כתב נושא: הקלגסים הישראלים ממשיכים כהרגלם להכות יהודים  (נקרא 927 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק אֵיתָן

  • מנהל הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/176411

כוחות משטרה הרסו הבוקר מחסן בגבעת להבה הסמוכה ליצהר שבשומרון.הכוחות הגיעו הבוקר לאיזור יצהר על מנת להדביק צווי פינוי על שני מבנים בגבעת להבה, ולהרוס מחסן בגבעה השייך למשפחת בן-פנחס. השוטרים הדביקו את הצווים והרסו את המחסן. לאחר מכן הגיעו הכוחות לשער היישוב יצהר על מנת להגיע לחוות השקד הסמוכה להרוס קראוון. תושבי האיזור החלו לנקוט בפעולות מחאה בניסיון לסכל את הפינוי המתקרב.

הכוחות נתקלו בהתנגדות קשה של תושבי היישוב, עשרות מתושבי יצהר מונעים כבר כשעה את הגעתו של המנוף המשטרתי המבקש לפנות את הקרוואן. שוטרים וכוחות מג"ב מפעילים כצפוי אלימות קשה וגז מדמיע. שוטר מג"ב אחד נפצע מהגז שהפעיל, למקום הגיע ראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה.

בנוסף, התפתחו עימותים אלימים בין השוטרים למתיישבים. השוטרים הכו מספר מתיישבים באלות, ובמקום ישנם מספר עצורים.

הקראוון מיועד לבני היישוב יצהר, מלאכי ונעמי לב שחתונתם אמורה להתקיים בעוד עשרה ימים. מתיישבים שהיו במקום מספרים כי בעת שניסתה נעמי למנוע את פינוי הקראוון שלה תקפו אותה שוטרים גברים, הרב דודקביץ בא לסייע לה והותקף באלימות על ידי השוטרים. המתיישבים מספרים כי במקום ישנו פצוע שמצבו לא ברור והכרתו מעורפלת.

יגאל אמיתי, דובר היישוב יצהר, אומר כי "רק מי שעושה הסכם עם המחבלים בדרום ומפקיר את גלעד שליט ותושבי שדרות, יש לו כוח וחוצפה להילחם במתיישבים בשומרון". אמיתי מספר לערוץ 7, כי חוות השקד פונתה כבר ארבע פעמים, בחלק מהפעמים נעשה הדבר על פי דרישה מפורשת של הבית הלבן.
"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"