כתב נושא: מאמר קצר של מיכאל קליינר  (נקרא 1437 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מחובר IRON_MAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 12823
  • L.F בשטח הערבים במתח
מאמר קצר של מיכאל קליינר
« ב- : ינואר 26, 2008, 22:22:13 »
בס"ד

טרנספר מרצון למצרים - יציאת מצרים לכיוון הנכון/מיכאל קליינר





מאות אלפים מתושבי עזה שנסים על נפשם למצרים לאחר שרמסו בדרכם את המחסומים, הגדרות והחומות, מדאיגים מאד את ממשלת ישראל. החשש הוא שהם ישובו לשטחי עזה כשברשותם חומרי חבלה וכסף לשימון מנגנוני הטרור. אולי אפילו יעברו קורסים מזורזים בלוחמת טרור באיראן או בסוריה. חששה של ישראל קצת מוגזם נוכח העובדה שכל העת היתה זרימה בלתי פוסקת של חומרי חבלה במנהרות, ונוכח העובדה שמצרים אפשרה לאנשי החמאס לבוא ולצאת בשעריה ללא פיקוח ישראלי או אירופאי.

ממשלת ישראל כנראה אינה מבינה, שהסיכון שיהוו אלה שישובו, אינו שקול כנגד הסיכוי שרבים מהם יעדיפו להשאר במצרים או להגר ממנה למקומות אחרים.

צא ולמד, אם רעב, מדומה או לא מדומה ופחד מהבאות, הביאו לבריחתם של רבבות או אפילו מאות אלפים, סביר שלו ישראל היתה נוהגת כמדינה שפויה בתגובה להפצצת עריה, הבריחה היתה בהיקפים גדולים בהרבה. לו ישראל היתה נוהגת כפי שנהגו כוחות נאטו שהפציצו את סרביה, או אפילו, מסתפקת בהפצת עלונים המזהירים שישראל עומדת להפציץ את כל המטרות הצבאיות ברצועה, היתה הרצועה מתרוקנת מיושביה.

הבריחה למצרים היא הזדמנות עבורנו. זה לא הזמן להתחסד ולעטות על עצמנו שלמה של הומניסטים חסרי תבונה, שדואגים לחזרתם של "התושבים האהובים של עזה" לבתיהם.

להפך.

עלינו להיות הומינסטים לכיוון הנכון. יהיה זה נכון, כדאי ורצוי שישראל תציע באופן מיידי סיוע כספי גדול לממשלת מצרים בגין כל משפחה שתקלט בה באופן קבוע ופיצוי כספי הולם לכל משפחה שתעבור ממצרים לכל מקום מחוץ לארץ ישראל. זה הזמן שלנו לפנות למדינות אירופה הנאורות ולדרוש מהן לפרוע את הצ'ק, ולהעמיד תקציבים לטובת טיפול בפליטי הרצועה וקליטתם מחדש במדינות ערב.זו גם הזדמנות פז עבור ערביי הרצועה לעבור למדינה שבה הם רוב, ולא חיים תחת שלטון של רוב יהודי.

פעולה מהירה וחכמה ברוח זו, יכולה להיות הסיכוי הריאלי היחידי למניעת מלחמה מזרח תיכונית גדולה שתסכן את העולם כולו,ולקידום שלום בו ישראל מתקיימת בגבולות ברי הגנה תוך שמירת מהותה היהודית ומשטרה הדמוקרטי.
ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל.

ערבים לערב,סודנים לסודן,שמאלנים לאירופה!