כתב נושא: הקמפיין הסמוי של הבחירות החל למעשה בקמפיין של הימין-המזוייף !  (נקרא 1087 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
בס''ד

ההטעיות שנמכרות לתודעתכם באמצעות השקרים =''סקרים'' שאינם אלא אמצעי שמופעל על-ידי בעלי ההון שגלוי וידוע לכולכם מי מחזיק בו ( שלטון הרשע השמאלני הציוני-ממלכתי בולשביקי שר''י ,וסוכניו אנשי הימין-המזוייף שר''י , הם שמחזיקים בהון הגזול שנגזל על-ידם על-חשבון דם אחינו השפוך הי''ד שרצחו הם ושליחיהם , ו/או ששיתפו-פעולה עם הרוצחים בסתר ו/או בגלוי )  , השיטה לייאש את הבוחרים באמצעות האמירה '' לא תעברו את אחוז-החסימה '' כבר ידועה לכולנו !! יהודי אמוני ימני-אמיתי איננו שומע לשקרים=(סקרים) של אותו שלטון עוולה מתועב ומשוקץ ושלוחיו במישרין ו/או בעקיפין !! זיכרו !! לכל שקר=סקר יש מחיר (אין חברת-שקרים =סקרים, העובדת בחינם!!) וידוע לכולכם מי מסוגל לשלם את המחיר הגבוה ביותר בכדי להוליך אתכם שולל ולייאש אתכם ולשבור את רוחכם ח''ו !! אנו לא מתייחסים לשום שקר-סקר !! כל יהודי אמוני ימני אמיתי שמכיר את הפרצוף של ביבי-נחשייהו וחבריו יודע היטב שמשה פייגלין הי''ו למרות כוונותיו הטובות מאד, איננו אלא אמצעי בידי ביבי נחשייהו לגרוף מצביעים מהצד של הימין האמוני היהודי האמיתי שהמפלגה היחידה המייצגת אותו היא '' חזית יהודית לאומית '' שבראשה עומד היהודי היקר ר' ברוך מרזל הי''ו , וכן איתמר בן-גביר הי''ו !! זיכרו !! הם היחידים שמתמודדים על כיבוש שלטון הרשע והעוולה שבני-בריתו הם בני האוייב הערבי הנאצי יש''ו כפי שראינו מי עמד בפרץ בפוגרום של הריסת ביתם של אחינו היהודים היקרים הגיבורים נעם פדרמן ומשפחתו הי''ו  ומשפחת ת'ור  הי''ו ברמת-ממרא שבחברון עיר-האבות תובב''א, וכן בפוגרום הנורא ב ''בית-השלו-ם'' שבו הוכו קשות אחינו שאושפזו '' במצב קשה ''    שאת תוצאותיו האמיתיות לא תיעדה התשקורת מכיוון שבעליה הם הם מנהלי שלטון העוולה הנלוז והנתעב שר''י !! ועוד אין-ספור דוגמאות על מסירות-הנפש האדירה של פעילי התנועה הקדושה '' חזית יהודית לאומית '' ומשפחותיהם , וזאת בעטיין של מעשי נבלה אכזריים של קלגסי שלטון המינות והעוולה כורתי ברית-הדמים עם האוייב הערבי הנאצי יש''ו ומשסיו באחינו כעדת זאבים בעדרי הצאן שהופקדו בידיהם הרצחניות והגזלניות שמורות על בעליהן שהם ממשיכיו של הצורר הנאצי יש''ו !! ראו את הכתבות שאינן אלא הפניות לאתרים של שלטון העוולה ועיתוניו ,וזאת למען הוכיח לכם את העובדה שאנו לא מעוותים שום דבר לצד שלנו , אלא מראים לכם את האמ-ת ששלטון העוולה מעוות לכם במרמה ובשיטתיות העובדת על תודעתכם , >:( :'( והרי לפניכם הכתבות שאותן תוכלו לראות באתר '' חזית יהודית לאומית '' כפי שתראו באתר בקישור הבא :

http://www.hazit.co.il/

 זיכרו !! ברגע האמ-ת כולנו בע''ה וישועתו בוחרים ב ''חזית יהודית לאומית '' ובכך מקדשים שם-שמי-ם בכך שאנו משתתפים במאבק על שלומו של הדם היהודי בכל חלקי ארץ-הקודש תובב''א (עידוד הגירת האוייב הערבי הנאצי יש''ו מכלל חלקי ארץ-הקודש תובב''א , ועונש מוות לרוצחים מקרב האוייב הערבי הנאצי יש''ו ) , וכן על שלמותה של ארץ-הקודש  השלמה תובב''א  עם שלטון יהודי אמוני ימני-אמיתי עליה'ה עד בוא גואל-צדק בבאכי''ר !!!!מוות לאוייב הערבי הנאצי יש''ו !!! כולנו בוחרים ב '' חזית יהודית לאומית '' בראשותו של היהודי היקר הגיבור ר' ברוך מרזל הי''ו !!


                                                                                                 הגולה בארץ  :)
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק David_27

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 144

« עריכה אחרונה: דצמבר 10, 2008, 02:04:08 על ידי הגולה בארץ »
I would rather be a winner,then a loser,and i would rather have the entire world hate the state of Israel ,which is a winner, then love the state of Israel ,which is dead