כתב נושא: "חמאס עובד על תכנית לחיסול אבו מאזן"  (נקרא 2543 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
"חמאס עובד על תכנית לחיסול אבו מאזן"
« ב- : ינואר 15, 2007, 21:13:24 »
איתותי הרגיעה ברשות הפלסטינית היו זמניים בלבד. היום מזהיר דובר הפתח כי בחמאס מכינים תכנית חיסול באמצעות חפירת מנהרות - חלקן מתחת למסגדים, הנחת מוקשים ומטעני חבלה, כדי לפגוע בבכירים ובהם גם יו"ר הרשות ומוחמד דחלאן. "אנו מזהירים כי כל פגיעה במי ממנהיגינו יביא להבערת אש שלא תינתן לשליטה", אמר.

בכירים על הכוונת. גם לאחר הדיווחים על חידוש המגעים להקמת ממשלת אחדות ברשות הפלסטינית, נמשכים חילופי ההאשמות בין הצדדים. היום (ב') זהו תורה של תנועת הפתח לצאת בהתבטאות חריפה ולהאשים את תנועת החמאס בניסיון לחסל את בכיריה - בראשם נשיא הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס (אבו מאזן) וחבר המועצה המחוקקת, מוחמד דחלאן, האיש החזק של הפתח בשטחים.

 
על אף שלא הוכרזה הפסקת אש, הורגשו סממני רגיעה מסויימים בין שתי התנועות בימים האחרונים. אבל כמו בנסיונות קודמים להגיע להסכם על הנחת הנשק ותחילת שיתוף פעולה, גם הפעם נראה כי העימות יימשך. דובר הפתח ברצועה, עבד אל חכים עווד, מאשים היום את תנועת החמאס בהכנת "תוכנית החיסול באמצעות חפירת מנהרות, מיקוש והנחת מטעני חבלה במנהרות הנחפרות מתחת לבתיהם של בכירי התנועה וכן מתחת לדרכים וצמתים ראשיות בהן עושים שימוש בכירי הרשות והפתח".

האשמותיו של עווד חריפות הפעם במיוחד לטענתו בין הבכירים שבחמאס פועלים כדי לחסלם, נמצאים גם אבו מאזן ומוחמד דחלאן.


לדבריו, "בתקופה האחרונה פועלים בחמאס באופן שיטתי ומתוכנן היטב כדי להשלים חפירות אלה ואף הניחו בהן מטעני חבלה בכמויות גדולות באזור ציר צלאח א-דין שברצועה וכן באזור מחנה הפליטים ג'בליה". עווד אף האשים כי חלק ממנהרות אלה יוצאת מתחת למסגדים באזורים שונים ברצועה.


חלק מן המנהרות, מוסיף הדובר, מגיעות עד למפקדות של מנגנוני הביטחון הפלסטינים, ביניהם מנהרה אחת מתחת למפקדה של הביטחון הלאומי הפלסטיני באזור ג'בלייה.


"פגיעה באנשינו תבעיר אש בלתי ניתנת לשליטה"

עווד הביע את פליאתו על תוכנית זו של החמאס, בעיקר נוכח הדיבורים על אווירה חיובית בין הצדדים בתקופה האחרונה. לדבריו, מדובר ב"זיגזג" שמבצע החמאס כאשר מצד אחד משחררים אנשיו נאומים וסיסמאות ריקות מתוכן כדי לשפר את האווירה אך מצד שני ממשיכים בתוכניותיהם בשטח כדי לגרום לפיצוץ מחודש.
 
"אנו מטילים אחריות מלאה על תנועת החמאס לכל אירוע שייגרם כתוצאה מתוכניות אלה והודענו על כך כבר לנציגי הארגונים הפלסטינים השונים כדי לעדכנם בהתפתחויות", אמר עווד. "כמו כן עידכנו אותם בנוגע למקומות שבהם הוכנו מנהרות אלה במרכז הרצועה ובצפונה. אנו מזהירים כי כל פגיעה במי ממנהיגינו יביא להבערת אש שלא תינתן לשליטה".

עווד האשים כי בתנועת החמאס חטפו אתמול ארבעה פעילי פתח וירו לעבר ביתו של פעיל בתנועה. כמו כן טען כי תנועת החמאס השולטת במשרדי הממשלה מפעילה טרור מחשבתי על תלמידי בתי הספר. הוא הביא כראייה שאלוני בחינות שהוגשו לתלמידים ונטען כי הן מוטות לטובת החמאס ונועדו להכפיש את יריבי התנועה. לדבריו, בחמאס מבקשים להכניס את התלמידים לתוך הפילוג והמחלוקות הפוליטיות. המשך המאבק, כאמור, הוא רק עניין של זמן.

יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i

מנותק דוקא_כך

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3620
  • ופדויי ה' ישובון ובאו ציון ברינה
בעניין: "חמאס עובד על תכנית לחיסול אבו מאזן"
« להגיב #1 ב- : ינואר 16, 2007, 05:33:10 »
טוב מאוד.  אני מאחל לפראי האדם הישמעאלים הצלחה בהריגתם זה את זה.
יהונתן פולארד
ראובן מנינג
יגאל עמיר
חגי עמיר
עופר גמליאל
שלמה דביר
ירדן מורג
דוד אמויאל
חזקיהו עמי פופר
גור המל
ישי שליסל
דני טיקמן
ג'וליאן סופיר
ארנולד ישראלוב
רחמים לוטטי
חברי מחתרת בת-עין
יונה אברושמי
יבגני גרוסמן
אלכסנדר רבינוביץ'
מורדי הראל
אליצור הראל

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
בעניין: "חמאס עובד על תכנית לחיסול אבו מאזן"
« להגיב #2 ב- : ינואר 16, 2007, 10:35:12 »
טוב מאוד.  אני מאחל לפראי האדם הישמעאלים הצלחה בהריגתם זה את זה.
אם בעזרת ה' הוא יחוסל מלחמת האחים לא רק תתחיל (לא שעכשיו היא לא פשוט היא ברמה יותר נמוכה) אלה תגיע לשיאים הרוגים וחטופים שלא ראינו.
נקווה לחיסולו.
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i