כתב נושא: לכולם כאן בפורום: תוכנה למחיקת עקבות באינטרנט!!!  (נקרא 1263 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק rubi65

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 907
  • ימני אמיתי וכהניסט
התוכנה נקראת East Tec Eraser והיא מיועדת להעלמת כל עקבה חשודה ממחשבכם בנוגע לאינטרנט. השב"כ יתאמצו מאוד כדי להגיע אליכם! אני ממש מסתכן כאן אבל המחיר כדאי עבורכם!
היא מוחקת את כל ה-COOKIES (עוגיות), HISTORY,(עקבות שנעשו ע"י שימוש באינטרנט) TRACES  ועוד...
דיברתי עליה בטור השבועי שלי זה מכבר והיא מומלצת מאוד!!! הנה הקישור שוב: http://rapidshare.com/files/110427943/E-T.E.Wasp.crostuff.net.rar
יש להוריד את התוכנה כ- FREE USER אלא אם כן אתם מנויים באתר RAPIDSHARE.COM
יש להרחיב את הקובץ הדחוס (RAR) המצורף שם בהתאמה, ע"י תוכנת WINRAR (קישור: http://rarlab.com/download.htm),
לשים בהגדרה הראשונית (רק חד פעמי) את המפתח לתוכנה (נמצא בקובץ ה-RAR שהורדתם זה עתה), וזהו!
כדאי מאוד להשתמש בדפדפן FIREFOX בגרסתה האחרונה, כיוון שיש אפשרות להגדיר בה גם כן מחיקה של כל העקבות בכל יציאה מן הדפדפן וגם בכל רגע שרוצים! הנה הקישור: http://www.mozilla.com/en-US/firefox/ ליחצו על FREE DOWNLOAD ותקבלו את הגרסה העברית האחרונה של התוכנה (הדפדפן), אחרי ההתקנה שנמשכת פחות מדקה (ממש שניות), הגדירו בלשונית PRIVACY (פרטיות) את מה שאתם רוצים למחוק בכל פעם אוטומטית ואחרי ההגדרה ליחצו עם העכבר על האפשרות של 'ניקוי הגדרות', וזהו!
עכשיו אתם בטוחים מפני כל מזיק וחורש מזימות ושאר מרעין בישין,
בהצלחה!!!
רובי. :) O0 ;D
הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו, מי ימלל גבורות ה' ישמיע קול תהילתו, תהילת ה' ידבר פי ויברך כל בשר שם קדשו לעולם ועד, ואנחנו נברך י-ה מעתה ועד עולם הללוי-ה!!!
חמול על מעשיך, ותשמח במעשיך, ויודו לך חוסיך, בצדקך עמוסיך, תוקדש אדון על כל מעשיך, כי מקדישך בקדושתך קידשת, נאה לקדוש פאר מקדושים!!!