כתב נושא: שוב פעם הטקס של הדגלים האדומים בכיכר מלכי ישראל  (נקרא 3013 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק משה לוי

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1652
השמאל הציוני ממלכתי שוב הפיל עלינו הערב בזה שהוא התחיל את פסטיבל רבין בכיכר מלכי ישראל עם כל מיני אומנים-חייזרים" על הבמה שם,עד מתי???
[gif[/img]

מנותק אחים באמת

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2494
  • פתחו לי פתח כחודו של מחט...
    • האתר שלי
שוב פעם הטקס של הדגלים האדומים בכיכר מלכי ישראל
« להגיב #1 ב- : נובמבר 08, 2008, 20:14:37 »
עד שהמשיח יבוא ויעשה כאן סדר
יתלה את המשומדים על עמוד הקלון בכיכר מלכי ישראל
ויקבור אותם מתחת לאנדרטה של רעבין ימ"ש שר"י...

חוץ מזה שתהיה מלחמה עולמית כמובן...

מנותק משה לוי

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1652
שוב פעם הטקס של הדגלים האדומים בכיכר מלכי ישראל
« להגיב #2 ב- : נובמבר 08, 2008, 20:17:41 »
מלחמת גוג ומגוג באמת קרובה?
[gif[/img]

מנותק משה לוי

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1652
שוב פעם הטקס של הדגלים האדומים בכיכר מלכי ישראל
« להגיב #3 ב- : נובמבר 08, 2008, 20:19:46 »
הלואי שמחר בכיכר מלכי ישראל יעמוד מישהו כמו מרזל או פדרמן ויגיד את המשפט שבגין ז"ל אמר בתחילת שנות ה-80 יום אחרי שדודו טופז פלט את פליטת הפה שלו "צ'חצ'חים" ויום למחרת הוא עמד ואמר "אמש היו כאן הרבה מאוד דגלים אדומים" וכל הקהל שרק בוז
[gif[/img]

מנותק אחים באמת

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2494
  • פתחו לי פתח כחודו של מחט...
    • האתר שלי
שוב פעם הטקס של הדגלים האדומים בכיכר מלכי ישראל
« להגיב #4 ב- : נובמבר 08, 2008, 22:48:06 »
מלחמת גוג ומגוג באמת קרובה?
אינני נביא, אך יש סימנים של סוף חבלי משיח
בכחול זה מחשבות שלי
הערה:
הגמרא בסוף מסכת סוטה:
בעקבות משיחא: חוצפא יסגא, ויוקר יאמיר, הגפן תתן פריה,
והיין ביוקר, ומלכות תהפך למינות הערה: שלטון הכופרים השמאלנים, ואין תוכחת, בית וועד יהיה לזנות,
והגליל יחרב הערה: ראה מלחמת לבנון השנייה, והגבלן ישום, ואנשי הגבול יסובבו מעיר לעיר ולא יחוננו,
וחכמות סופרים תסרח הערה: שונאים ת'דתיים, ויראי חטא ימאסו, והאמת תהא נעדרת,
נערים פני זקנים ילבינו הערה: ראו פשיעות נגד מבוגרים לאחרונה, זקנים יעמדו מפני קטנים,
בן מנוול אב, בת קמה באמה, כלה בחמותה, אויבי איש אנשי ביתו הערה: בעיות בזוגיות, וילדים נגד ההורים,
פני הדור כפני הכלב הערה: כמו הכלב שאומר-הב! = תן לי!, הבן אינו מתבייש מאביו.
ועל מה יש לנו להשען? על אבינו שבשמים!

מנותק 2shpatz

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 460
  • קוה אל ה', חזק ואמץ ליבך וקוה אל ה'
שוב פעם הטקס של הדגלים האדומים בכיכר מלכי י&#
« להגיב #5 ב- : נובמבר 09, 2008, 00:23:16 »
פששש... ממש חזון אחרית הימים...

בקשר ל"פני הדור כפני הכלב" גם יכול להיות כנופיות רחוב ומסוממים שפוגעים ללא הבחנה
(שומרים על טריטוריה)

ו"ואנשי הגבול יסובבו מעיר לעיר ולא יחוננו, "  מתנחלים? תושבי שדרות?

"בית ועד יהיה לזנות" - הממשלה

מה הפרוש של: "הגבלן ישום"?
ערבי טוב זה ערבי עם עט!!!
"ברוך אתה ה' המעריב ערבים" (;

מנותק אחים באמת

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2494
  • פתחו לי פתח כחודו של מחט...
    • האתר שלי
גוג ומגוג
« להגיב #6 ב- : נובמבר 09, 2008, 00:56:39 »
ועוד משהו שאולי לא כולכם שמעתם עליו.
שם משפחתו של המוסלמי שנבחר לנשיא ארה"ב,
רמוז בדילוגים של 7 אותיות - מהאות א' במילה 'נשיא',
שימו לב לנושא ההפטרה ולפרטי הנבואה...

הדגשתי את האותיות שיוצרות את הרצף!



יחזקאל פרק לח

א וַיְהִי דְבַר-יְהוָה, אֵלַי לֵאמֹר. 
ב בֶּן-אָדָם, שִׂים פָּנֶיךָ אֶל-גּוֹג אֶרֶץ הַמָּגוֹג--נְשִׂיא, רֹאשׁ מֶשֶׁךְ וְתֻבָל; וְהִנָּבֵא, עָלָיו. 
ג וְאָמַרְתָּ, כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה:  הִנְנִי אֵלֶיךָ, גּוֹג--נְשִׂיא, רֹאשׁ מֶשֶׁךְ וְתֻבָל. 
ד וְשׁוֹבַבְתִּיךָ, וְנָתַתִּי חַחִים בִּלְחָיֶיךָ; וְהוֹצֵאתִי אוֹתְךָ וְאֶת-כָּל-חֵילֶךָ סוּסִים וּפָרָשִׁים, לְבֻשֵׁי מִכְלוֹל כֻּלָּם--קָהָל רָב צִנָּה וּמָגֵן, תֹּפְשֵׂי חֲרָבוֹת כֻּלָּם. 
ה פָּרַס כּוּשׁ וּפוּט, אִתָּם; כֻּלָּם, מָגֵן וְכוֹבָע. 
ו גֹּמֶר, וְכָל-אֲגַפֶּיהָ--בֵּית תּוֹגַרְמָה, יַרְכְּתֵי צָפוֹן וְאֶת-כָּל-אֲגַפָּיו; עַמִּים רַבִּים, אִתָּךְ. 
ז הִכֹּן, וְהָכֵן לְךָ--אַתָּה, וְכָל-קְהָלֶךָ הַנִּקְהָלִים עָלֶיךָ; וְהָיִיתָ לָהֶם, לְמִשְׁמָר. 
ח מִיָּמִים רַבִּים, תִּפָּקֵד--בְּאַחֲרִית הַשָּׁנִים תָּבוֹא אֶל-אֶרֶץ מְשׁוֹבֶבֶת מֵחֶרֶב מְקֻבֶּצֶת מֵעַמִּים רַבִּים, עַל הָרֵי יִשְׂרָאֵל אֲשֶׁר-הָיוּ לְחָרְבָּה תָּמִיד; וְהִיא מֵעַמִּים הוּצָאָה, וְיָשְׁבוּ לָבֶטַח כֻּלָּם. 
ט וְעָלִיתָ כַּשֹּׁאָה תָבוֹא, כֶּעָנָן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ תִּהְיֶה--אַתָּה, וְכָל-אֲגַפֶּיךָ, וְעַמִּים רַבִּים, אוֹתָךְ.  {ס}

י כֹּה אָמַר, אֲדֹנָי יְהוִה:  וְהָיָה בַּיּוֹם הַהוּא, יַעֲלוּ דְבָרִים עַל-לְבָבֶךָ, וְחָשַׁבְתָּ, מַחֲשֶׁבֶת רָעָה.  יא וְאָמַרְתָּ, אֶעֱלֶה עַל-אֶרֶץ פְּרָזוֹת--אָבוֹא הַשֹּׁקְטִים, יֹשְׁבֵי לָבֶטַח; כֻּלָּם, יֹשְׁבִים בְּאֵין חוֹמָה, וּבְרִיחַ וּדְלָתַיִם, אֵין לָהֶם.  יב לִשְׁלֹל שָׁלָל, וְלָבֹז בַּז--לְהָשִׁיב יָדְךָ עַל-חֳרָבוֹת נוֹשָׁבוֹת, וְאֶל-עַם מְאֻסָּף מִגּוֹיִם, עֹשֶׂה מִקְנֶה וְקִנְיָן, יֹשְׁבֵי עַל-טַבּוּר הָאָרֶץ.  יג שְׁבָא וּדְדָן וְסֹחֲרֵי תַרְשִׁישׁ וְכָל-כְּפִירֶיהָ, יֹאמְרוּ לְךָ, הֲלִשְׁלֹל שָׁלָל אַתָּה בָא, הֲלָבֹז בַּז הִקְהַלְתָּ קְהָלֶךָ--לָשֵׂאת כֶּסֶף וְזָהָב, לָקַחַת מִקְנֶה וְקִנְיָן, לִשְׁלֹל, שָׁלָל גָּדוֹל.  {ס}

יד לָכֵן, הִנָּבֵא בֶן-אָדָם, וְאָמַרְתָּ לְגוֹג, כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה:  הֲלוֹא בַּיּוֹם הַהוּא, בְּשֶׁבֶת עַמִּי יִשְׂרָאֵל לָבֶטַח--תֵּדָע. 
טו וּבָאתָ מִמְּקוֹמְךָ, מִיַּרְכְּתֵי צָפוֹן--אַתָּה, וְעַמִּים רַבִּים אִתָּךְ:  רֹכְבֵי סוּסִים כֻּלָּם, קָהָל גָּדוֹל וְחַיִל רָב. 
טז וְעָלִיתָ עַל-עַמִּי יִשְׂרָאֵל, כֶּעָנָן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ; בְּאַחֲרִית הַיָּמִים תִּהְיֶה, וַהֲבִאוֹתִיךָ עַל-אַרְצִי, לְמַעַן דַּעַת הַגּוֹיִם אֹתִי בְּהִקָּדְשִׁי בְךָ לְעֵינֵיהֶם, גּוֹג.  {ס}

יז כֹּה-אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה, הַאַתָּה-הוּא אֲשֶׁר-דִּבַּרְתִּי בְּיָמִים קַדְמוֹנִים בְּיַד עֲבָדַי נְבִיאֵי יִשְׂרָאֵל, הַנִּבְּאִים בַּיָּמִים הָהֵם, שָׁנִים--לְהָבִיא אֹתְךָ, עֲלֵיהֶם.  {ס}

יח וְהָיָה בַּיּוֹם הַהוּא, בְּיוֹם בּוֹא גוֹג עַל-אַדְמַת יִשְׂרָאֵל--נְאֻם, אֲדֹנָי יְהוִה:  תַּעֲלֶה חֲמָתִי, בְּאַפִּי. 
יט וּבְקִנְאָתִי בְאֵשׁ-עֶבְרָתִי, דִּבַּרְתִּי:  אִם-לֹא בַּיּוֹם הַהוּא, יִהְיֶה רַעַשׁ גָּדוֹל, עַל, אַדְמַת יִשְׂרָאֵל. 
כ וְרָעֲשׁוּ מִפָּנַי דְּגֵי הַיָּם וְעוֹף הַשָּׁמַיִם וְחַיַּת הַשָּׂדֶה, וְכָל-הָרֶמֶשׂ הָרֹמֵשׂ עַל-הָאֲדָמָה, וְכֹל הָאָדָם, אֲשֶׁר עַל-פְּנֵי הָאֲדָמָה; וְנֶהֶרְסוּ הֶהָרִים, וְנָפְלוּ הַמַּדְרֵגוֹת, וְכָל-חוֹמָה, לָאָרֶץ תִּפּוֹל. 
כא וְקָרָאתִי עָלָיו לְכָל-הָרַי חֶרֶב, נְאֻם אֲדֹנָי יְהוִה:  חֶרֶב אִישׁ, בְּאָחִיו תִּהְיֶה. 
כב וְנִשְׁפַּטְתִּי אִתּוֹ, בְּדֶבֶר וּבְדָם; וְגֶשֶׁם שׁוֹטֵף וְאַבְנֵי אֶלְגָּבִישׁ אֵשׁ וְגָפְרִית, אַמְטִיר עָלָיו וְעַל-אֲגַפָּיו, וְעַל-עַמִּים רַבִּים, אֲשֶׁר אִתּוֹ.  כג וְהִתְגַּדִּלְתִּי, וְהִתְקַדִּשְׁתִּי, וְנוֹדַעְתִּי, לְעֵינֵי גּוֹיִם רַבִּים; וְיָדְעוּ, כִּי-אֲנִי יְהוָה.  {ס}

דרך אגב קראתי אותה בבית הכנסת בשבת חול המועד סוכות.
היה תענוג...

מנותק צהוב בדם

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 216
שוב פעם הטקס של הדגלים האדומים בכיכר מלכי ישראל
« להגיב #7 ב- : נובמבר 09, 2008, 02:30:17 »
ועוד משהו שאולי לא כולכם שמעתם עליו.
שם משפחתו של המוסלמי שנבחר לנשיא ארה"ב,
רמוז בדילוגים של 7 אותיות - מהאות א' במילה 'נשיא',
שימו לב לנושא ההפטרה ולפרטי הנבואה...

הדגשתי את האותיות שיוצרות את הרצף!



יחזקאל פרק לח

א וַיְהִי דְבַר-יְהוָה, אֵלַי לֵאמֹר. 
ב בֶּן-אָדָם, שִׂים פָּנֶיךָ אֶל-גּוֹג אֶרֶץ הַמָּגוֹג--נְשִׂיא, רֹאשׁ מֶשֶׁךְ וְתֻבָל; וְהִנָּבֵא, עָלָיו. 
ג וְאָמַרְתָּ, כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה:  הִנְנִי אֵלֶיךָ, גּוֹג--נְשִׂיא, רֹאשׁ מֶשֶׁךְ וְתֻבָל. 
ד וְשׁוֹבַבְתִּיךָ, וְנָתַתִּי חַחִים בִּלְחָיֶיךָ; וְהוֹצֵאתִי אוֹתְךָ וְאֶת-כָּל-חֵילֶךָ סוּסִים וּפָרָשִׁים, לְבֻשֵׁי מִכְלוֹל כֻּלָּם--קָהָל רָב צִנָּה וּמָגֵן, תֹּפְשֵׂי חֲרָבוֹת כֻּלָּם. 
ה פָּרַס כּוּשׁ וּפוּט, אִתָּם; כֻּלָּם, מָגֵן וְכוֹבָע. 
ו גֹּמֶר, וְכָל-אֲגַפֶּיהָ--בֵּית תּוֹגַרְמָה, יַרְכְּתֵי צָפוֹן וְאֶת-כָּל-אֲגַפָּיו; עַמִּים רַבִּים, אִתָּךְ. 
ז הִכֹּן, וְהָכֵן לְךָ--אַתָּה, וְכָל-קְהָלֶךָ הַנִּקְהָלִים עָלֶיךָ; וְהָיִיתָ לָהֶם, לְמִשְׁמָר. 
ח מִיָּמִים רַבִּים, תִּפָּקֵד--בְּאַחֲרִית הַשָּׁנִים תָּבוֹא אֶל-אֶרֶץ מְשׁוֹבֶבֶת מֵחֶרֶב מְקֻבֶּצֶת מֵעַמִּים רַבִּים, עַל הָרֵי יִשְׂרָאֵל אֲשֶׁר-הָיוּ לְחָרְבָּה תָּמִיד; וְהִיא מֵעַמִּים הוּצָאָה, וְיָשְׁבוּ לָבֶטַח כֻּלָּם. 
ט וְעָלִיתָ כַּשֹּׁאָה תָבוֹא, כֶּעָנָן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ תִּהְיֶה--אַתָּה, וְכָל-אֲגַפֶּיךָ, וְעַמִּים רַבִּים, אוֹתָךְ.  {ס}

י כֹּה אָמַר, אֲדֹנָי יְהוִה:  וְהָיָה בַּיּוֹם הַהוּא, יַעֲלוּ דְבָרִים עַל-לְבָבֶךָ, וְחָשַׁבְתָּ, מַחֲשֶׁבֶת רָעָה.  יא וְאָמַרְתָּ, אֶעֱלֶה עַל-אֶרֶץ פְּרָזוֹת--אָבוֹא הַשֹּׁקְטִים, יֹשְׁבֵי לָבֶטַח; כֻּלָּם, יֹשְׁבִים בְּאֵין חוֹמָה, וּבְרִיחַ וּדְלָתַיִם, אֵין לָהֶם.  יב לִשְׁלֹל שָׁלָל, וְלָבֹז בַּז--לְהָשִׁיב יָדְךָ עַל-חֳרָבוֹת נוֹשָׁבוֹת, וְאֶל-עַם מְאֻסָּף מִגּוֹיִם, עֹשֶׂה מִקְנֶה וְקִנְיָן, יֹשְׁבֵי עַל-טַבּוּר הָאָרֶץ.  יג שְׁבָא וּדְדָן וְסֹחֲרֵי תַרְשִׁישׁ וְכָל-כְּפִירֶיהָ, יֹאמְרוּ לְךָ, הֲלִשְׁלֹל שָׁלָל אַתָּה בָא, הֲלָבֹז בַּז הִקְהַלְתָּ קְהָלֶךָ--לָשֵׂאת כֶּסֶף וְזָהָב, לָקַחַת מִקְנֶה וְקִנְיָן, לִשְׁלֹל, שָׁלָל גָּדוֹל.  {ס}

יד לָכֵן, הִנָּבֵא בֶן-אָדָם, וְאָמַרְתָּ לְגוֹג, כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה:  הֲלוֹא בַּיּוֹם הַהוּא, בְּשֶׁבֶת עַמִּי יִשְׂרָאֵל לָבֶטַח--תֵּדָע. 
טו וּבָאתָ מִמְּקוֹמְךָ, מִיַּרְכְּתֵי צָפוֹן--אַתָּה, וְעַמִּים רַבִּים אִתָּךְ:  רֹכְבֵי סוּסִים כֻּלָּם, קָהָל גָּדוֹל וְחַיִל רָב. 
טז וְעָלִיתָ עַל-עַמִּי יִשְׂרָאֵל, כֶּעָנָן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ; בְּאַחֲרִית הַיָּמִים תִּהְיֶה, וַהֲבִאוֹתִיךָ עַל-אַרְצִי, לְמַעַן דַּעַת הַגּוֹיִם אֹתִי בְּהִקָּדְשִׁי בְךָ לְעֵינֵיהֶם, גּוֹג.  {ס}

יז כֹּה-אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה, הַאַתָּה-הוּא אֲשֶׁר-דִּבַּרְתִּי בְּיָמִים קַדְמוֹנִים בְּיַד עֲבָדַי נְבִיאֵי יִשְׂרָאֵל, הַנִּבְּאִים בַּיָּמִים הָהֵם, שָׁנִים--לְהָבִיא אֹתְךָ, עֲלֵיהֶם.  {ס}

יח וְהָיָה בַּיּוֹם הַהוּא, בְּיוֹם בּוֹא גוֹג עַל-אַדְמַת יִשְׂרָאֵל--נְאֻם, אֲדֹנָי יְהוִה:  תַּעֲלֶה חֲמָתִי, בְּאַפִּי. 
יט וּבְקִנְאָתִי בְאֵשׁ-עֶבְרָתִי, דִּבַּרְתִּי:  אִם-לֹא בַּיּוֹם הַהוּא, יִהְיֶה רַעַשׁ גָּדוֹל, עַל, אַדְמַת יִשְׂרָאֵל. 
כ וְרָעֲשׁוּ מִפָּנַי דְּגֵי הַיָּם וְעוֹף הַשָּׁמַיִם וְחַיַּת הַשָּׂדֶה, וְכָל-הָרֶמֶשׂ הָרֹמֵשׂ עַל-הָאֲדָמָה, וְכֹל הָאָדָם, אֲשֶׁר עַל-פְּנֵי הָאֲדָמָה; וְנֶהֶרְסוּ הֶהָרִים, וְנָפְלוּ הַמַּדְרֵגוֹת, וְכָל-חוֹמָה, לָאָרֶץ תִּפּוֹל. 
כא וְקָרָאתִי עָלָיו לְכָל-הָרַי חֶרֶב, נְאֻם אֲדֹנָי יְהוִה:  חֶרֶב אִישׁ, בְּאָחִיו תִּהְיֶה. 
כב וְנִשְׁפַּטְתִּי אִתּוֹ, בְּדֶבֶר וּבְדָם; וְגֶשֶׁם שׁוֹטֵף וְאַבְנֵי אֶלְגָּבִישׁ אֵשׁ וְגָפְרִית, אַמְטִיר עָלָיו וְעַל-אֲגַפָּיו, וְעַל-עַמִּים רַבִּים, אֲשֶׁר אִתּוֹ.  כג וְהִתְגַּדִּלְתִּי, וְהִתְקַדִּשְׁתִּי, וְנוֹדַעְתִּי, לְעֵינֵי גּוֹיִם רַבִּים; וְיָדְעוּ, כִּי-אֲנִי יְהוָה.  {ס}

דרך אגב קראתי אותה בבית הכנסת בשבת חול המועד סוכות.
היה תענוג...

ועם רשום אובאמה מזה אומר ?? כל שם אפשר להוציא מהדרך הזאת
'' למות או ליכבוש את ההר ''

מנותק אחים באמת

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2494
  • פתחו לי פתח כחודו של מחט...
    • האתר שלי
שוב פעם הטקס של הדגלים האדומים בכיכר מלכי ישראל
« להגיב #8 ב- : נובמבר 09, 2008, 07:11:13 »
ועם רשום אובאמה מזה אומר ?? כל שם אפשר להוציא מהדרך הזאת
לא כל שם ניתן להוציא בדילוג של 7 אותיות, מהמילה נשיא.
ההוצאה של שם חייבת להיות בצירוף של כמה נתונים שמופיעים במקום קטן, ובעלי קשר לעניין עצמו.
ולכן, אם יש באותו המקום המצומצם שבו נמצא שמו בדילוגי אותיות, עוד מילים שקשורות לסיום הגלות הארורה,
אז ניתן להתייחס ברצינות לדילוגים - ולנרמז מהם.

בינתיים זהו משהו ששמעתי וזה נחמד, אולי יש עוד מילים שיכולות להשפיע באותו הפרק.

משה אמת ותורתו אמת, וכן גם יחזקאל
אנחנו פשוט לא תמיד יודעים לנתח זאת כראוי לפני שזה קורה,
כי אנחנו מוגבלים מאוד ביכולת הזו.

מנותק אשקלוני!

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 597
שוב פעם הטקס של הדגלים האדומים בכיכר מלכי ישראל
« להגיב #9 ב- : נובמבר 09, 2008, 07:45:58 »
יום רבין שמח לכולם (:
יגאל עמיר צדיק !


לעולם ה' דברך ניצב בשמיים

מנותק צהוב בדם

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 216
שוב פעם הטקס של הדגלים האדומים בכיכר מלכי ישראל
« להגיב #10 ב- : נובמבר 09, 2008, 14:55:11 »
יום רבין שמח לכולם (:
יגאל עמיר צדיק !
'' כל העולם כולו גשר צר מאוד
  דשר צר מאוד
  כל העולם כולו גשר צר מאוד
  גשר צר מאודדדדדד
  והעיקרררר והעיקררררר שלרביןןן יששש היום כיכר ''
'' למות או ליכבוש את ההר ''