כדאי מאד לטייל באיטליה.הכדורגל שם אחלה,הבגדים יפים,האוכל טעים,הנשים יפות,הארכיקטטורה מדהימה.יש באיטליה פאשיסטים אניטשמים למשל אוהדי לאציו בכדורגל.
ברלוסקוני שמרן ימני ידיד ישראל אבל יש מפלגה ניאופשיסטית.
גם אם המוסלמים אינם בעיה חמורה יש באיטליה מאפיה וגנבים,כייסים ואיטלקים מטרידים בחורות,הנהגים שם משוגעים וידרסו אותך בלי חשבון.
הגלידה באיטליה הטעימה בעולם.
אי אפשר לראות את העולם כולו בפרספקטיבה רק מוסלמית.
ברור שלא נטייל בארץ מוסלמית אבל יש מוסלמים בכל רחבי אירופה.אני טיילתי באיטליה,צרפת,אנגליה,ארה"ב,סקנדינביה ונהנתי מאד.
בעיני הערים היפות בעולם הן טורונטו וסן פרנסיסקו ושם יש מלא הומואים אז לא נטייל?
לא הכל פוליטיקה!מוסלמים ומסגד יש בירושלים וביפו אז לא נטייל שם?אנטישמים יש בת"א,שמאלנים אנטישמים אז לא נטייל שם?במדינת ישראל כמו באיטליה יש 1.25 מליון מוסלמים אז לא נטייל בה?
אם איטליה פאשיסטית אז לא נאכל פיצה?ספגטי?לזניה?מקרוני?
אם יש מוסלמים בצרפת אז לא נאכל בגט?קוראסון?
צאו משנאת הגויים הזאת,תתחילו לחיות כי במילא המוסלמים יהרגו אותנו...והם פאשיסטים וקומוניסטים.
החיים מאד מסוכנים ומתים מהם...
לגבי האכילה,מורה הנבוכים, חלק ג, פרק ח':
"וכך מצבי בני אדם:
- יש מבני אדם אנשים כמו שאמרנו, כל הכרחי החומר אצלם חרפה וגנאי ומגרעות שההכרח מחייבם, ובפרט חוש המישוש אשר הוא חרפה לנו כפי שאמר אריסטו, אשר בו מתאווים אנו האכילה והשתייה והתשמיש, שראוי למעט בו ככל האפשר, ולהסתתר בו ולהצטער בעשייתו. ושלא ייחד בכך שיחה ולא ירחיב בו דיבור, ולא יקהל לדברים אלה, אלא יהיה האדם שולט על כל הצרכים הללו, וממעט בהן ככל יכולתו, ולא יקח מהן כי אם מה שאי אפשר בלעדיו.
וישים תכליתו תכלית האדם באשר הוא אדם, והוא ציור המושכלות לא זולתן, אשר הנעלה והנכבדת בהן השגת ה' והמלאכים ויתר פעולותיו כפי היכולת."
האנטר היקר

:
לגבי היציאה מן הארץ, אני אישית לא הייתי ולא מתכוון להיות בחו"ל, ולא רוצה שיהיה לי צורך בכך.
מקור, משנה תורה - הלכות מלכים ומלחמות:
ה,יא אסור לצאת מארץ ישראל לחוצה לארץ לעולם--אלא ללמוד תורה, או לישא אישה, או להציל מיד הגויים, ויחזור לארץ; וכן יוצא הוא לסחורה. אבל לשכון בחוצה לארץ, אסור--אלא אם כן חזק שם הרעב, עד שנעשה שווה דינר חיטין בשני דינרין.
ה,יב במה דברים אמורים, בשהיו המעות מצויות והפירות ביוקר. אבל אם היו הפירות בזול, ולא ימצא מעות ולא במה ישתכר, ואבדה פרוטה מן הכיס--ייצא לכל מקום שימצא בו ריוח. ואף על פי שמותר לצאת, אינה מידת חסידות: שהרי מחלון וכליון שני גדולי הדור היו, מפני צרה גדולה יצאו, ונתחייבו כליה למקום.
ה,יג גדולי החכמים היו מנשקין על תחומי ארץ ישראל, ומנשקין אבניה, ומתגלגלין על עפרה; וכן הוא אומר "כי רצו עבדיך, את אבניה; ואת עפרה, יחוננו" (תהילים קב,טו).
ה,יד אמרו חכמים, כל השוכן בארץ ישראל, עוונותיו מחולין--שנאמר "ובל יאמר שכן, חליתי; העם היושב בה, נשוא עוון" (ישעיהו לג,כד). אפילו הלך בה ארבע אמות, זוכה לחיי העולם הבא. וכל הקבור בה, נתכפר לו, וכאילו המקום שהוא בו מזבח כפרה, שנאמר "וכיפר אדמתו עמו" (דברים לב,מג). ובפורענות הוא אומר "על אדמה טמאה תמות" (עמוס ז,יז). ואינו דומה קולטתו מחיים, למי שקולטתו לאחר מיתה. ואף על פי כן גדולי החכמים היו מוליכין את מתיהן לשם; צא ולמד מיעקוב אבינו, ויוסף הצדיק.
ה,טו לעולם ידור אדם בארץ ישראל, אפילו בעיר שרובה גויים; ואל ידור בחוצה לארץ, ואפילו בעיר שרובה ישראל: שכל היוצא לחוצה לארץ--כאילו עובד עבודה זרה, שנאמר "כי גירשוני היום מהסתפח בנחלת ה' לאמור לך עבוד אלוהים אחרים" (שמואל א כו,יט). ובפורענות הוא אומר "ואל אדמת ישראל לא יבואו" (יחזקאל יג,ט).
כמו שאמר שלמה המלך ע"ה "טוֹב שֵׁם מִשֶּׁמֶן טוֹב וְיוֹם הַמָּוֶת מִיּוֹם הִוָּלְדוֹ" (קהלת ז א)
תכלית החיים היא למות בסופו של דבר, כדי להגיע לעולם שכולו טוב ובו תזכה לאושר עצום ובלתי נתפש במצבנו הנוכחי.
נכון שאינני מכיר אותך, אך אומר אני את דברי על סמך הבנתי את דבריך.
לסיכום, עמדתי היא שאתה תהיה הכי מאושר שאפשר, ולהבנתי הדרך היא תורת בורא עולם כמובן.
מקווה שתחזור בטוב, בקרוב.
