לפני 4-5 שנים הייתי בהרצאות , ישיבות והתחלתי ללמוד. במשך לימודי שמתי לב שיש דברים שונים ומשונים למה שכתוב בתורה שבכתב ובכלל ובתנ"ך למה שמספרים בהרצאות בישיבות שלקוחות מהתורה שבעל פה, מאותו רגע החלטתי לפתוח את ספר התנ"ך ולהתחיל לקרוא לאט
את הספר הראשון , בראשית, ולהתקדם הלאה לשאר הספרים. בזמן קריאת התורה הופתעתי לגלות שיש סתירות ותוספות בתורה שבעל פה (מה שלמדתי בישיבות ובהרצאות) לתורה שבכתב, לא הכל סותר כמובן אבל ישנו חלק נכבד שסותר ומוסף לתורה שבכתב.
מאותו רגע אמרתי לעצמי שיש פה דבר לא הגיוני:
במעמד הר סיני קיבל משה תורה אחת כתובה – תמימה ,
תורה כתובה זו נמסרה מדור לדור עד לימינו אנו. לעומת עכשיו אני רואה שיש תורה שבעל פה
שיש בתוכה סתירות לתורה שבכתב. זה לא יתכן שהקדוש ברוך הוא יתן 2 תורות אחת סותרת את השניה בחלקה.
וגם אני רואה שכל הנביאים שבאו אחרי משה רבנו ע"ה לא ראו ולא סתרו את תורת משה.
וגם אחרון הנביאים כתב: מלאכי ע"ה, אמר: "זכרו תורת משה עבדי אשר צויתי אותו בחורב על כל ישראל
חקים ומשפטים" (מלאכי ג', כ"ב).
"וַחֲזַקְתֶּם מְאֹד–לִשְׁמֹר וְלַעֲשׂוֹת, אֵת כָּל-הַכָּתוּב בְּסֵפֶר תּוֹרַת מֹשֶׁה: לְבִלְתִּי סוּר-מִמֶּנּוּ, יָמִין וּשְׂמֹאול" (יהושוע, פרק כג', פסוק ו')
התלמוד הירושלמי והתלמוד הבבלי כוללים כמות עצומה של אגדות, פרושי מקרא, דרשות,דברי מוסר ומליצה, חומר היסטורי, חוכמת הטבע והבריאה וכן תוספות למצוות שנכתבו בתורה, דבר הנוגד הוראה מפורשת בתורה "לא תוספו על-הדבר אשר אנכי מצוה אתכם ולא תגרעו ממנו לשמר את-מצות ה' אלוהיכם אשר אנכי מצוה אתכם" (דברים ד', ב').
אין המשנה והתלמוד תורה משמים, אלא דברי רבנים ויש לבדוק את דבריהם כל דבר בפני עצמו, אם הוא מסכים עם התורה או סותר אותה וזה כולל מצוות ופסיקות מן המשנה, התלמוד ומקורות אחרים.
לכן ישנם בתורה שבעל פה סתירות ותוספות לתורה שבכתב שזה אסור בהחלט!!!!!!!!
החלק שסותר ומוסף לתורה שבכתב צריך להשמיט ולמחוק והחלק שחופף לתורה שבכתב זה בסדר.
כל עוד התורה שבעל פה לא סותרת את התורה שבכתב זה בסדר. אך למעשה היום התורה שבעל פה שכולם מדברים עליה יש לה תוספות וסתירות לתורה שבכתב בחלקה. הרי כתוב וַחֲזַקְתֶּם מְאֹד--לִשְׁמֹר וְלַעֲשׂוֹת, אֵת כָּל-הַכָּתוּב בְּסֵפֶר תּוֹרַת מֹשֶׁה: לְבִלְתִּי סוּר-מִמֶּנּוּ, יָמִין וּשְׂמֹאול. (יהושוע, פרק כג', פסוק ו')
"לא תוסיפו, על-הדבר אשר אנוכי מצווה אתכם, ולא תגרעו, ממנו--לשמור, את-מצוות יהוה אלוהיכם, אשר אנוכי, מצווה אתכם" (דברים ד' פסוק ב')
אז אם נשים לב התורה שבעל הפה נוספו לה דברים שסותרים ומוספים לתורה שבכתב ולא מוזכרים כלל וכלל בתורת משה כמו:
*חג חנוכה (חג מוסף שעוד מכפיש את שם האלוהים שציווה אותנו לחוג אותו ולהדליק נרות - תפתחו את ספר ויקרא כג' ותראו את החגים שציווה אותנו לחוג אותם).
*נרות שבת - אנשים מכפישים את שמו לשווא של אלוהים בכך שהם אומרים שהוא ציוונו להדליק נרות שבת.
*תפילין (שאינו קיים דבר כזה בכלל).שהפכו את זה לדבר מוחשי שצריך לשים על הגוף וזה בכלל לא כוונה , אם תקראו את ספר דברים פרק ו' תבינו שזה צורה מטאפורית שבאה להסביר שהכוונה האמיתית היא ללמוד היטב את התורה, ולשנן אותה יום יום על מנת שתהיה שגורה בפינו, כי תכלית היא לימוד התורה ומצוותיה על מנת לקיימן. אם נלמד את התורה כי אז כל מצוות התורה יהיו בפינו ובלבנו, וכמו קשורות על ידינו ונמצאות לזיכרון בין עינינו, רק אז נגיע לתכלית הנדרשת, אשר היא לקיים את מצוות התורה ולנהוג על פיה.
אך למעשה התפילין ששמים האנשים נחשב ע"י "תורת ישראל" כ"פסל" ו/או "תמונה" . לעומת זאת על פי ההלכה היהודית , הם נחשבים לקמע .היהודים החלו להשתמש בתפילין לאחר חורבן בית שני . במצדה נמצאו רק 2 זוגות תפילין השונות מאלו שמשתמשים בהם היום. התפילין נמצאים בשימוש אצל היהודים רק מהמאות הראשונות אחרי הספירה .
חכמי ההלכה חיפשו את המילה "תפילין" בתורה ולא מצאו, לכן הם החליטו שהמילה "לטוטפות". משמעותה היא "תפילין" דבר שהוא שקר במודע. הם השרישו זאת בקרב היהודים עד היום. בעוד שפרוש המילה "לטוטפות" הוא ל"זיכרון" .
שמות יג,ט וְהָיָה לְךָ לְאוֹת עַל-יָדְךָ, וּלְזִכָּרוֹן בֵּין עֵינֶיךָ, לְמַעַן תִּהְיֶה תּוֹרַת יְהוָה, בְּפִיךָ .
שמות יג,טז וְהָיָה לְאוֹת עַל-יָדְכָה, וּלְטוֹטָפֹת בֵּין עֵינֶיךָ: כִּי בְּחֹזֶק יָד, הוֹצִיאָנוּ יְהוָה מִמִּצְרָיִם .
בנוסף, תסתכלו מה קורה בימינו אנשים הפכו את קברי "צדיקים" כעבודה זרה מתחילים לעלות לקברים מחלקים קמעות ומבקשים בקשות, ריפוי ממחלות וכיוצא בזה. ה"חכמים" אחרי שהם מתים האנשים מכתירים אותם כצדיקים ועושים עלייה לרגל אחרי שהם מתים בידיוק מה שקורה בל"ג בעומר. זו עבודת אלילים עבודה זרה.
לא סתם בני ישראל אינם יודעים את מקום קבורתו של משה וטוב שכך.
בספר דברים פרק יח פסוקים י'-יא'
"(י) לֹא יִמָּצֵא בְךָ מַעֲבִיר בְּנוֹ וּבִתּוֹ בָּאֵשׁ קֹסֵם קְסָמִים מְעוֹנֵן וּמְנַחֵשׁ וּמְכַשֵּׁף:(יא) וְחֹבֵר חָבֶר וְשֹׁאֵל אוֹב וְיִדְּעֹנִי וְדֹרֵשׁ אֶל הַמֵּתִים:"
אלוהים ציוונו לא לעשות את מעשי הגויים שהם דורשים מהמתים דברים וזה מה שקורה בימינו!!!
בספר ישעיהו פרק ט פסוקים יא-יב
"(יא) אֲרָם מִקֶּדֶם וּפְלִשְׁתִּים מֵאָחוֹר וַיֹּאכְלוּ אֶת יִשְׂרָאֵל בְּכָל פֶּה בְּכָל זֹאת לֹא שָׁב אַפּוֹ וְעוֹד יָדוֹ נְטוּיָה:(יב) וְהָעָם לֹא שָׁב עַד הַמַּכֵּהוּ וְאֶת יְהֹוָה צְבָאוֹת לֹא דָרָשׁוּ:"
בפס' אלו מזהיר אלוהים דרך הנביא ישעיהו שיבואו ימים ואנשים ילכו לבקש מהמתים בעד האנשים החיים. וזה מה שקורה בימינו!!!
לא מספיק שאנשים עושים את עבודת האלילים הזו ועולים לקברי צדיקים הם גם נהיים טמאים.
ישעיהו פרק ח פסוקים טז-כ
"(טז) צוֹר תְּעוּדָה חֲתוֹם תּוֹרָה בְּלִמֻּדָי:(יז) וְחִכִּיתִי לַיהֹוָה הַמַּסְתִּיר פָּנָיו מִבֵּית יַעֲקֹב וְקִוֵּיתִי לוֹ:(יח) הִנֵּה אָנֹכִי וְהַיְלָדִים אֲשֶׁר נָתַן לִי יְהֹוָה לְאֹתוֹת וּלְמוֹפְתִים בְּיִשְׂרָאֵל מֵעִם יְהֹוָה צְבָאוֹת הַשֹּׁכֵן בְּהַר צִיּוֹן:(יט) וְכִי יֹאמְרוּ אֲלֵיכֶם דִּרְשׁוּ אֶל הָאֹבוֹת וְאֶל הַיִּדְּעֹנִים הַמְצַפְצְפִים וְהַמַּהְגִּים הֲלוֹא עַם אֶל אֱלֹהָיו יִדְרֹשׁ בְּעַד הַחַיִּים אֶל הַמֵּתִים:(כ) לְתוֹרָה וְלִתְעוּדָה אִם לֹא יֹאמְרוּ כַּדָּבָר הַזֶּה אֲשֶׁר אֵין לוֹ שָׁחַר: "
אנשים הולכים לקברי אנשים("חכמים") שכאילו צדיקים ומבקשים מהם שיעזרו לאלה החיים? ועל זה אומר הנביא בפס' כ' שזהו דבר אשר אין לו שחר.
תהילים פרק קמו פסוקים ג-ד
"(ג) אל-תבטחו בנדיבים-- בבן-אדם, שאין לו תשועה.
(ד) תצא רוחו, ישוב לאדמתו; ביום ההוא, אבדו עשתונותיו."
בעניין הטהרה החליטו לעשות מנהג וללכת ל"מקווה" שהוא כביכול מטהר, וזה בולשיט.
ה"מקווה" הוא מהתקופה היוונית-רומאית את "בית המרחץ" על מקוואותיו הקרים, פושרים וחמים, המציאו היוונים או יותר נכון ה"מינאים" , עם נכחד שישבו באי סנטוריני ובאיי ייון.
הם נכחדו עקב התפרצות הר געש שרק שרידיו נמצאים כיום באזור כרתים.
בארץ ישראל נמצא "בית המרחץ" הגדול ביותר בעולם מהתקופה היוונית . ניתן למצוא את השרידים השמורים יחסית יפה בתוך חנות "קקטוס" ליד המעיין בנצרת תחתית , רח' פאולוס (סגור ביום ראשון) . יש לציין שבתרופה היוונית, נצרת הייתה עיר מחוז גדולה שהסוחרים עברו בה ממזרח למערב ומצפון לדרום. ובבית המרחץ ובמקוואותיו מצאו מזור מהדרכים המאובקות.
על פי "תורת ישראל", טהרה נעשית רק במים הזורמים על הגוף. כגון : מעיין, נחל/נהר, ים וגם מי באר שנשאבו ונשפכו על הראש וזרמו על הגוף. בהחלט דומה למה שקורה במקלחת הפרטית שבביתכם.
ויקרא פרק טו
"ואיש, כי-תצא ממנו שכבת-זרע--ורחץ במים את-כל-בשרו, וטמא עד-הערב. יז וכל-בגד וכל-עור, אשר-יהיה עליו שכבת-זרע--וכובס במים, וטמא עד-הערב. יח ואישה, אשר ישכב איש אותה שכבת-זרע--ורחצו במים, וטמאו עד-הערב. "
כל הפרק אומר שכדי לצאת מהטומאה ולהיות טהור צריך להתרחץ.
לעומת זאת, המים ב"מקווה", הם מים עומדים !!! ומים שכאלו אינם מטהרים, גם אם הם ירדו בתקופת הגשמים.
יש לזכור שכולם טובלים באותם המים גברים או נשים (לפי המקווה) על פצעיהם, חבורותיהם, מוגלותיהם וזיבתם. לכן המים מטמאים את הגוף ואינם מטהרים אותם.
הטענה המצחיקה שלאחר הטבילה כולם מתרחצים במקלחת, היא באמת מצחיקה . כי למה צריך ללכת למקווה, אם אפשר ללכת למקלחת שבבית. האם לצורך הפיקוח של הבלן. (פעם לא היו בלניות-רבניות) או הרב שהציץ למתרחצות ?
אז עזבו אתכם משטויות . הרחצה במקווה אינה חוק או מצווה מתורת ישראל !!! אלא מההלכה היהודית בלבד.
כל התשובות נמצאות בתורה הכתובה פשוט צריך לפתוח ולקרוא.
ישנם אנשים שיגידו שהתורה היא כתובה בשפה של קדושה, שיש בה מובנים שונים ונוספים, עומק ורוחב שלא כל אחד מבין, אך לא כך הדבר!!!!
בספר דברים, פרק ל', פסוקים י'-יד' אמר אלוהים לבני ישראל
"י כִּי תִשְׁמַע, בְּקוֹל יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, לִשְׁמֹר מִצְוֹתָיו וְחֻקֹּתָיו, הַכְּתוּבָה בְּסֵפֶר הַתּוֹרָה הַזֶּה: כִּי תָשׁוּב אֶל-יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, בְּכָל-לְבָבְךָ וּבְכָל-נַפְשֶׁךָ. {ס} יא כִּי הַמִּצְוָה הַזֹּאת, אֲשֶׁר אָנֹכִי מְצַוְּךָ הַיּוֹם--לֹא-נִפְלֵאת הִוא מִמְּךָ, וְלֹא רְחֹקָה הִוא. יב לֹא בַשָּׁמַיִם, הִוא: לֵאמֹר, מִי יַעֲלֶה-לָּנוּ הַשָּׁמַיְמָה וְיִקָּחֶהָ לָּנוּ, וְיַשְׁמִעֵנוּ אֹתָהּ, וְנַעֲשֶׂנָּה. יג וְלֹא-מֵעֵבֶר לַיָּם, הִוא: לֵאמֹר, מִי יַעֲבָר-לָנוּ אֶל-עֵבֶר הַיָּם וְיִקָּחֶהָ לָּנוּ, וְיַשְׁמִעֵנוּ אֹתָהּ, וְנַעֲשֶׂנָּה. יד כִּי-קָרוֹב אֵלֶיךָ הַדָּבָר, מְאֹד: בְּפִיךָ וּבִלְבָבְךָ, לַעֲשֹׂתוֹ."
אלוהים אמר לנו לקיים את מצוותיו וחוקותיו שכתובים בספר התורה אשר הם ניתנים להבנה לכל אחד ואחד, בנוסף הוא אומר שהתורה היא לא קשה להבנה ואין לפנות לאנשים מסויימים שיגידו לנו ויפרשו לנו את הכתוב בתורה. לסיכום התורה היא לא ניתנת לקריאה והבנה רק לאנשים "חכמים" כפי שאת מתארת.
ואז אנשים אחרים יגידו שכתוב בתורה "כל אשר יורוך", כשהכוונה לגדולי התורה שבדור שאלוהים נתן להם סמכות, אך לא כך הדבר!!!!!
גם לי אמרו את זה כל אשר יורוך, לא תסור ימין ושמאל.
הבעיה שאנשים לא קראו את כל הפרק בספר דברים יז' פסוק ח'-יב'
"(ח) כי יפלא ממך דבר למשפט בין דם לדם בין דין לדין ובין נגע לנגע דברי ריבת בשעריך וקמת ועלית אל המקום אשר יבחר יהוה אלהיך בו
(ט) ובאת אל הכהנים הלוים ואל השפט אשר יהיה בימים ההם ודרשת והגידו לך את דבר המשפט
(י) ועשית על פי הדבר אשר יגידו לך מן המקום ההוא אשר יבחר יהוה ושמרת לעשות ככל אשר יורוך
(יא) על פי התורה אשר יורוך ועל המשפט אשר יאמרו לך תעשה לא תסור מן הדבר אשר יגידו לך ימין ושמאל
(יב) והאיש אשר יעשה בזדון לבלתי שמע אל הכהן העמד לשרת שם את יהוה אלהיך או אל השפט ומת האיש ההוא ובערת הרע מישראל"
מדובר כאן על משפט שנפלא מאיתנו-אין נתונים מספיקים לגביו."כִּי יִפָּלֵא מִמְּךָ דָבָר לַמִּשְׁפָּט, בֵּין-דָּם לְדָם בֵּין-דִּין לְדִין וּבֵין נֶגַע לָנֶגַע--דִּבְרֵי רִיבֹת, בִּשְׁעָרֶיךָ"
במצב כזה צריכים להעביר את המשפט לכוהני הצדק בבית יהוה. כלומר ,מאחר והשופט האנושי אינו הצליח לקבץ מספיק נתונים. לדוגמא : רצח בסתר..לכוהנים יש את האותות והמופתים והמזבח ואת האורים והתומים- בקיצור הם יכולים לשאול ביהוה.
לכוהנים יש את הקשר הישיר ליהוה האלוהים. ואם יש מלך שופט כמו דוד חייבים לשמוע לו כי הוא נקרא השופט בימים ההם."וְאֶל-הַשֹּׁפֵט, אֲשֶׁר יִהְיֶה בַּיָּמִים הָהֵם"
כיום אין מלך {שופט} בישראל וגם אין כוהנים וגם לא בית מקדש.
כך שנכון להיום ! הציווי הזה לא תופש! כאשר יגיע המשיח- ואו- יהיו כוהנים ובית מקדש,הציווי הזה מחייב את כולם.
בכל מקרה- מדובר כאן בפירוש על משפט צדק . " כִּי יִפָּלֵא מִמְּךָ דָבָר לַמִּשְׁפָּט"- "עַל-פִּי הַתּוֹרָה אֲשֶׁר יוֹרוּךָ, וְעַל-הַמִּשְׁפָּט אֲשֶׁר-יֹאמְרוּ לְךָ--תַּעֲשֶׂה"
עם ישראל זנה אחרי מנהיגי דרך שהכשילו אותו בעבר- ולא שמעו בקול יהוה האלוהים ובתורתו.
וְעַתָּה, אִם-שָׁמוֹעַ תִּשְׁמְעוּ בְּקֹלִי, וּשְׁמַרְתֶּם, אֶת-בְּרִיתִי--וִהְיִיתֶם לִי סְגֻלָּה מִכָּל-הָעַמִּים, כִּי-לִי כָּל-הָאָרֶץ.
צריך לשמוע בקול יהוה ובתורתו הקדושה. אסור לשמוע לאלו שזונים אחרי אלוהים אחרים- כמו הרבנים!
בקיצור זה רק חלק מהדברים שיש בתורה שבעל פה שסותרת ומוסיפה לתורה שבכתב.
כל חוק או מצווה שניתנו בהלכה היהודית, הינם תוספת אסורה לתורת ישראל ככתוב "אל תוסיפו ואל תגרעו".