחיים בן פסח.  (נקרא 786 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק jewlover and arabhater

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5996
שאלות לחיים בן פסח.
« ב- : ינואר 17, 2009, 19:13:17 »
בס"ד
חיים אתה צודק בזה שאמרת שצריך להעיף את אלופי צה"ל השמאלנים כי באמת כמו שאנחנו רואים הם מורידים את הרוח הלאומית והדתית מנחילים ונותנים להם תחושות לא נכונות כמו עשו שמה שקובע זה ידי ברזל וטנקים מרכבה
אבל כתוב גם שאין להשען על ניסים וזה ברור שהם מקצוענים אז 1.איך זה מסתדר ביחד ?2.את מי נביא במקומם?הקב"ה שולט על העולם אבל אתה חושב שזה על פי ההלכה...?
3.צפיתי בסרטון
http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=2325625
ואתה אמרת שם שכשארה"ב עושה את הרע לישראל אז קורה לה רע מה שללא ספק נכון רק אמרת שם  שארה"ב התעסקה עם עיראק ולא עם ישראל אז לפי נבואות אחרית הימים דווקא ארה"ב שהיא אדום והאומה הראשית של אדום היא אמורה הייתה להחריב את בבל שהיא עיראק וכתוב בנבואות שהם עשו נחת לקב"ה שהחריבו את בבל לשעבר כי כאמור בבל החריבה את הבית הראשון וזאת הנקמה שלהם אחרי  מה שעשו לבית הראשון אז בזה דווקא ארה"ב לא טעתה כשהתעסקה אבל דווקא  בדברים אחרים וכשהייתה שותפה לכל הנסיגות הישראליות אחרי בחלקן לחצה על ישראל אז על זה כן נענשה ארה"ב
אה וזה דווקא לא בדיוק שאלה חחחחחחחחחחחחחחחח...... O0
« עריכה אחרונה: ינואר 17, 2009, 19:14:01 על ידי arabhater »
היום כולם יודעים שהרב כהנא צדק!

מנותק חיים בן_פסח

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8063
שאלות לחיים בן פסח.
« להגיב #1 ב- : ינואר 18, 2009, 06:05:37 »
בס''ד

יש לא מעט קצינים וחיילים מצויינים בצה''ל שאין להם סיכוי לקבל דרגה של אלוף או אפילו הרבה פחות מאלוף. אין להם סיכוי כי הם דתיים או ימניים או לאומיים או שהם סתם לא חלק מהמועדון של הערב רב השמאלני.

כעת מקדמים קצינים אם יש להם את הערכים המקולקלים של הערב רב - כלומר שהם דואגים על חיי ערבים מוסלמים נאצים יש''ו שר''י, והם לא דואגים כראוי על חיילינו ואזרחינו.

אנו נעשה את ההפך ממה שעושים כיום: אנו נקדם אך ורק חיילים וקצינים שיש להם ערכים יהודים - כמו אהבת ישראל אמיתית, נאמנות לעם ישראל ולארץ ישראל, ושנאה כן שנאה כלפי כל מי שמעיז לרצות להרע לאחינו היהודים.

יש כבר חיילים וקצינים מוכשרים מאוד עם ערכים יהודים והם חייבים להיות אלופי צה''ל.