כשאדם מכה כלב במקל, הכלב תוקף את המקל ולא את המכה.
מאחר והמצב הבטחוני הוא תלוי במעשים שלנו, ואין עוד מלבדו(!), ותפקידו של ישמעאל בעולם הוא להכות אותנו כדי שאנו נשוב בתשובה.
האם יתכן שכשאנחנו תוקפים את צאצאי ישמעאל, המתוכנתים כבר מלידה לרצוח יהודים בתנאי שהם עוברים על המצוות,אנו מפספסים את המטרה העיקרית?
אולי צריכים אנו לרכז את המאמצים במלחמה בניאוף,בשנאת חינם ולשון הרע וכיוצ"ב.
ועל ידי כך, תבוא קשתותיהם של צאצאי ישמעאל בליבם.
[הרי בלעם לא יעץ לבלק לעשות פיגועים ולירות קסאמים, אלא להפיץ את הזנות בעם ישראל והעבודה תיעשה כבר מאליה]
בס''ד
שאלה מצויינת. כל הכבוד לך.
אתה צודק שהקב''ה משתמש בערבים כדי לעורר את הניצוץ היהודי בתוך עם ישראל. עונשים מהקב''ה נועדים לתקן אותנו.
יתרה מזו, אילו הקב''ה לא היה גורם עויינות נגדנו מהערבים הנאצים, הרבה יהודים בארץ ישראל היו מתבוללים ומתחתנים עם הערבים ר''ל כמו שקורה עם הגויים בארה''ב, רוסיה וכל מקום אחר בעולם. ברחמנותו העצומה, אבינו שבשמיים מציל אותנו מסיוט כזה. (לדאבוננו הרב, אנו רואים שאפילו עם העויינות הנאצית של הערבים נגדנו, יש אלפי יהודיות שמתחתנות עם הערבים ר''ל! מה היה קורה לנו אילו הערבים היו גויים "נחמדים" ר''ל?)
אתה גם צודק שאם עם ישראל יחזור בתשובה בע''ה, הקב''ה יתן לנו את היכולת לטפל בכל אוייבינו בקלות.
אולם כשיש מצב של פיקוח נפש ואיום קיומי, עלינו להגן על העם שלנו.
כשגולית איום על עם ישראל, דוד הרג אותו וקידש את שם שמיים.
כשמצרי הרביץ ליהודי, משה רבינו הרג את המצרי.
כשאומות איימו על עם ישראל, או כשהיה צורך לקדש את שם שמיים, אברהם אבינו, משה רבינו, יהושע בן נון, השופטים, דוד המלך, והמכב''ים הראו לנו שאסור לתת לגויים לרצוח, להשפיל, לגרש, לדכא או לאיים על עם השם. כי זה חילול השם.
לכן חייבים לפעל נגד הערבים הנאצים שמבקשים להשמיד אותנו ושרוצחים יהודים ר''ל.
כמובן שגם חיוני לנהל מאבק נגד ניאוף וכל הדברים האחרים שציינת. אבל יש כבר מאות ישיבות ומוסדות אחרים שמנהלים מאבק כזה.
לעומת זאת, אין גורם יעיל שמנהל מאבק לעודד הגירה ערבית המונית מארץ ישראל. לכן זה נופל עלינו. אם לא נעשה זאת, אני חושש שאין מישהו אחר שיעשה זאת. וכל עוד שנסבול את החילול השם של מיליוני ערבים נאצים בארץ ישראל שמנסים להשמיד אותנו, חוששני שלא נוכל לנצח במאבקים האחרים שלנו.