כתב נושא: ישר כח לש"ס והרב עובדיה יוסף (פועלים למען פולארד)!  (נקרא 1092 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק דוקא_כך

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3620
  • ופדויי ה' ישובון ובאו ציון ברינה
כולם מצטרפים לקריאה לשר ישי: העם כולו מאחוריך במאבק להשגת שחרור פולארד!  אל תעצור באמצע!!!

 

השר אלי ישי נפגש ביום שני האחרון עם אסתר פולארד וקיבל מידה מכתב אישי המיועד לנשיא בוש בבקשה שימסור אותו לידיו בעת פגישתו עמו. למרות הלחצים הכבדים שהופעלו על השר מצד ראש הממשלה העביר השר אלי ישי את המכתב בצירוף מכתב נרגש מהרב עובדיה יוסף הקורא גם הוא לנשיא האמריקני לשחרר את יהונתן לאלתר.

 

השר ישי נמצא כעת בעמדת השפעה משמעותית ביותר. כשירד נשיא ארה"ב ממטוסו עם הגעתו לארץ הוא לחץ את ידם של כל השרים אך התעכב במיוחד ליד השר ישי והבהיר לו שהוא מבין היטב את שיש בידיו כוח פוליטי משמעותי ביותר שביכולתו להשפיע השפעה מכרעת על ראש הממשלה.

 
על השר ישי מופעלים לחצים כבדים לא להמשיך ללכת עם המהלך עד הסוף. כעת זה הזמן לפנות לשר ישי, לחזק אותו על מה שכבר עשה ולבקש ממנו בכל לשון של בקשה: אל תעצור באמצע! אל תיכנע ללחצים! נצל את הכוח שאלוקים שם בידיך ועשה את השנדרש להשגת שחרורו של יהונתן!
 

פקס בלשכת השר: 02 – 6662909

דוא"ל: [email protected]

ניתן לוודא שהמסר הגיע בטלפון 02 - 6662252

 

 
במהלך ביקורו של בוש בארץ קרו לא מעט דברים חשובים. להלן מקבץ קצר:
 

הנשיא בוש לחץ את יד מפעילו של יהונתן

 

דברים כאלה לא קורים במקרה. השר רפי איתן, מי שהיה מפעילו של יהונתן בעת פעולתו כסוכן ישראלי בשליחות המדינה, הוזמן לארוחת הערב בהשתתפות נשיא ארה"ב ואף זכה ללחיצת יד חמה ממנו אשר שודרה בכל אמצעי התקשורת. במשך 22 שמה נמנע איתן מלדרוך ולו פעם אחד על אדמת ארה"ב ואפילו השתדל להימנע מלהיכנס לתחומה האווירי במהלך טיסה ליעד אחר – זאת מחשש שייעצר ויוגש נגדו כתב אישום על הפעלת פולארד. פרשנים בתקשורת הישראלית וגורמים בכירים הסבירו כי היחס המפתיע כלפי השר איתן מעיד ללא ספק על שינוי בייחסה של ארה"ב לנושא פולארד. גורם בכיר ששוחח עם הוועד להשבת יהונתן פולארד הביתה אמר כי   "לפני 10 שנים זה לא היה קורה. אין ספק שמדובר באיתות נשיאותי בעל משמעות כבירה כלפי שאלת שחרורו של יהונתן פולארד". לפרטים נוספים ולתמונה של לחיצת היד:

http://www.freepollard.net/Inside/NewsInside.asp?itemId=920

 

 

בשעה טובה: נחנכה כיכר שחרור יהונתן פולארד

 

ביום שני, ערב הביקור, נחנכה כיכר שחרור יהונתן פולארד (פריז לשעבר) בטקס מכובד בהשתתפות חברי מועצת העיר ירושלים (בהובלת הגב' מינה פנטון), השר אלי ישי, אמנים וציבור רחב שגדש את הכיכר וגלש אל מעבר לה האירוע הסתיים בהסרת הלוט ונאום מרגש מפי אסתר פולארד, אשתו של יהונתן. לסיקור, תמונות ווידאו מהאירוע:

http://www.freepollard.net/Inside/NewsInside.asp?itemId=913

 

 

רוב מוחלט של הציבור: עכשיו הזמן להשיג את השחרור!

 

סקר דעת קהל שנערך על ידי מכון המחקר ''מותגים'' לקראת ביקורו של בוש מגלה כי לציבור הישראלי תשובות חד משמעיות בנוגע למה שצריך להיעשות למען שחרורו של יהונתן. בין השאר: 83% אומרים כי על ראש הממשלה ונשיא המדינה להשיג כעת את שחרורו וכן רוב מוחלט של הציבור סבור שמאסרו הממושך של יהונתן פוגע בתדמיתה של ארה"ב כמדינה ידידותית לישראל. לפרטים המלאים ראו כאן:

http://www.freepollard.net/Inside/NewsInside.asp?itemId=914

 

 

ממר"צ עד ש"ס: כולם קוראים לבוש לשחרר את יהונתן!

 

יש נושאים שעליהם כולם מסכימים. במודעת ענק שפורסמה בג'רוזלם פוסט על מנת שתגיע לידי נשיא ארה"ב ופמלייתו קוראים לו הח"כים מכל הסיעות - הגיע הזמן לעשות צדק ולשחרר את יהונתן. חברי מועצת העיר ירושלים מכל הסיעות התאחדו גם הם במכתב משותף הקורא לחנינה מיידית לסוכן הישראלי השבוי. לפרטים המלאים ולצפייה במודעה:


http://www.freepollard.net/Inside/NewsInside.asp?itemId=917
יהונתן פולארד
ראובן מנינג
יגאל עמיר
חגי עמיר
עופר גמליאל
שלמה דביר
ירדן מורג
דוד אמויאל
חזקיהו עמי פופר
גור המל
ישי שליסל
דני טיקמן
ג'וליאן סופיר
ארנולד ישראלוב
רחמים לוטטי
חברי מחתרת בת-עין
יונה אברושמי
יבגני גרוסמן
אלכסנדר רבינוביץ'
מורדי הראל
אליצור הראל