לא נראה לי שיש לזה אזכור בשו"ע, כי נראה לי שזו הרחבה של האיסור בשמחות יתירות.
ומצאתי לזה אזכור במגן אברהם סימן תצג סעיף א
שפיר דמי - שמא יקדמנו אחר, ונ"ל דמותר לעשות באותו פעם סעודת אירוסין (עסי' תקנ"א ס"ב) אבל לעשות ריקודין ומחולות של רשות נהגו לאסור ונ"ל שאף מי שעשה שדוכים אסור לעשות ריקודין ומחולות:
וגם המשנ"ב הזכיר זאת
משנה ברורה על שולחן ערוך אורח חיים סימן תצג סעיף א
(ג) שפיר דמי - שמא יקדמנו אחר. ומותר לעשות ג"כ סעודת אירוסין ועכשיו שאין מקדשין אלא בשעת נשואין מ"מ מותר לעשות שידוכין ולעשות סעודה אבל לעשות ריקודין ומחולות נהגו איסור וכ"ש בשאר ריקודין ומחולות של רשות בודאי יש ליזהר:
*כל ההדגשות אינן מופיעות במקור