כתב נושא: המחבל עבד בישיבה על פי מקורות ערבים.  (נקרא 1109 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק אֵיתָן

  • מנהל הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/172523

נשים בירוק: הפסיקו להעסיק ערבים
בעקבות המידע שמסרו הפלסטינים לפיו המחבל עבד בישיבת מרכז הרב אומרים בתנועת נשים בירוק: "הפסיקו להעסיק ערבים. חזרו לעבודה עברית".
אורנית עצר


הפלסטינים טוענים כי המחבל שרצח את שמונת הבחורים בישיבת "מרכז הרב" עבד כנהג בישיבה.  המשטרה מכחישה כי המחבל עבד בישיבה. "הוא עבד כנהג הסעות אך לא בישיבה", אמרו.

בעקבות המידע הזה חוזרת תנועת "נשים בירוק" על קריאתה, "לכל מי שהמדינה היהודית יקרה לו: הפסיקו להעסיק ערבים! אין לפרנס ולהעסיק את האויב הערבי, ואין הבדל בין ערבי מיהודה ושומרון לערבי ישראלי. יש לחזור לעבודה עברית".

מוקדם יותר הבוקר פרסמה תנועת "נשים בירוק"  הודעה בה נאמר כי היא "משתתפת בצער של ישיבת מרכז הרב ושל המשפחות אשר יקיריהם נרצחו ע"י ערבים בני עוולה, ממשיכי דרכם של בני עמלק, המן והיטלר".

"הנקמה היהודית ציונית חייבת להיות נקמה מיידית של הקמת שמונה ישובים חדשים ברחבי יהודה ושומרון לזכרם של הנרצחים, במיוחד לאור העובדה שישיבת מרכז הרב מסמלת את ההתיישבות ביש"ע. בימים בהם ממשלת אולמרט ממשיכה להתרפס ולהיכנע לאויב הערבי בזה שהיא ממשיכה לדון בעניין הקמת מדינת טרור ביו"ש ובירושלים, הקמת שמונה ישובים חדשים ביהודה ושומרון תעביר מסר ברור לעולם כולו: בני המן ועוזריהם לא ירתיעו אותנו ולא יצליחו לעצור את מפעל ההתיישבות. להיפך. רק נעצים ונגדיל את דבקותנו ונאמנותו לארץ ישראל כולה", נאמר בהודעת התנועה.
"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"