עמלק ואויבי ישראל > איך עונים לתעמולה הערבית והשמאלנית

שלום לכולם. מה אתם אומרים על זה ?

<< < (3/8) > >>

דוקא_כך:

--- ציטוט של: carmit3levi על דצמבר 01, 2008, 19:24:11 ---דעתי
ערב רב וערבים אולי זה מאותו שורש של מילה
אבל אתה יודע איזה הקפדות עושים בכשרות למשל?
המקור היה "לא תאכל גדי בחלב אימו"
היום אפילו עוף וחלב אסור לאכול וזה עד כדי כך הוסיפו פן יתבלבלו ובשר של דג כן... הוסיפו מתוך  הכוונה הטובה להקפיד...
יש כאלה שדווקא החוקים המיותרים האלה מחלישים אותם ומקשים עליהם
בגלל זה משה אמר לא להוסיף ולגרוע
אז יש גם את המשפט מהרחוב שמכוונות טובות מגיעים לגהינום.
לא יודעת
מספיק שאחד מהערב רב האלה הוא מצאצאי יעקוב שאוסלם
ואתה אומר עליו ערב רב בעיניך...

זה נחשב לשמועת שוא...
זה גם סוג של חטא
נשיאת שמועת שוא זה חטא
לא תישא שמע שוא ואל תשית ידך עם רשע להיות עד חמס.

מי הם?
אני לא מכירה אותם!

הם ישמעאלים?
איך יודעים?

היום יהודים לא יודעים לאיזה שבטים הם שייכים ולאיזה נחלות צריכה להיות המחוייבות שלהם.

אני מאמינה שהם לא ישמעאלים
אני מאמינה שהם אדומים
שעליהם נאמר שאסור לשנוא אותם
יודע למה?

כי סימן הזיהוי שלהם הוא הברכה שנתן יצחק לעשו
הִנֵּה מִשְׁמַנֵּי הָאָרֶץ, יִהְיֶה מוֹשָׁבֶךָ, וּמִטַּל הַשָּׁמַיִם, מֵעָל.   
וְעַל-חַרְבְּךָ תִחְיֶה, וְאֶת-אָחִיךָ תַּעֲבֹד;
וְהָיָה כַּאֲשֶׁר תָּרִיד, וּפָרַקְתָּ עֻלּוֹ מֵעַל צַוָּארֶךָ.

שמני הארץ הם אלה עם הזיתים...
הם לא ישמעלים
הם בני אדום
לדעתי

בקשר למה שאתה אומר
"והורשתם את כל יושבי הארץ מפניכם",
יש לך טעות בהבנה...
חלק מהדברים שנאמרו נאמרו לדור ההוא... הם לא רלבנטים לדור הזה הם מצוות
מצוות זה דברים וצוים שנכונים רק לאותה תקופה.
מדובר על דברים שנאמרו לבני דור מצרים שהיו אמורים להיות לפני מלחמה
לפני כיבוש הארץ מהכנענים
יש כאן טעות
מאז הכיבוש מהכנענים עליהם יש מצוות מלחמת חורמה
אסור אפילו להתחתן איתם
ולכן ניתנו חוקים למלחמה שהיא לא מלחמת חורמה
שאפילו מותר להתחתן עם אשה בשבי מהאוייבים ובלבד שאינה בעולת בעל.

אם תקרא את הפסוקים האלה תראה שהסיפור המדובר הוא על דור מצרים
היו להם מצוות שחלקם הם תורות לדורות וחלקם מצוות שהם צו השעה!

ואתה יודע מה הם עשו עם צו השעה בפרשת המרגלים?
בגלל זה הם 40 שנה היו במדבר שהם הוציאו דיבת הארץ רעה
על ארץ שבעצם הייתה ארץ טובה
ועשו רושם כאילו ה' רוצה לתת לנו ארץ גרועה ועדיף לחזור למצרים.

--- סוף ציטוט ---
בס"ד

דעותייך זהות לדעות המינים והכופרים הקראים שמתעלמים מההלכה ומפרשים את התורה כראות עיניהם.  עלייך להבין שחלק אינטגרלי מהיהדות הוא אמונה בכך שמשה קבל מהקב"ה תורה שבכתב ותורה שבעל-פה (הלכה), ואמונה זו החלה מרגע מעמד הר סיני.  אם את מאמינה שמשה קבל תורה, אבל לא תושב"ע, הרי שאת קרובה בדעותייך לנצרות ולקראים יותר מאשר ליהדות.

carmit3levi:
גם אני אכתוב בס"ד או בעצם ב"ה

אני אולי קרובה בדעותיי לדעתך לקראים או לנוצרים שאתה קורא להם כופרים כדי להצדיק את החטא שלך
של שנאה ולקרוא להם אוייבים.
במה אתה שונה מהשמאלנים שמחפשים רק סיבה או תרוץ על מה לשנוא ועל מה להסית נגד דעה של אדם מסויים?
אולי מתוך כל ה"כופרות" שבדעות שלי תבדוק מה האמת אם אתה באמת חושב על יראת שמיים?

כשתכניס לעצמך טוב טוב לראש שאני לא אוייב ולך תדע... אולי גם אני מצאצאי משה רבינו...
אבל היום אנשים אפילו לא יודעים לאיזה שבט הם שייכים ולאיזה נחלה...

מבחינתי התורה שבעל פה היא תורת הבעל
ותורת הבעל היא עבודה זרה...

אבל אתה יודע מה?

לא יצרו את ההלכה מתוך כוונה רעה...
זאת הייתה גם צורה של מלחמת הגנה כדי להגן על הקהילה היהודית בגלות מהתבוללות...

בסוף יצא שיצרו עם יהודי שהברית בו עוברת בבני הנקבות
ובמקום ברית אבות הפך לברית אמאות
שהילדים שלהם ספק אם זכאים לנחלה בארץ האבות.
ואם כן אז יוצרים הפליה בין גרים כאלה שנספחו בנקבות לבין בני ישראל שאמותיהם בעניין יהדות
שלא קשורה לעניין השייכות הגנטית לעם ישראל...

אז גם כאן הייתה כוונה טובה
וזה דעתי על התורה שבעל פה שאתה כל כך מהלל
אם אתה כל כל בוטח בה ולא באמת שנשמרה בכתובים שיבושם לך...

בכל זאת אל תשכח שכל הדתות מבוססות בסופו של דבר רק ואך ורק על  התורה שבכתב
כל אחד לקח חלק מהחוקים והעלים חלק מהחוקים
והיהדות לא שונה בזה לצערי משאר הדתות

צר לי שביהדות לא שומרים את כל החוקים והוסיפו וגרעו דברים שמעולם לא אמר משה ותרוץ של לקרוא לזה תורת "הבעל"

גור-אריה:

--- ציטוט של: carmit3levi על דצמבר 01, 2008, 23:43:12 ---גם אני אכתוב בס"ד או בעצם ב"ה

אני אולי קרובה בדעותיי לדעתך לקראים או לנוצרים שאתה קורא להם כופרים כדי להצדיק את החטא שלך
של שנאה ולקרוא להם אוייבים.
במה אתה שונה מהשמאלנים שמחפשים רק סיבה או תרוץ על מה לשנוא ועל מה להסית נגד דעה של אדם מסויים?
אולי מתוך כל ה"כופרות" שבדעות שלי תבדוק מה האמת אם אתה באמת חושב על יראת שמיים?

כשתכניס לעצמך טוב טוב לראש שאני לא אוייב ולך תדע... אולי גם אני מצאצאי משה רבינו...
אבל היום אנשים אפילו לא יודעים לאיזה שבט הם שייכים ולאיזה נחלה...

מבחינתי התורה שבעל פה היא תורת הבעל
ותורת הבעל היא עבודה זרה...

אבל אתה יודע מה?

לא יצרו את ההלכה מתוך כוונה רעה...
זאת הייתה גם צורה של מלחמת הגנה כדי להגן על הקהילה היהודית בגלות מהתבוללות...

בסוף יצא שיצרו עם יהודי שהברית בו עוברת בבני הנקבות
ובמקום ברית אבות הפך לברית אמאות
שהילדים שלהם ספק אם זכאים לנחלה בארץ האבות.
ואם כן אז יוצרים הפליה בין גרים כאלה שנספחו בנקבות לבין בני ישראל שאמותיהם בעניין יהדות
שלא קשורה לעניין השייכות הגנטית לעם ישראל...

אז גם כאן הייתה כוונה טובה
וזה דעתי על התורה שבעל פה שאתה כל כך מהלל
אם אתה כל כל בוטח בה ולא באמת שנשמרה בכתובים שיבושם לך...

בכל זאת אל תשכח שכל הדתות מבוססות בסופו של דבר רק ואך ורק על  התורה שבכתב
כל אחד לקח חלק מהחוקים והעלים חלק מהחוקים
והיהדות לא שונה בזה לצערי משאר הדתות

צר לי שביהדות לא שומרים את כל החוקים והוסיפו וגרעו דברים שמעולם לא אמר משה ותרוץ של לקרוא לזה תורת "הבעל"


--- סוף ציטוט ---
אענה לך בתגובה אחת על כל תגובותיך באתר:

את מסלפת את התורה! את מוצאיה דברים מהקשרם(כמובן ללא כוונה רעה) ומגיעה למסקנות מעוותות! הערבי שונא אותנו כי אנו האוייב! הם רצחו בנו באלפינו גם
כשלא הייתה פה מדינה,סבתא שלי באה ממרוקו והיא סיפרה לי שם על הטבח ביהודי עיר שלימה רק בגלל שהם יהודים ושם הם היו הרוב והשלטון.
הם רצחו גם ביהודי חברון בתרפ"ט 1929 בזמן שהיהודים שם נתנו לערבים את הכל כולל שירותים רפואיים חינם אין כסף,פרנסה וחיו איתם בשלום.
הם האוייב וזהו! לכן הוא שונא אותנו ולכן הוא רוצה להשמידינו הוא משתמש כמובן בכל מיני תירוצים כדי להפיץ שנאה אך הכל תירוצים. להזכירך
האפלייה בארץ היא אפלייה לטובת הערבים ולא להיפך. הערבים אינם מקופחים אלא בעלי זכויות יתר  אנו מקופחים. אנו שנכנסים לכלא "מנהלתית" רק בגלל שמהממשלה
מחליטה ללא כל חשדות ועל סמך חוק ישן מתקופת המנדט הבריטי.

הערבים חיים בטירות ענק ולא משלמים עליהם גרוש ארנונה ובוסופו של דבר כשהעיריות שלהם פושטות את הרגל אנו משלמים להם מכיסינו.

הם האוייב,והתורה מצווה אותנו לגרשם! אם את רוצה לקיים לגבי האוייב מצוות שנועדו לקיימן רק לגבי ישראל(כמו דין אחד לגר שמדובר בגר צדק,וכמו מצוות אחרות שהזכרת)
סופך שתנהגי באחיך כפי שמצווה לנהוג באוייב!(כמו גירוש יהודים מאדמתם...נשמע מוכר??) ועל זה אמרו חכמים "כל המרחם על האכזרים,סופו שיתאכזר על הרחמנים".

דוקא_כך:

--- ציטוט של: carmit3levi על דצמבר 01, 2008, 23:43:12 ---גם אני אכתוב בס"ד או בעצם ב"ה

אני אולי קרובה בדעותיי לדעתך לקראים או לנוצרים שאתה קורא להם כופרים כדי להצדיק את החטא שלך
של שנאה ולקרוא להם אוייבים.
במה אתה שונה מהשמאלנים שמחפשים רק סיבה או תרוץ על מה לשנוא ועל מה להסית נגד דעה של אדם מסויים?
אולי מתוך כל ה"כופרות" שבדעות שלי תבדוק מה האמת אם אתה באמת חושב על יראת שמיים?

כשתכניס לעצמך טוב טוב לראש שאני לא אוייב ולך תדע... אולי גם אני מצאצאי משה רבינו...
אבל היום אנשים אפילו לא יודעים לאיזה שבט הם שייכים ולאיזה נחלה...

מבחינתי התורה שבעל פה היא תורת הבעל
ותורת הבעל היא עבודה זרה...

אבל אתה יודע מה?

לא יצרו את ההלכה מתוך כוונה רעה...
זאת הייתה גם צורה של מלחמת הגנה כדי להגן על הקהילה היהודית בגלות מהתבוללות...

בסוף יצא שיצרו עם יהודי שהברית בו עוברת בבני הנקבות
ובמקום ברית אבות הפך לברית אמאות
שהילדים שלהם ספק אם זכאים לנחלה בארץ האבות.
ואם כן אז יוצרים הפליה בין גרים כאלה שנספחו בנקבות לבין בני ישראל שאמותיהם בעניין יהדות
שלא קשורה לעניין השייכות הגנטית לעם ישראל...

אז גם כאן הייתה כוונה טובה
וזה דעתי על התורה שבעל פה שאתה כל כך מהלל
אם אתה כל כל בוטח בה ולא באמת שנשמרה בכתובים שיבושם לך...

בכל זאת אל תשכח שכל הדתות מבוססות בסופו של דבר רק ואך ורק על  התורה שבכתב
כל אחד לקח חלק מהחוקים והעלים חלק מהחוקים
והיהדות לא שונה בזה לצערי משאר הדתות

צר לי שביהדות לא שומרים את כל החוקים והוסיפו וגרעו דברים שמעולם לא אמר משה ותרוץ של לקרוא לזה תורת "הבעל"

--- סוף ציטוט ---
בס"ד

אני לא מעדיף את ההלכה על-פני התורה.  לא יתכן כזה דבר!  ההלכה מבארת את התורה, ולא מהווה תחליף.  בלי ההלכה, מאיפה אנו אמורים להבין את המשמעות של "טטפות בין עיניך"?

מקור סמכותם של חז"ל הוא התורה עצמה שמצווה אותנו לשמוע בקולם - "על פי התורה אשר יורוך ועל המשפט אשר יאמרו לך תעשה, לא תסור מן הדבר אשר יגידו לך ימין ושמאל" (דברים יז',יא').

גדולי ישראל הם אנשים שנדבקו בתורה ובעבודת ה' ומתוך כך זכו שתועבר דרכם המסורת של פרטי המצוות, וניתנה להם היכולת לכוון בלימודם לרצון ה' ועל ידי זה להדריך אותנו כיצד לקיים את התורה.

בשום מקום לא כתבתי שאת אויב שיש לשנוא.  אלא, את פשוט תנוקת שנשבתה, מבולבלת, טועה ותועה.   כפי שכתבתי בתגובה קודמת (לאשכול אחר), גם אני הייתי בדיוק כמוך, החשבתי את ההלכה לסילופים שהמציאו רבנים רודפי שררה שמטרתם היתה להחליף את יראת ה' ביראה כלפיהם.  אמונה נפסדת ושקרית זו היא של הקראים ושל "יהודים משיחיים", חלקם נוצרים במסווה, וחלקם משומדים.  לאחר חקירה יסודית ולימוד מקורות הלכתיים, הגעתי למסקנה שהמשומדים והמינים הם אלו שטועים, והעלילות שלהם נגד הרבנים של יבנה ונגד אמיתות ההלכה נובעות אך ורק מתוך תסכול וקנאה על כך שהם וסילופיהם והאמונה הנפסדת ביש"ו הוחרמו ונדחו ע"י הרבנים.

אהבה ושנאה, רחמים ואכזריות אינם כשלעצמם טובים או רעים, אלא הנסיבות והאופן שבו עושים בהם שימוש הם שקובעים אם הם מתאימים או לא.  כפי שכתב שלמה המלך ע"ה (קהלת)

מַה-שֶּׁהָיָה, הוּא שֶׁיִּהְיֶה, וּמַה-שֶּׁנַּעֲשָׂה, הוּא שֶׁיֵּעָשֶׂה; וְאֵין כָּל-חָדָשׁ, תַּחַת הַשָּׁמֶשׁ
...
לַכֹּל, זְמָן; וְעֵת לְכָל-חֵפֶץ, תַּחַת הַשָּׁמָיִם.
עֵת לָלֶדֶת, וְעֵת לָמוּת;
עֵת לָטַעַת, וְעֵת לַעֲקוֹר נָטוּעַ.
עֵת לַהֲרוֹג וְעֵת לִרְפּוֹא,
עֵת לִפְרוֹץ וְעֵת לִבְנוֹת.
עֵת לִבְכּוֹת וְעֵת לִשְׂחוֹק,
עֵת סְפוֹד וְעֵת רְקוֹד.
עֵת לְהַשְׁלִיךְ אֲבָנִים, וְעֵת כְּנוֹס אֲבָנִים;
עֵת לַחֲבוֹק, וְעֵת לִרְחֹק מֵחַבֵּק.
עֵת לְבַקֵּשׁ וְעֵת לְאַבֵּד,
עֵת לִשְׁמוֹר וְעֵת לְהַשְׁלִיךְ.
עֵת לִקְרוֹעַ וְעֵת לִתְפּוֹר,
עֵת לַחֲשׁוֹת וְעֵת לְדַבֵּר.
עֵת לֶאֱהֹב וְעֵת לִשְׂנֹא,
עֵת מִלְחָמָה וְעֵת שָׁלוֹם

ומפרש (קהלת רבה ג 4-9) : "עת לטעת - בשעת שלום, ועת לעקור נטוע - בשעת מלחמה. עת להרוג - בשעת מלחמה, ועת לרפא - בשעת שלום. עת לפרוץ - בשעת מלחמה, ועת לבנות - בשעת שלום. עת לבקש - בשעת שלום, ועת לאבד - בשעת מלחמה. עת לקרוע - בשעת מלחמה, ועת לתפור - בשעת שלום. עת לאהוב - בשעת שלום, ועת לשנוא - בשעת מלחמה. עת למלחמה - בשעת מלחמה, ועת לשלום - בשעת שלום"'.

רדיפת שלום עיוורת והפניית הלחי השניה הם לא הדרך היהודית.  התעלמות התאבדותית מגיס חמישי של אויבים פנימיים, וכל שכן חיצוניים, הם לא הדרך היהודית.  אם עובר יהודי תמים וחסר-ישע שמסכן את חיי האם כתוצאה מסיבוכים בהריון או בלידה נחשב לרודף ויש להורגו כדי להציל את חיי האם, על אחת כמה וכמה יהודים מבוגרים שבוגדים בעמם ומשתפים פעולה עם אויבים חיצוניים.

את טועה לגבי כך שכל הדתות כביכול מבוססות אך ורק על תורה שבכתב.  אצל המוסלמים, בנוסף לקור'אן יש גם את החדית', שהוא קובץ עדויות מפי מוסלמים או צאצאים של מוסלמים שחיו בתקופתו של מוחמד יש"ו וטענו שמוחמד יש"ו אמר או עשה דברים מסויימים.  המוסלמים מחשיבים את החדית' לא פחות קדוש מהקור'אן, ולא רק זה, אלא שבאמצעות החדית' הם יודעים את הסדר הכרונולוגי של פרקי הקור'אן (שכידוע אינם מסודרים בסדר כרונולוגי).

את תהליך החזרה בתשובה שלי התחלתי מלימוד הקור'אן והאיסלם, כדי להבין איך חושבים אויבינו.  בו-זמנית למדתי מינימום של יהדות, לצערי ממקורות קראיים, שגרמו לחשוב כמו קראי, ולבסוף הגעתי לאמת, ב"ה.

מקווה שיהיה לך גם כן מספיק שכל ומזל להגיע לאמת.

carmit3levi:

מעולם לא רדפתי אחר שלום כאילו זה משהו שאני יכולה להשיג בכוחי ועוצם ידי.
על פי חוקי הברית ותורת המורשת שלום הוא תוצאה של שמירת חוקים מסויימים
בין בני אדם, בין אדם לאלוהיו, בין אדם למקום
אלה חוקי המורשת
הם בעיני אלה שיביאו שלום

מרגע שאני בעד חוקי המורשת תוקפים אותי מהשמאל
מרגע שאני בעד שלום תוקפים אותי מהימין כאילו מדובר ברדיפת שלום עוורת.

מה שעוור פה זה שאני מאמינה בחוקים האלה של הברית שאלוהים נתן למשה לתת לנו למען יטב לנו
בגלל זה אני לא מפחדת שאם אני אשמור את החוקים האלה כמה שזה נראה מפחיד
אני מאמינה שזה מה שיביא שלום
לא בגלל שזה נראה לי הגיוני
אלה בגלל ש ה' הבטיח
ולאורך כל שנות ההסטוריה
כל הבטחה שהוא עשה לנו קויימה
לטוב ולרע.

אני לא קראתי את הקוראן
הקוראן לא מעניין אותי
הוא לא יתן לי כלום
גם אם אני אבין את האוייב שלי מה זה יתן לי?
כל מיני השערות ותאוריות לשליטה במצב?
הרי רק אלוהים שולט במצב
ובכל מצב צריך לשמור את החוקים האלה כדי שהמצב יהיה יותר טוב
הפרס הוא שלום

אבל מי שלא יכול לוותר על השנאה שלו בגלל כל מיני טראומות שהוא עבר שערערו לו את הביטחון
וצריך להצדיק שנאה או שמחה בנפול אוייבינו מתוך אמונה שהטראומה צודקת
ולא אלוהים צודק
הוא נשלט בידי הפחדים שלו והחרדות שלו.

תגיד אתה זוכר את הסיפור עם חטא המרגלים?
בגלל הפחד חוטאים בכל מיני דברים
ועוד מצדיקים את זה
ועושים שטיפת מוח להמונים בדבר "דיבת הארץ"

במה זה שונה עכשיו?

הקוראן זה מה שיעזור לי לשמור את החוקים?
האם זה שאני אבין את הטעויות של המחבלים והחטאים שלהם זה מה שיעזור?
הרי כל זה שטיפת מוח ושקר
והרי אסור לשאת דברי שקר וגם לא בזיכרון...

בפועל רק המעשים שיוכיחו את האמונה הם שיצליחו לפתוח שערים ולשפר פה את המצב של כולם
רק כשהקמצנים בממשלה יתחילו להיות יותר נדיבים בלי החרדות שלהם שהם יהיו עניים מרודים ולחפש איך לקחת
כל החרדות שלהם שגורמים להם לעשות מעשים שמביאים את ההפך ממה שהם מייחלים לו
ושיתחילו להפסיק לפחד מהתבוללות

בוא נקרא לילד בשמו
פחד מוות וחוסר אמונה בדרך.

אני כבר שנים במקרא. וגם אני התחלתי במקרא ולא מצאתי תשובות הגיוניות אז למדתי לבד...
וחייתי באמונה תמימה בכל מה שיש במקרא...
היום אני לא ברמה של אמונה מבחינתי אני ברמה של ידיעה.

אמונה יש לי בדרך ובחוקים של המורשת ולפעמים באה לי גם הידיעה של איך החוקים האלה עובדים
אבל אז יש את הפחד של האנשים לקיים אותם מכל מיני סיבות כל אחד והפחדים שלו.

אני אתן לך דוגמא איך חוקי הברית יכולים להביא שלום מדוגמא דבילית:

ילד אחד קמצן ואחד חמדן נפגשים... החמדן רוצה את הדובי של הקמצן אבל הקמצן לא נותן לו.
החמדן מתחיל לעשות בעיות והקמצן חרד לרכושו ומתחיל לשנוא את החמדן
שניהם צורחים ורבים ונלחמים
זה על זכותו על הדובי שלו ועל הקמצנות והשני נלחם על החמדנות...

מספיק שאחד מהם יקיים את אחד החוקים או
א. ואהבת לרעך כמוך - ותפסיק להתקמצן
ב. לא תחמוד

והמלחמה תפסיק

יכול להיות שהחמדן יקבל את חמדתו והקמצן יהיה נדיב
ואז החמדן יאבד עניין ויחזיר לקמצן את מה ששלו וירצה להיות נחמד אליו על זה שהוא נתן לו.

יכול להיות שהחמדן יפסיק לחמוד והקמצן ישאר עם הדובי שלו וגם אז יהיה שלום יחסי.

ואם החמדן ישאר חמדן והקמצן ישאר קמצן
הם יגררו למלחמה והחמדן יהרוס לקמצן את הדובי
והקמצן ימשוך לו בשיער ויחזיר לו מלחמה ברוב גאון וצדק

כל אחד בצדק שלו...

אבל שלום לא יהיה פה.

אז אתה יכול לקרוא לזה תבוסתנות

אם המדינה צריכה להיות בתפקיד של מישהו בסיטואציה שלי אז היא צריכה להיות בתפקיד ההורה...
אסור היה לה לתת לאחד אדמות על חשבון השני תוך גזילת זכויות השני
זה לא חינוכי ולא מוסרי זה חטא גזל ועוון.

תפריט

[0] אינדקס הודעות

[#] עמוד הבא

[*] עמוד הקודם

עבור לתצוגת גירסה מלאה