כתב נושא: אולמרט: העולם לא יתחמק מעימות עם איראן  (נקרא 1816 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
ראש הממשלה התייחס לאיום האיראני בישיבת הממשלה ואמר כי "מדינת ישראל לא תאפשר לעולם להתחמק מעימות עם מדינה המדברת בנוסח החמור ביותר וקוראת להשמדת ישראל". יו"ר "יד ושם" הזהיר: "העולם מנסה לבלום את התהליכים האידיאולוגים הקיצוניים שמקבלים תאוצה בגלל מלחמות ישראל". פרס: "זו מחלה של הגויים, לא שלנו"

ההיסטוריה חוזרת, ראש הממשלה מזהיר: אהוד אולמרט, אמר הבוקר (יום א') בפתח ישיבת הממשלה כי "מדינת ישראל לא תאפשר לעולם להתחמק מעימות עם מדינה המדברת בנוסח החמור ביותר וקוראת להשמדת ישראל". לדבריו, "לא נניח לעולם לשכוח פעם נוספת, תוך אדישות והשתקה, את האיום הקיומי על קיומו של העם היהודי".

 

אולמרט אמר כי "היום הזה, ה-27 בינואר, יום שיחרור אושוויץ על ידי הצבא האדום הפך להיות הזיכרון הבינלאומי למאבק באנטישמיות ולזיכרון לנספי השואה ומצויין ברחבי העולם ובעצרת האו"ם".


(הדיון בממשלה הבוקר)

ראש הממשלה ביקר לפני הישיבה בתערוכה שמוצגת בלשכתו ועוסקת בקריקטורות אנטישמיות והתבטאויות קשות נגד העם היהודי. "תערוכה קטנה זו מייצגת תופעה גוברת של אנטישמיות במדינות שונות בעולם. מוטיבים אלה עודדו שנאת יהודים לאורך הדורות וזה חלק מהמשכיות המאבק של העם היהודי". אמר ראש הממשלה.


 

פרס: "זו בעייה של הגויים, לא של היהודים"

המשנה לראש הממשלה, שמעון פרס הדגיש בתערוכה: "האנטישמיות היא בעיה של הגויים ולא של היהודים, זוהי מחלה של הגויים ולא שלנו. הם צריכים להיאבק בה. כל עוד תהיה אנטישמיות בעולם, העולם יהיה חולה. זהו מאבק כלל עולמי שלשמחתנו יש החלטות בנושא בעצרת האו"ם וגם מאבק משותף של הקהילות הנוצריות ברחבי העולם".


(העולם ער לסכנה?)

יושב ראש "יד ושם", אבנר שלו, שליווה את ראש הממשלה בתערוכה אמר כי בעקבות כינוס הכחשת השואה בטהרן חלה תזוזה בקרב קהילת מדינות העולם כנגד התופעה. לדבריו, "העולם ער היום יותר לסכנה ומנסה לבלום תהליכים אידיאולוגיים קיצוניים שכאלו, אם באו"ם ואם במערכות אירופאיות שונות". אולמרט ושריו יצאו בקריאה לעולם "להיאבק ביתר עוז בתופעות האנטישמיות המחמירות בעוצמתן".
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i