כתב נושא: תגובה יפה שראיתי באומדיה.  (נקרא 1159 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק David_27

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 144
תגובה יפה שראיתי באומדיה.
« ב- : נובמבר 19, 2008, 13:45:14 »
בא בתגובה לכתבה הזאת:

http://www.omedia.co.il/Show_Article.asp?DynamicContentID=22504&MenuID=727&ThreadID=1014017


(תגובה מספר 4 )

צייד המכשפות העתיק לא כלה מן העולם. הוא שב ומופיע כיום בדמות אנשי תקשורת שמאלנים, אינטלקטואלים ופוליטיקאים לצד נשיאי קהילות יהודיות ורבנים בארה”ב.
לאלה מכם שהיו צעירים מכדי לחוות את מסע ההכפשה והרדיפה שניהל הסנטור המנוח ג’ו מק’קרטי, ולאלה מכם בני פחות מ-300 שנה, שלא התגוררו מימיהם בסיילם ופספסו את צייד המכשפות הגדול – אל תיפול רוחכם, לא החמצתם דבר. מק’קרטי וציידי המכשפות מסיילם התעוררו לחיים חדשים במלוא תפארתם, הפעם בקהילות היהודיות בישראל ובתפוצות.
בעודי סוקר את מהלך האירועים שהתרחשו מאז ש-26,000 ישראלים הצביעו בכדי שאהיה נציגם בכנסת, אני נדהם מעצמת המהומה והצעקה שהעלה אספסוף האינטלקטואלים הליברלים.
“גזען”, “פאשיסט”, “מטורף”, “חזיר” היו בין הכינויים הרכים יותר, שהומטרו עלי על-ידי הליברלים ההומניסטים הדמוקרטים של מדינת היהודים ושותפיהם באמריקה. “היטלר”, “נאצי” היו הכינויים הנפוצים יותר, מלווים בקללות עסיסיות, שהלמו בעוצמה על ראשי. כולם, כמובן, מפי אנשים המתהדרים בתרבות, ביושרה, בסובלנות דמוקרטית וביכולת אינטלקטואלית לדון בכל נושא ברמה מדעית, ברוגע וברציונליות. שנאתם ארס קטלני.
מאז שנבחרתי לכנסת בישראל, ראיתי שנאה, הכפשה, שקר וצווחנות עצבנית, היסטרית ולא רציונלית – וכל זה תוך סירוב אווילי לדון עמי בכל נושא שהוא. נוכחתי שהרדיו והטלוויזיה הממלכתיים הקפידו על הכלל, שחבר הכנסת מאיר כהנא, לו הם מתנגדים בצורה גורפת, לא יורשה להופיע בתוכניות שלהם – לא לדווח על עמדותיו ולא לכסות מסיבת עיתונאים שכינס. ראיתי עורכי צהובונים מדווחים בבוטות, בשקר זדוני, במטרה ברורה להשמיץ ולהכפיש. ראיתי את הכוחות הביטחון של ישראל, שמעמדם נטרלי ועל פוליטי כדי לאחד ולא לפורר את רקמת העם, מתכננים מבצע של שנאה והכפשה נגד חבר הכנסת מאיר כהנא, באילוץ חיילים להשתתף בשיעורים הניתנים על-ידי שמאלנים המטפטפים שנאה וארס תוססים. שמעתי את הרדיו הרשמי של הצבא מקדיש יום שלם למתקפה מתמשכת על חבר הכנסת מאיר כהנא, כולל הרשעתו ב”פשע” – שאיפתו שמדינת היהודים תציית לחוקי תורת ישראל. ראיתי את חוקי הכנסת משתנים במהלך שנה אחת יותר מאשר השתנו במשך 36 שנות קיום המדינה, במטרה להגביל, ככל שניתן, את חבר הכנסת מאיר כהנא, ולתמרן נגד זכויותיו לנאום ולהציע חקיקה. ראיתי את הכנסת מעבירה חוק המתיר לכל נואם להתנגד להצעת חוק שלדעתו יש בה גוון “גזעני”, ללא צורך להגן על צעדו, ומבלי שנדרש להגדיר את המונח גזענות. ראיתי את המאמצים שנעשו כדי למנוע ממאיר כהנא להגיש הצעת חוק “גזענית”, אשר התבססה על ציטוט מדויק מהרמב”ם! ראיתי הצעת חוק, המפקידה בידי וועדת הכנסת את הזכות לפסול מפלגה “גזענית”, כשהגזענות מוגדרת כ”גרימת איבה בין קבוצות אנשים” – הגדרה שבכוחה לפסול כל מפלגה בישראל, לסגור כל עיתון בישראל ולכלוא כל אדם שני בישראל.


ראיתי משטרה, שבאופן שרירותי סירבה להעניק אישורים לכנסים שלנו, אך התירה הצבת דוכן מחאה נגדנו, במרחק של 30 מטר מאתנו, עם מגפון רועם ואלפי משרוקיות צפצפניות, שנועדו למנוע את השמעת הנאום שלנו. ראיתי פניות, שהוגשו בגלוי ללא בושה, התובעות למנוע, בכוח פיזי, מחבר הכנסת מאיר כהנא, לנאום. ראיתי ערב רב של פרשי משטרה שמאלנים מתלהמים, המסתערים ותוקפים בכוח יהודים. ראיתי חבר כנסת שיצא מאולם המליאה כאשר קם חבר הכנסת מאיר כהנא לנאום, בעוד הוא וחבורתו מצדיקים את היציאה ההפגנתית של ערבים, קומוניסטים ונציגי מדינות העולם השלישי בעת נאום נציג ישראל באו”ם, אותו הם מאשימים בגזענות בשל היותו ציוני. ראיתי קהילות יהודיות ליברליות מתקדמות בארה”ב המצטרפות לשקרים, להכפשות ולסירוב לשבת סביב שולחן הדיונים עם הרב כהנא, בעודם מצדיקים את בעלי הקו הנוקשה באש”ף, המסרבים למשא ומתן עם הציונים. ראיתי בתי-כנסת וכנסיות המארחים ערבים ושחורים אנטישמים, אך מסרבים להרשות לחבר הכנסת מאיר כהנא לנאום בפניהם. ראיתי בארה”ב קהילות הלוחצות על בתי מלון ואולמות לבטל חוזים לכינוסים ופגישות עם חבר הכנסת מאיר כהנא. ראיתי קהילות בקנדה ובבריטניה, שפנו לממשלותיהם בבקשה, וגם נענו, למנוע את כניסת חבר הכנסת מאיר כהנא למדינותיהם! ראיתי את המאמצים המשותפים, שהשקיעו ישראל וארה”ב, לבטל את האזרחות האמריקאית מחבר הכנסת מאיר כהנא, למרות שלאורך השנים חברי כנסת אחרים, בעלי אזרחות כפולה, לא היו מאוימים כלל בעניין זה. ראיתי את נשיא מדינת ישראל מארח בביתו, בכבוד, קומוניסטים וערבים תומכי אש”ף, אך סרב לנהוג במידת הכנסת אורחים כלפי מאיר כהנא – חבר הכנסת יהודי ציוני. ראיתי את אותו נשיא משתתף, בלהט, בועידה של המפלגה הקומוניסטית, בה הוקראה אגרת מערפאת, המגנה את הציונות, בעוד הוא מסרב להשתתף בועידת מפלגתו של חבר כנסת אחר, מאיר כהנא. ראיתי את ראש-הממשלה של ישראל אומר, שאינו מחשיב את חבר הכנסת מאיר כהנא כחלק מהעם היהודי, ובפועלו מתיר למעשה ליהודים דתיים לשלול את יהדותם של מי שיחפצו.
ראיתי את נוער השמאל, “השומר הצעיר” ו”הנוער העובד”, במדיהם הכחולים וללא מדים, מעוותים פניהם בכיעור, מנבלים פיותיהם בקללות גסות, מסמנים תנועות מגונות בידיהם ומשליכים ביצים ואבנים על יהודים תומכי כהנא. ראיתי את תופעת השנאה והצביעות, כאשר דווקא אלה שהעלו בפיהם קצף של שנאה כלפי “קיצונים” זורקי אבנים על עניין חילול שבת, השליכו בעצמם אבנים על יהודים אותם הם כינו ‘פשיסטים’. בעודם סוגדים למזבח הדמוקרטיה הם התאמצו להרוס כנס חוקי ולדכא את חופש הביטוי; בעודם תוקפים את “הימנים” בטענה שהם מזלזלים בשלטון החוק, הם רמסו והרסו במה חוקית, שהוקמה ברשיון המשטרה.
חזיתי במבטי רצח בעיני שמאלנים, שטופי מוח בתעמולה זרה שחלחלה וטימאה את יהדותו של העם היהודי, מילאה אותו בשנאה עצמית ותיעוב כלפי יהודים אחרים.
שמעתי קול הקורא לרצוח יהודים, שיסוי גלוי לבצע טבח, ולא קם מנהיג יהודי, או אינטלקטואל, או עיתונאי, או הומניסט ליברלי אשר יצא נגד קריאה זו ובעצם הותר דמם של היהודים! יהודים פונים אלי בדאגה עמוקה: “שמור על עצמך, היה זהיר!”
ראיתי את הפרצוף החשוף של פשיזם אמיתי ושל רשעות אמיתית ושל שנאה אמיתית ושל אכזריות חייתית – חשוב שתראה זאת גם אתה! כי אלו הם פני היהודים המתבוללים, המייצגים את כל הזר והנוגד ליהדות, ובדחף פתולוגי חותרים להרוס את יסודות הקיום הלאומי שלנו.
בל נטעה. ישנן שנאות קדומות, הנטועות בעמקי האדם, אשר כיעורן מצחין ומקורן בתוככי הנשמה. אלה הם הפשיסטים האמיתיים, שופכי הדמים. הם שונאים ומקווים להרוס את כהנא – המסמל את ליבת שנאתם. הם שונאים את כהנא מפני שהם שונאים יהדות, מפני שהם שונאים יהודים ומפני שהם שונאים את עצמם. הם לא יבחלו בשום אמצעי כדי למחוק את הכאהניזם, אותו הם רואים, בצדק, כיהדות האמיתית, יהדות המציגה את חייהם כהונאה, כריקנות חסרת תוכן ובעצם כלא יהודית. על דברים כגון אלה אמרו חז”ל: “גדולה שנאתו של עם-הארץ לבן-תורה משנאת נוכרי ליהודי”. שנאת עם הארץ לבן תורה גדולה ומסוכנת ביותר.
הם מרגישים שעליהם להיות שונים. הם שונאים את השבת, הם שונאים את חוקי היהדות, הם שונאים את הישיבות, הם שונאים את הרבנים, הם שונאים להיות יהודים, הם שונאים את אלוקים, הם שונאים את הציונות, הם שונאים את המדינה היהודית – והם שונאים את כהנא המייצג את כל אלה. הם שונאים את המציאות המרה של מאות אלפי תומכים ההולכים בדרכו של כהנא, מתוך אמונה בכל הדברים השנואים עליהם, על כן אינם בוחלים להשתמש בכל האמצעים על-מנת לעקור את היהדות מתוך היהודים.
המפחיד והמסוכן ביותר בכל הכיעור הזה – השנאה ותאוות הדמים אותם זיהיתי על פניהם.


תגובה יפה ולעניין.כל הכבוד למי שהביא/כתב אותה.


מעניין אם זה מישהו מהפורום הזה.
ועוד שאלה,האם זה ציטוט כל שהוא ?

« עריכה אחרונה: נובמבר 19, 2008, 13:47:32 על ידי David_27 »
I would rather be a winner,then a loser,and i would rather have the entire world hate the state of Israel ,which is a winner, then love the state of Israel ,which is dead